Μεγάλη ώθηση έδωσε το Μουντιάλ στις πωλήσεις της Nike, η οποία πασχίζει να ξεπεράσει την Adidas που παραμένει ο «βασιλιάς» την παγκόσμια αγορά αθλητικών ειδών.

Για πρώτη φορά στην ιστορία του Παγκόσμιου Κυπέλλου, και οι 22 παίκτες του τελικού Κροατίας-Γαλλίας φορούσαν την εμφάνιση της Nike, με τους περισσότερους να φορούν και παπούτσια της.

Η ζήτηση για την εμφάνιση της εθνικής Γαλλίας εκτοξεύτηκε μετά την κατάκτηση του κυπέλλου, όπως αποκάλυψε ο Μπερτ Χόιτ, επικεφαλής της Nike στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Ανάρπαστη έγινε και η εμφάνιση της αγγλικής ομάδας, επιβεβαίωσε ο ίδιος.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Bloomberg, στη φετινή διοργάνωση η Nike έντυσε 10 εθνικές ομάδες –δύο λιγότερες από την Adidas. Στους ημιτελικούς, όμως, είχε τις τρεις από τις τέσσερις ομάδες.

Από τους αθλητές που φόρεσαν παπούτσια Nike, ο Κροάτης Λούκα Μόντριτς κέρδισε το βραβείο του κορυφαίου παίκτη της διοργάνωσης, ενώ ο Άγγλος Χέρι Κέιν αναδείχθηκε πρώτος σκόρερ της διοργάνωσης. Ο Γάλλος Κιλιάν Μπαπέ συγκέντρωσε όλη τη δόξα του φετινού Μουντιάλ, ως ο καλύτερος νέος παίκτης, ενώ ο Βέλγος Τιμπό Κουρτουά αποδείχθηκε καλύτερος τερματοφύλακας.

Στα αποτελέσματα του κολοσσού για το έτος που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαΐου, η Nike παρουσιάζει κέρδη από το ποδόσφαιρο - για πρώτη φορά τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Από τα πέντε κορυφαία εθνικά πρωταθλήματα στην Ευρώπη, τα τρία τα κέρδισαν ομάδες που ντύνει η Nike.

Και στα παπούτσια, όμως, η Nike κάνει «χρυσές δουλειές». Στο Μουντιάλ του 2010 στη Γερμανία, το 44% των αθλητών φορούσαν τα δικά της παπούτσια. Το ποσοστό αυξήθηκε στο 53% στη διοργάνωση της Βραζιλίας το 2014 και στο 65% φέτος στη Ρωσία.