Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed

Με 280 ίππους το νέο Renault Megane RS (pics & vid)

Με 280 ίππους το νέο Renault Megane RS (pics & vid) - Κεντρική Εικόνα/Video

Η πλήρης αποκάλυψη του αναμενόμενου εδώ και πολύ καιρό νέου Renault Megane RS, πραγματοποιήθηκε στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, επιβεβαιώνοντας τις φήμες για την τοποθέτηση ενός εντελώς νέου κινητήρα.

Πράγματι, η γαλλική μάρκα εξέλιξε ένα  τετρακύλινδρο σύνολο 1.8 λίτρων για την κορυφαία έκδοση του Megane –το οποίο λανσάρισε στην αναβίωση της Alpine- που αποδίδει 280 ίππους ισχύος και 390 Nm ροπής, βάζοντας τέλος στο δίλιτρο κινητήρα του απερχόμενου RS.

Με αυτά τα δεδομένα, η Renault προφανώς δεν επιθυμεί να εμπλακεί στον αγώνα για το ταχύτερο συμπαγές hatchback, στον οποίο η Audi έχει ανεβάσει τον πήχη στους 400 ίππους με το RS3. Φιλοδοξεί όμως η νέα ναυαρχίδα της σειράς Megane να είναι το πιο απολαυστικό στην οδήγηση, από τα μοντέλα του ανταγωνισμού.

Για το λόγο αυτό και για πρώτη φορά στην κατηγορία των γρήγορων συμπαγών πεντάθυρων, η Renault χρησιμοποιεί μια διάταξη τετραδιεύθυνσης την οποία ονομάζει 4Control.  Οι πίσω τροχοί στρίβουν ελαφρά προς την ίδια ή την αντίθετη κατεύθυνση από τους εμπρός τροχούς, ανάλογα με την ταχύτητα. Έτσι εξασφαλίζεται κορυφαία ευελιξία, ταυτόχρονα με μεγάλη πρόσφυση στις καμπές υψηλών ταχυτήτων.

Αισθητικά το Megane RS ξεχωρίζει από την πίσω αεροτομή, το διαχύτη, τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εμπρός και τη διαφορετική μάσκα, τους τροχούς των 18 και 19 ιντσών, ενώ σημαντικά μεγαλύτερα είναι και τα μετατρόχια εμπρός και πίσω. Τέλος, η κεντρική και μεγάλη απόληξη της εξάτμισης, δίνει τον τόνο της διαφορετικότητας.

Το Megane RS θα διατίθεται σε απλή και Cup έκδοση, με τη δεύτερη να έχει πιο ακραίες σπορ ρυθμίσεις στο πλαίσιο και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Και στις δύο περιπτώσεις ο κινητήρας θα έχει πέντε διαφορετικά προγράμματα απόδοσης, ενώ θα συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο, όσο και αυτόματο διπλού συμπλέκτη EDC, αμφότερα έξι σχέσεων.

Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και η Renault υπόσχεται χρόνο κάτω από 6’’ για την ολοκλήρωση της επιτάχυνσης από στάσης έως τα 100 χλμ./ώρα. Τιμές δεν έχουν γίνει γνωστές, οι παραγγελίες όμως θα ξεκινήσουν το Δεκέμβριο του 2017 και οι πρώτες παραδόσεις στις αρχές του 2018. Προς το τέλος της ίδιας χρονιάς, η γαλλική μάρκα θα παρουσιάσει μια ακόμα πιο ακραία έκδοση, την Trophy, με ισχύ 300 ίππων και ροπή 400 Nm.

 

Best of Internet