Οι hipsters του Λονδίνου φέρνουν πίσω τον γαλατά

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Οι hipsters του Λονδίνου φέρνουν πίσω τον γαλατά

Μετά από 20 χρόνια μειωμένων πωλήσεων το παραδοσιακό μπουκάλι με γάλα έχει αρχίσει να επανεμφανίζεται στις πόρτες των σπιτιών των hipsters του ανατολικού Λονδίνου.

Τα σφραγισμένα με αλουμίνιο μπουκάλια βρίσκουν τον δρόμο τους στις αυλές των σπιτιών της Βρετανίας για τουλάχιστον έναν αιώνα, αλλά το μερίδιο που κατέχουν στην αγορά γάλακτος έχουν υποχωρήσει σημαντικά τα τελευταία χρόνια καθώς τα χαρτονένια μπουκάλια που πωλούνται στα σουπερμάρκετ έχουν κυριαρχήσει στις πωλήσεις. Το μερίδιο αγοράς του γάλακτος σε μπουκάλι ήταν 89% το 1980, ενώ πέρσι ήταν μόλις 2,8% σύμφωνα με την ένωση πωλητών γάλακτος Dairy UK.

Ωστόσο, φαίνεται πως η ανάπλαση του ανατολικού Λονδίνου έχει βελτιώσει τις προοπτικές του συγκεκριμένου προϊόντος καθώς όπως σημειώνει η εταιρεία Parker Dairies οι πελάτες «κατανοούν πως το φτηνό γάλα (από τα σουπερμάρκετ) δεν είναι βιώσιμο για τους αγρότες».

«Έχουμε αρχίσει να γινόμαστε ξανά μοντέρνοι και τρέντι» δηλώνει στους Financial Times o Paul Lough, διευθυντής της Parker Dairies τα ηλεκτρονικά αυτοκινητάκια της οποίας παραδίδουν κάθε πρωί γάλα στο ανατολικό Λονδίνο, το Citi και το West End.

Τα τελευταία πέντε χρόνια η εταιρεία πουλάει κάθε εβδομάδα τουλάχιστον 4.000 λίτρα γάλακτος. «Τα τελευταία 20 χρόνια πριν από αυτό οι πωλήσεις μας έπεφταν κατά 5% με 8% κάθε χρόνο», αναφέρει. Ανάμεσα στους πελάτες της Parker Dailies συγκαταλέγονται τα γραφεία του διάσημου σχεδιαστή παπουτσιών Christian Louboutin αλλά και πολλές εταιρείες τεχνολογίας.

Μια άλλη εταιρεία η Pensworth Diary, που εξυπηρετεί την νότια Αγγλία, διαπιστώνει επίσης σημαντική αύξηση των πωλήσεων της. Ο οικονομικός διευθυντής της, Michael Mitchell σημειώνει πως η εταιρεία έχει αναβαθμίσει τη γραμμή παραγωγής γυάλινων μπουκαλιών της αφού την τελευταία πενταετία διπλασίασε τον τζίρο της στα 45 εκατ. δολάρια. «Δεν βλέπουμε γιατί οι πωλήσεις πόρτα-πόρτα θα πρέπει να μειωθούν», αναφέρει στους Financial Times σημειώνοντας ότι οι εταιρεία επεκτείνεται προσθέτοντας νέες διαδρομές στο καθημερινό της πρόγραμμα.

Μια άλλη εταιρεία που δραστηριοποιείται στο Sheffield, η Our Cow Molly, έχει επεκτείνει τις δραστηριότητες της προσθέτοντας στο πελατολόγιο της καφετέριες και επαγγελματίες της εστίασης που «μπορούν να εκτιμήσουν την ποιότητα του γάλακτος».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider