Ποιος είναι ο τύπος που θα μεταλλάξει τη Volkswagen;

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Ποιος είναι ο τύπος που θα μεταλλάξει τη Volkswagen;

Αλήθεια, πώς θα αντιμετωπίζατε ένα νέο -υψηλά ιστάμενο- παράγοντα σε μία δημοφιλή εταιρεία, ο οποίος έχει μούσι, μοντέρνο-νεανικό κούρεμα, φοράει σπορ παπούτσια και δε φοράει γραβάτα; Για το τελευταίο στοιχείο θα πείτε πως… κάπου το έχετε ξαναδεί ή ξανακούσει, ωστόσο όταν δεν προβάλλεται κάποια φιλοσοφία, η απουσία της γραβάτας και το κούρεμα «καπελάκι» είναι σίγουρα στοιχεία, τα οποία σίγουρα μας κάνουν να δούμε με ξεχωριστό ενδιαφέρον τον Ole Harms, τον επικεφαλής της εταιρείας Moia, η οποία ανήκει στον όμιλο Volkswagen.

Η Moia εδρεύει στο Βερολίνο και δρα σαν μία ανεξάρτητη εταιρεία. Προβάλλει ένα γρήγορο προφίλ, με ευέλικτους και νεαρούς υπαλλήλους και άμεσα έδειξε πως δεν έχει σκοπό να μείνει πίσω ή μακριά από τις τεχνολογικές εξελίξεις. Άλλωστε, η ύπαρξη αυτής της φίρμας ανακοινώθηκε από τον Harms στο Λονδίνο στο πλαίσιο της τεχνολογικής διάσκεψης TechCrunch Disrupt!

Με τι ασχολείται η Moia; Η θυγατρική της Volkswagen καλείται να ικανοποιήσει τις συνεχώς μεταλλασσόμενες ανάγκες μετακίνησης, παίζοντας ουσιαστικά το ρόλο που κατέχουν στην Daimler η Moovel/Car2Go και στην BMW η Drive Now. Αυτές οι εταιρείες θεωρούν πως οι νεότεροι άνθρωποι δεν έχουν την ανάγκη, προκειμένου να μετακινηθούν, να πάρουν το δικό τους αυτοκίνητο από το γκαράζ τους.

Πάντως, η Volkswagen δεν… ανακατεύεται με το συγκεκριμένο παιχνίδι μόνο τον τελευταίο καιρό. Οι πρώτες απόπειρες ανάμιξής της με το θέμα έγιναν με την εταιρεία Quicar, η οποία είχε ως βασικό αντικείμενο το car sharing, ωστόσο τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αρχικώς επιθυμητά. Μάλιστα, ο πρώην πρόεδρος της γερμανικής φίρμας, Martin Winterkorn, αμφισβήτησε τις δυνατότητες εξέλιξης και ανάπτυξης τέτοιων προσπαθειών. Παρόλ’ αυτά, ο Harms (φωτογραφία κάτω) θεωρεί πως «δεν μπορεί να “αντέξει” οποιοσδήποτε την κατοχή ενός ιδιόκτητου αυτοκινήτου και τη χρήση ενός ταξί ή κάποιας από τις νέες υπηρεσίες μετακίνησης. Η λύση μετακίνησης, που θα ήθελα εγώ να χρησιμοποιώ», υποστηρίζει ο πρόεδρος της Moia, «πρέπει να μου εξασφαλίζει τον περισσότερο δυνατό χρόνο και να είναι πάντοτε διαθέσιμη». Γι’ αυτόν το λόγο η φίρμα έχει ένα όραμα: να προκαλέσει μία σημαντική αλλαγή στον τομέα της μετακίνησης στα αστικά κέντρα όλου του κόσμου.

Κλείνοντας, για να παρουσιάσουμε πιο ξεκάθαρα τι ακριβώς θα κάνει η Moia, σας μεταφέρουμε πως ο όμιλος Volkswagen ανοίχτηκε, εκτός από την κατασκευή αυτοκινήτων, και στην παροχή υπηρεσιών, στοχεύοντας στους καταναλωτές που προτιμούν να πληρώνουν τις μετακινήσεις τους ανάλογα με τη χρήση και όχι ανάλογα με την αξία του οχήματος. Άλλωστε, ο Ole Harms είχε δηλώσει πως «τα μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα πλάνα της Moia θα δημιουργήσουν μια μεγάλη γκάμα υπηρεσιών που θα καλύπτουν τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των σύγχρονων κατοίκων των πόλεων».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider