Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed
19 ΙΟΥΝ 2017 | 17:49

Στη Βουλή το νομοσχέδιο για την τηλεοπτική διαφήμιση-Τι προβλέπει

Στη Βουλή το νομοσχέδιο για την τηλεοπτική διαφήμιση-Τι προβλέπει - Κεντρική Εικόνα/Video

Στην τελική ευθεία μπαίνει το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης για τις αλλαγές στην τηλεοπτική διαφήμιση και στον περιφερειακό Τύπο. Το σχετικό σχέδιο νόμου έχει ήδη κατατεθεί στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, με στόχο να έχει ψηφιστεί από την Ολομέλεια μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου.

Το σχέδιο νόμου του υπουργού ΨΗΠΤΕ κ. Νίκου Παππά, αυτοματοποιεί ουσιαστικά την διαδικασία πώλησης διαφημιστικού τηλεοπτικού χρόνου, προβλέποντας την δημιουργία ενός συστήματος αγοράς του χρόνου αυτού μέσω δημοπρασιών από νομικά ή φυσικά πρόσωπα. Το συγκεκριμένο σύστημα που θα είναι υποχρεωτικό για όλα τα κανάλια και όλους τους διαφημιζόμενους θα ξεκινήσει να ισχύει από την 1η Σεπτεμβρίου του 2018. Ρυθμιστής του θα είναι το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ).

Οι υπόλοιπες διατάξεις

Παράλληλα με άλλη διάταξη του πολυνομοσχεδίου προβλέπεται η δημιουργία Μητρώο Περιφερειακού Τύπου και καθορίζονται οι προϋποθέσεις εισαγωγής σε αυτό. Ακόμη καθορίζεται το πώς θα επιδοτείται η παραγωγή οπτικοακουστικών έργων στην Ελλάδα.

Τέλος καθορίζονται οι διαδικασίες αδειοδότησης διαστημικών δραστηριοτήτων και καταχώρισης διαστημικών αντικειμένων.

Δείτε αναλυτικά το σχέδιο νόμου όπως κατατέθηκε για συζήτηση στις επιτροπές της Βουλής. 


Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Η ερώτηση αποσκοπεί στην πρόληψη αυτόματων υποβολών

Best of Internet