Η MetLife αλλάζει ταυτότητα και πρακτικές

Κώστας Κετσιετζής
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η MetLife αλλάζει ταυτότητα και πρακτικές

Σε ένα ακόμη πιο πελατοκεντρικό σύστημα επιχειρεί να στραφεί η ασφαλιστική εταιρεία MetLife με στόχο να απλοποιήσει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της σε έναν κόσμο που συνεχώς μεταβάλλεται. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία παρουσίασε την νέα της εταιρική ταυτότητα που συνοψίζεται κάτω από το σήμα: «MetLife. Navigating life together».

«Ο κόσμος αλλάζει με πιο γρήγορους ρυθμούς από ποτέ», σημειώνεται στην ανακοίνωση της εταιρείας. «Η MetLife σε έρευνα που διενέργησε με τη συμμετοχή περισσοτέρων από 55.000 πελατών της παγκοσμίως ανακάλυψε μια καθολική αλήθεια: Οι καταναλωτές έχουν καταληφθεί από την ταχύτητα των αλλαγών στην ζωή τους και αναζητούν έναν έμπιστο σύμμαχο για να τους βοηθήσει στο να αντιμετωπίσουν αυτές τις αλλαγές».

Οι αλλαγές δεν αφορούν μόνο το λογότυπο της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Επηρεάζουν και τον τρόπο λειτουργίας της με στόχο –όπως τονίζεται στην ίδια ανακοίνωση– να εγκαταλειφτούν οι περίπλοκες πρακτικές που κυριαρχούν στον ασφαλιστικό κλάδο. Την αλλαγή της ταυτότητας θα ακολουθήσουν μια σειρά παρεμβάσεις σε όλα τα επίπεδα της ασφαλιστικής με στόχο την πιο απλοποιημένη αλληλεπίδραση με τον πελάτη.

«Για να προσαρμοστούμε στον συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο, επανεξετάζουμε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούμε. Φεύγουμε από τον παραδοσιακό τρόπο λειτουργίας και μετακινούμαστε πιο κοντά στις ανάγκες των πελατών μας», δήλωσε ο Steven A. Kandarian, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της MetLife. «Η νέα μας εταιρική ταυτότητα αντικατοπτρίζει την αλλαγή της εταιρείας μας και μας διαφοροποιεί στην αγορά, δημιουργώντας τελικά μεγαλύτερη αξία για τους πελάτες και τους μετόχους μας».

Η ελληνική αγορά

Σε ότι αφορά την Ελλάδα, οι αλλαγές στην εταιρική ταυτότητα θα υλοποιηθούν σταδιακά από τις αρχές του 2017. Εξάλλου, λαμβάνοντας ώθηση από την νέα στρατηγική της η MetLife σχεδιάζει να ισχυροποιήσει την παρουσία της στην ελληνική αγορά καθώς όπως σημειώνουν πηγές της εταιρείας μετά την εφαρμογή της κοινοτικής οδηγίας Solvency ΙΙ το τοπίο της ασφαλιστικής αγοράς θα αλλάξει ριζικά.

«Οι βασικοί άξονες της στρατηγικής μας όσο αφορά τα δίκτυα διανομής, τα προϊόντα, και τη πελατοκεντρικη φιλοσοφία μας παραμένουν σταθεροί, ταυτόχρονα όμως, με ευελιξία και προσαρμοστικότητα, είμαστε έτοιμοι για τις απαραίτητες τακτικές προσαρμογές», σημειώνει στέλεχος της εταιρείας στο insider.gr

Σημειώνεται ότι το οκτάμηνο του 2016 η νέα ετησιοποιημένη παραγωγής της MetLife στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 5% φτάνοντας τα 17 εκατ. ευρώ . Το ίδιο διάστημα, τα συνολικά εισπραχθέντα ασφάλιστρα αυξήθηκαν κατά 8% και έφτασαν τα 163 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η κερδοφορία της εταιρείας αυξήθηκε κατά 14% στα 12,3 εκατ. ευρώ.

Το νέο λογότυπο

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας, το νέο λογότυπο της MetLife είναι φτιαγμένο με βάση μια καθαρή, μοντέρνα αισθητική. Το νέο σήμα «φέρνει κοντά το πράσινο και το μπλε τα οποία μαζί σχηματίζουν ένα Μ. Το χαρακτηριστικό μπλε της MetLife συνεχίζει την ιστορία 158 χρόνων της ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά έχει γίνει πιο λαμπερό και τώρα συνοδεύεται από ένα νέο χρώμα το πράσινο το οποίο αναπαριστά τη ζωή και την ενέργεια», τονίζεται στην ανακοίνωση.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider