H Ferrari θα βγει τελικά εκτός δρόμου

Viber Whatsapp Μοιράσου το
H Ferrari θα βγει τελικά εκτός δρόμου

Η ιταλική μάρκα αρνιόταν πεισματικά την προοπτική της κατασκευής ενός SUV, ωστόσο φαίνεται ότι άλλαξε γνώμη και ετοιμάζει ένα τέτοιο μοντέλο με στόχο να διπλασιάσει τα έσοδά της!

«Μόνον πάνω από το πτώμα μου» (‘’You have to shoot me first’’) είχε απαντήσει ο πρόεδρος της Ferrari, Sergio Marchionne, στο ερώτημα αν πρόκειται να υπάρξει στο μέλλον ένα SUV από το Μαρανέλο. Το ερώτημα είναι σχετικά φρέσκο, αφού είχε τεθεί σε μία συνέντευξη Τύπου στις αρχές του 2016, φαίνεται όμως ότι στο ενδιάμεσο διάστημα έκανε η ιταλική μάρκα μία θεαματικά πιρουέτα και άλλαξε στάση.

Οι φήμες υπήρχαν έτσι και αλλιώς εδώ και αρκετό καιρό, ωστόσο τώρα απέκτησαν νέα υπόσταση και εγκυρότητα, καθώς το έγκριτο ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg αναφέρει, ότι η Ferrari έχει στα σκαριά ένα νέο, τετραθέσιο μοντέλο ελεύθερου χρόνου. Ο εργοστασιακός κωδικός του είναι Utility Vehicle, θα απευθύνεται κυρίως στις ασιατικές αγορές –και ιδίως της Κίνας-, ενώ η ετήσια παραγωγή του θα κυμαίνεται γύρω στις 2.000 κομμάτια. Αν ανάψει τελικά η διοίκηση της Ferrari το πράσινο φως για την εξέλιξη και την παραγωγή του, τότε εκτιμάται ότι θα κυκλοφορήσει στους δρόμους το 2021.

Ωστόσο, το οικογενειακό SUV με τις σπορ επιδόσεις δεν θα αποτελέσει απλά ένα νέο μοντέλο, αλλά εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης της μάρκας με σήμα το όρθιο αλογάκι. Στόχος είναι να σπάσει η Ferrari τα όρια του παραδοσιακού μικρού κατασκευαστή supercars και να διπλασιάσει έως το 2022 τον κύκλο εργασιών της. Αυτό σημαίνει όμως, ότι δύσκολα θα διατηρήσει το ετήσιο όριο παραγωγής των 10.000 αυτοκινήτων, που έχει θέσει η ίδια η εταιρεία. Να σημειώσουμε, ότι το συγκεκριμένο όριο αυξήθηκε επί προεδρίας Marchionne, καθώς ο προκάτοχός του Luca di Montezemolo το είχε οριοθετήσει στις 7.000 μονάδες ετησίως.

Η περιορισμένη παραγωγή δεν οφείλεται μόνον στην προσπάθεια της Ferrari να δημιουργεί μεγάλη ζήτηση για τα λίγα αυτοκίνητά της και να τα πωλεί με τα μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους από οποιαδήποτε άλλη μάρκα στον πλανήτη. Ταυτόχρονα εξασφαλίζει το όριο των 10.000 πωλήσεων ετησίως χαλαρότερες προδιαγραφές για τον στόλο των Ferrari σε ΗΠΑ και Ευρώπη, όσον αφορά στην κατανάλωση καυσίμου και στις εκπομπές ρύπων. Αν ξεπεράσει λοιπόν η παραγωγή των Ιταλών αυτό το μαγικό νούμερο, θα υποχρεωθούν να μειώσουν τον μέσο όρο κατανάλωσης των αυτοκινήτων τους, κυρίως παράγοντας πολύ περισσότερα υβριδικά μοντέλα στο μέλλον.

Το ρεπορτάζ του Bloomberg δεν αιφνιδίασε πάντως τους γνώστες των παρασκηνίων. Στις αρχές Ιουλίου είχε προηγηθεί ανάλογο δημοσίευμα του αγγλικού περιοδικού αυτοκινήτου ‘’Car Magazine’’, σύμφωνα με το οποίο στο Μαρανέλο εξελίσσουν οι Ιταλοί ένα σπορ μοντέλο με πολλές δυνατότητες εκτός δρόμου και θα φέρει την ονομασία F16X. Μάλιστα το περιοδικό είχε δημοσιεύσει και το σκίτσο μίας πιθανής μελλοντικής οικογενειακής Ferrari, το οποίο είναι και η κεντρική φωτογραφία του δικού μας ρεπορτάζ.

Η αντίσταση της Ferrari απέναντι στην ένταξη ενός SUV στον στόλο της λύγισε εξαιτίας της μεγάλης επιτυχίας, που γνωρίζουν ανάλογα μοντέλα των ανταγωνιστών της. Για παράδειγμα η Cayenne και η Macan αποτελούν τα εμπορικότερα αυτοκίνητα της Porsche και η Maserati προσδοκά ότι η Levante θα πουλά τα ίδια κομμάτια με όλα μαζί τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας με σήμα την τρίαινα. Η πολυτελής Bentley Bentayga προσφέρει χλιδή, αλλά και ταχύτητες άνω των 300 χλμ./ώρα, ενώ στο χορό των πανάκριβων SUV μπαίνουν το επόμενο διάστημα με αξιώσεις η Aston Martin με την DBX και η Lamborghini με την Urus.

Πώς να μην αλλάξεις μετά απόφαση, όταν βλέπεις τους ανταγωνιστές σου να θησαυρίζουν και εσύ σφυρίζεις αδιάφορα;

H Ferrari θα βγει τελικά εκτός δρόμου
H Ferrari θα βγει τελικά εκτός δρόμου
H Ferrari θα βγει τελικά εκτός δρόμου
H Ferrari θα βγει τελικά εκτός δρόμου
H Ferrari θα βγει τελικά εκτός δρόμου
H Ferrari θα βγει τελικά εκτός δρόμου

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider