ΟΠΑΠ: Επενδύει στο δίκτυό του και γυρίζει σελίδα

Viber Whatsapp Μοιράσου το
ΟΠΑΠ: Επενδύει στο δίκτυό του και γυρίζει σελίδα

Χρονιά αλλαγών θα είναι το 2017 για το δίκτυο του ΟΠΑΠ, το οποίο, σύμφωνα με κύκλους του Οργανισμού, γυρίζει σελίδα, προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα, αποκτά ελκυστικό περιβάλλον, διαθέτει αναβαθμισμένα προϊόντα και υπηρεσίες και κυρίως βάζει στο επίκεντρό του τον πελάτη.

Η διοίκηση της εταιρείας με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά δυναμικά στην υλοποίηση των ενεργειών που περιλαμβάνονται στο «Όραμα 2020», σύμφωνα με το οποίο η συνέχιση της επένδυσης στο δίκτυο των πρακτορείων αποτελεί βασικό μοχλό ανάπτυξης για την εταιρεία και τους πράκτορες της, θέτοντας τις βάσεις για ένα δυναμικό μέλλον.

«Αυτή η σημαντική επένδυση του ΟΠΑΠ, εν μέσω της συνεχιζόμενης κρίσης, ανατρέπει το σκηνικό, καθώς θα δημιουργήσει προστιθέμενη αξία και πολλαπλά οφέλη τόσο για την εταιρεία όσο και τους πράκτορες», επισημαίνουν οι ίδιοι κύκλοι. Μάλιστα, προσθέτουν ότι παρά τις δύσκολες συνθήκες στην αγορά, ο ΟΠΑΠ, με την επένδυσή του, δημιουργεί ένα ασφαλές και σταθερό περιβάλλον στο δίκτυο των πρακτόρων του για τα επόμενα πέντε χρόνια.

Κομβικό ρόλο σε αυτό παίζει η νέα σύμβαση ΟΠΑΠ – πρακτόρων που έχει καταρτιστεί με βάση εμπορικά κριτήρια και ανταποκρίνεται πλήρως στα δεδομένα της εποχής, είναι δίκαιη και καθιερώνει πολιτικές και εργαλεία που δίνουν ώθηση στην ανάπτυξη του δικτύου της εταιρείας και μάλιστα εξασφαλίζει σταθερότητα.

Η νέα σύμβαση ξεκαθαρίζει το τοπίο στην πολιτική προμηθειών, καθιερώνοντας συντελεστή προμήθειας στα καθαρά έσοδα από τα παιχνίδια, κάνοντας την κατάσταση πιο απλή για τον ΟΠΑΠ και τους πράκτορες του. Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα σύμβαση διαμορφώθηκε σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και εναρμονίζεται πλήρως με το νέο κανονισμό πρακτόρων.

Ο ΟΠΑΠ συνεχίζει παράλληλα να επενδύει στο δίκτυό του, ώστε να ενδυναμώσει τα θεμέλια για την από κοινού μελλοντική ανάπτυξη της εταιρείας και των πρακτόρων της. Στόχος της επένδυσης, είναι η εξέλιξη των πρακτορείων σε τοπικούς προορισμούς ψυχαγωγίας και η μεγιστοποίηση της προοπτικής τους. Με αυτόν τον τρόπο, ο ΟΠΑΠ και οι πράκτορες του χτίζουν μαζί ένα ισχυρό μέλλον.

Προτεραιότητα του ΟΠΑΠ είναι η ανάπτυξη ενός χαρτοφυλακίου παγκόσμιας κλάσης, με ελκυστικά, νέα και αναβαθμισμένα προϊόντα και υπηρεσίες προς όφελος του δικτύου του. Το μεγαλύτερο μέρος αυτής της επένδυσης θα πραγματοποιηθεί εντός του 2017. Για παράδειγμα, τα virtual games μπορούν να ενισχύσουν τα έσοδα βάσει δεδομένων της εταιρείας Inspired και παραδειγμάτων που αντλούνται από την αντίστοιχη εμπειρία της Ιταλικής αγοράς.

Ο ΟΠΑΠ θα προχωρήσει με τη σημαντική αυτή επένδυση στα προϊόντα και τις υπηρεσίες του, έως το δεύτερο εξάμηνο του 2018, για:

Την αναβάθμιση του Πάμε Στοίχημα, του ιπποδρομιακού στοιχήματος, του ΚΙΝΟ και του ΤΖΟΚΕΡ.

Την εισαγωγή των παιγνιδιών Play, νέων υπηρεσιών πληρωμών μέσω της Tora, virtual games της Inspired και συσκευών αυτόματης εξυπηρέτησης SSBTs.

Την αναβάθμιση της πληροφοριακής υποδομής, ώστε να διευκολυνθεί η εξυπηρέτηση του πελάτη και η αναβάθμιση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών.

Έπειτα από την πρόσφατη αλλαγή στον κανονισμό για τα παιγνιομηχανήματα (Slots), η πλήρης αξιοποίηση των παιγνιομηχανημάτων – τόσο μέσα από ένα μεγάλο μέρος του δικτύου των πρακτορείων, όσο και μέσα από τα αποκλειστικάgaming halls – αποτελεί ξεκάθαρη εταιρική προτεραιότητα για το 2017.

Μέχρι σήμερα, οι επενδύσεις που έχει κάνει ο ΟΠΑΠ για να αναβαθμίσει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων και των υπηρεσιών του, έχουν δημιουργήσει επιπλέον τζίρο 500 εκατ. ευρώ και επιπλέον έσοδα ύψους 40 εκατ. ευρώ για τους πράκτορες, σημειώνουν κύκλοι της εταιρείας.

Προσθέτουν ότι η επένδυση στο δίκτυο γίνεται με επίκεντρο το ίδιο το κατάστημα, φέρνοντας το κατάλληλο κατάστημα στην κατάλληλη τοποθεσία και δημιουργώντας ένα ελκυστικό περιβάλλον που ενισχύει την εμπειρία του πελάτη στα πρακτορεία. Η ανάπτυξη του δικτύου υλοποιείται βάσει εμπορικών και τεχνοκρατικών κριτηρίων, τα οποία ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προσδοκίες της αγοράς και ωφελούν τόσο την εταιρεία όσο και τους πράκτορές της. Είναι χαρακτηριστικό ότι ήδη, ως μέρος μόνο της διαδικασίας βελτιστοποίησης του δικτύου και την αλλαγή τοποθεσίας 450 καταστημάτων, δημιουργήθηκαν για τους πράκτορες αυξημένα έσοδα.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο ΟΠΑΠ αντιμετωπίζει τις επενδύσεις των πρακτόρων στα καταστήματα ως δικές του επενδύσεις. Η εστίαση του στο δίκτυο έχει διττό χαρακτήρα ως επένδυση:

- συμμετέχοντας άμεσα στις επενδύσεις των πρακτόρων και

- διευκολύνοντας την πρόσβαση των πρακτόρων σε τραπεζική χρηματοδότηση.

Τέλος, η επένδυση στο δίκτυο γίνεται και μέσα από την επέκταση του επιπέδου της εξυπηρέτησης προς τους πράκτορες. Σήμερα, οι πράκτορες του ΟΠΑΠ έχουν πρόσβαση σε εξατομικευμένες υπηρεσίες υποστήριξης και εκπαίδευσης, μέσω ειδικευμένων ομάδων και τεχνολογικών εργαλείων, που προσθέτουν αξία και τους βοηθούν να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους πελάτες τους, να αναβαθμίσουν τα πρακτορεία τους και να αναπτύξουν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τo 2016 περισσότερα από 500 πρακτορεία συμμετείχαν στο πρόγραμμα Retail Excellence και σε εκπαιδεύσεις της εταιρείας, που συνέβαλαν στη δημιουργία επιπλέον προμηθειών 1,5 εκατ. ευρώ για τα πρακτορεία αυτά.

Επιπρόσθετα, οι κεντρικές συμφωνίες του ΟΠΑΠ με προμηθευτές για εξοπλισμό και υπηρεσίες (π.χ. παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, ασφάλισης κτλ.) οδηγούν σε σημαντικές εξοικονομήσεις για τους πράκτορες, οι οποίες, κατά μέσο όρο, υπολογίζονται σε 32%.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider