Στη Βουλή το νομοσχέδιο για την τηλεοπτική διαφήμιση-Τι προβλέπει

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Στη Βουλή το νομοσχέδιο για την τηλεοπτική διαφήμιση-Τι προβλέπει

Στην τελική ευθεία μπαίνει το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης για τις αλλαγές στην τηλεοπτική διαφήμιση και στον περιφερειακό Τύπο. Το σχετικό σχέδιο νόμου έχει ήδη κατατεθεί στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, με στόχο να έχει ψηφιστεί από την Ολομέλεια μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου.

Το σχέδιο νόμου του υπουργού ΨΗΠΤΕ κ. Νίκου Παππά, αυτοματοποιεί ουσιαστικά την διαδικασία πώλησης διαφημιστικού τηλεοπτικού χρόνου, προβλέποντας την δημιουργία ενός συστήματος αγοράς του χρόνου αυτού μέσω δημοπρασιών από νομικά ή φυσικά πρόσωπα. Το συγκεκριμένο σύστημα που θα είναι υποχρεωτικό για όλα τα κανάλια και όλους τους διαφημιζόμενους θα ξεκινήσει να ισχύει από την 1η Σεπτεμβρίου του 2018. Ρυθμιστής του θα είναι το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ).

Οι υπόλοιπες διατάξεις

Παράλληλα με άλλη διάταξη του πολυνομοσχεδίου προβλέπεται η δημιουργία Μητρώο Περιφερειακού Τύπου και καθορίζονται οι προϋποθέσεις εισαγωγής σε αυτό. Ακόμη καθορίζεται το πώς θα επιδοτείται η παραγωγή οπτικοακουστικών έργων στην Ελλάδα.

Τέλος καθορίζονται οι διαδικασίες αδειοδότησης διαστημικών δραστηριοτήτων και καταχώρισης διαστημικών αντικειμένων.

Δείτε αναλυτικά το σχέδιο νόμου όπως κατατέθηκε για συζήτηση στις επιτροπές της Βουλής.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider