Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed

Ξαναρχίζουν τα έργα στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Σπίρτζης: Να ξεφύγουμε από το μοντέλο ξεπουλήματος του ΤΑΙΠΕΔ - Κεντρική Εικόνα/Video

Αρχίζουν και πάλι έπειτα από πολύμηνη διακοπή τα έργα στο Μετρό της Θεσσαλονίκης, όπως ανακοίνωσε ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης από τη Θεσσαλονίκη, με την ολοκλήρωση του έργου να τοποθετείται στους πρώτους μήνες του 2020.

Συγκεκριμένα μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του νέου έτους θα ξεκινήσουν οι εργασίες στη βασική γραμμή Ν. Σ. Σταθμός – Ν. Ελβετία.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι επιτεύχθηκε μία ενδιάμεση λύση μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών με την ανάδοχο κοινοπραξία, ενώ την κατασκευή της κεντρικής γραμμης του έργου αναλαμβάνει ως υπεργολάβος ο Άκτωρας.

Να σημειωθεί ότι η «συμφωνία γέφυρα» θα είναι διάρκειας τεσσάρων μηνών και θα ολοκληρωθεί αφού εκδικαστεί τον Φεβρουάριο στη διαιτησία η προσφυγή της κοινοπραξίας, η οποία εκκρεμεί.

Όπως ανέφερε ο κ. Σπίρτζης, «προβλέπουμε την άμεση έναρξη των εργασιών στο βασικό έργο, στην κύρια γραμμή μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Ιανουαρίου του 2016 και μέχρι την 1η Φεβρουαρίου την πλήρη επανεκκίνηση του έργου».

Ο υπουργός ανέφερε, επίσης, ότι η πρώτη φάση του έργου θα ολοκληρωθεί το Μάρτιο του 2017, ενώ το έργο θα παραδοθεί στους κατοίκους της Θεσσαλονίκης μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020.

Τέλος διευκρίνισε πως η διαπραγμάτευση με τους εκπροσώπους της κοινοπραξίας που έχουν αναλάβει την κατασκευή του μετρό ολοκληρώθηκε με επιτυχία ενώ  υπογράμμισε ότι η επανεκκίνηση των εργασιών θα δώσει οριστική λύση σε ένα έργο που είχε μετατραπεί σε «γόρδιο δεσμό» για τους Θεσσαλονικείς.

Να σημειωθεί πως ο υπουργός Υποδομών βρίσκεται σήμερα Τρίτη στη Θεσσαλονίκη, όπου θα επισκεφθεί τόσο το σταθμό Βενιζέλου του Μετρό, όσο και το αεροδρόμιο, θα συναντηθεί με φορείς της πόλης, και το απόγευμα αναμένεται να κάνει τις επίσημες ανακοινώσεις για την πορεία του μετρό και την επανεκκίνηση του έργου.

Υπενθυμίζεται πως οι αρχικές διεκδικήσεις της κοινοπραξίας, με βάση και τις προσφυγές στη διαιτησία, προσέγγιζαν τα 700 εκατ., ευρώ. Η σύμβαση της Αττικό Μετρό με την ανάδοχο κοινοπραξία ΑΕΓΕΚ - IMPREGILO - ANSALDO T.S.F. - SELI - ANSALDOBREDA υπογράφθηκε στις 7 Απριλίου 2006 και στα τέλη Ιουνίου ξεκίνησε η κατασκευή του έργου.


Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Η ερώτηση αποσκοπεί στην πρόληψη αυτόματων υποβολών

Best of Internet