Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed
03 ΜΑΡ 2016 | 08:25

Σε προσφυγικό και Σένγκεν κολλούν τα υδατοδρόμια

Σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου για τα υδατοδρόμια - Κεντρική Εικόνα/Video

Παρά το αρχικό ενδιαφέρον από ξένους επενδυτές για την συμμετοχή τους στο project των υδατοδρομίων, οι τελευταίες εξελίξεις σε προσφυγικό και Σένγκεν έχουν προκαλέσει έντονο προβληματισμό στα στελέχη των επενδυτικών fund.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αν και το προηγούμενο διάστημα είχαν πυκνώσει οι επαφές της Hellenic Seaplanes με αμερικανικά, καναδικά και κινεζικά funds που επιθυμούν να μπουν στα projects εντούτοις φαίνεται πως στην παρούσα φάση κρατούν στάση αναμονής λόγω των ραγδαίων εξελίξεων στο προσφυγικό αλλά και στο γεγονός ότι δεν έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο εξόδου της Ελλάδας από την Σένγκεν. 

Τις προηγούμενες ημέρες υψηλόβαθμα στελέχη εκπροσωπώντας ορισμένες από τις μεγαλύτερες κινεζικές επενδυτικές εταιρείες της Κίνας, όπως η Seawings Aircraft (Jiangsu), Wuxi Industrial Development Group, Wuxi Communications Industry Group και Aviador Holdings βρέθηκαν την περασμένη εβδομάδα στην Ελλάδα κατόπιν πρόσκλησης του κ. Φώτη Χατζηανδρώνη, αποκλειστικού αντιπροσώπου του καινούργιου υδροπλάνου Dornier Seastar για την περιοχή της Μεσογείου και διευθύνοντα συμβούλου της εταιρίας Chatziandronis Aerospace & Touristic Seaplanes & Seaports και εκ των βασικών μετόχων της εταιρείας «Ελληνικά Υδατοδρόμια», πραγματοποίησαν επαφές με στελέχη της κυβέρνησης καθώς εντός των επόμενων μηνών αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η αδειοδότηση των υδατοδρομίων Παξών, των Πατρών, της Ζακύνθου, της Κεφαλονιάς και  της Λευκάδας, με στόχο τη δημιουργία του πρώτου δικτύου υδατοδρομίων στην Ελλάδα.

Οι επενδυτές από αυτή την συνάντηση έφυγαν με τις καλύτερες εντυπώσεις, ωστόσο λίγες μέρες μετά και ενώ «το νερό φαινόταν να μπαίνει στο αυλάκι», τα τρομολαγνικά σενάρια εξόδου της χώρας από τη Σένγκεν καθώς και οι εγκλωβισμένες προσφυγικές ροές στη χώρα που αυξάνονται καθημερινά, προκάλεσαν τον έντονο προβληματισμό τους. 

Πλέον διατηρούν στάση αναμονής προκειμένου να δουν αν και πότε θα ξεκαθαρίσει η κατάσταση στη χώρα σε σχέση με το προσφυγικό προκειμένου να τοποθετήσουν τα κεφάλαια τους στην νέα αυτή επένδυση.

Σήμερα το το μόνο υδατοδρόμιο που έχει λάβει άδεια λειτουργίας είναι αυτό της Κέρκυρας ενώ έχουν ήδη υποβληθεί άλλες 15 αιτήσεις για αδειοδότηση.

Εν τω μεταξύ, ήδη υπεγράφη από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας η έγκριση περιβαλλοντικών όρων για τη δημιουργία υδατοδρομίου εντός της χερσαίας ζώνης του λιμένα της Αλοννήσου, αλλά και στους Παξούς.

Περιβαλλοντική αδειοδότηση έχουν πλέον τα υδατοδρόμια Κέρκυρας, Σκύρου, Αλοννήσου, Παξών και της Αγίας Μαρίνας Γραμματικού, ενώ σε αναμονή είναι ακόμη περίπου 50 υδατοδρόμια σε όλη την Ελλάδα.

Ο προϋπολογισμός του έργου κατασκευής ενός υδατοδρομίου κυμαίνεται από 50.000 έως 100.000 ευρώ περιλαμβάνοντας, κατά βάση, την εγκατάσταση μίας πλωτής εξέδρας και ενός λυόμενου χώρου αναμονής των επιβατών.
 


Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Η ερώτηση αποσκοπεί στην πρόληψη αυτόματων υποβολών

Best of Internet