Μπορεί να είναι μικρή, ωστόσο η αύξηση των ταξινομήσεων νέων μοντέλων στην Ευρώπη έκλεισε τον Φεβρουάριο με θετικό πρόσημο. Πιο αναλυτικά, υπήρξε αύξηση πωλήσεων κατά 2,2% για τον Φεβρουάριο σε σχέση με τον ίδιο μήνα το 2016, παρόλο που τα ποσοστά μεγάλων εταιρειών, όπως είναι η VW, η Opel και η Peugeot, έπεσαν έως και 3,6%.
Το σημαντικό είναι ότι τον Φεβρουάριο πουλήθηκαν 1.078.000 αυτοκίνητα στην ευρωπαϊκή αγορά. Στην Γερμανία, την Γαλλία και Αγγλία σημειώθηκε πτώση, αντιθέτως όμως στην Ιταλία υπήρξε σχεδόν διπλάσια αύξηση (6,2%). Ακριβώς το ίδιο ποσοστό είναι η συνολική αύξηση των ταξινομήσεων για τους δύο πρώτους μήνες του χρόνου συγκριτικά με το δίμηνο Ιανουάριος-Φεβρουάριος του 2016. Τέλος, ο Μάρτιος αναμένεται να είναι σταθερός σε σχέση με τον Φεβρουάριο και αυτό γιατί μπορεί να έχει ημερολογιακά περισσότερες μέρες, αλλά από την άλλη σημαντικές χώρες διανύουν προεκλογικές περιόδους.