Αλλάζουν το μέλλον του τουρισμού οι Millennials

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Αλλάζουν το μέλλον του τουρισμού οι Millennials

To μέλλον του διεθνούς τουρισμού περνάει μέσα από τους Millennials, με τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρείες του κόσμου να προσπαθούν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.

Η οnline ταξιδιωτική εταιρεία Expedia, χωρίς να χάσει καθόλου χρόνου, πραγματοποίησε μια άκρως ενδιαφέρουσα έρευνα, προκειμένου να «σφυγμομετρήσει» τις τουριστικές – ταξιδιωτικές διαθέσεις των νέων και ακολούθως, να εναρμονιστεί με αυτές.

Όπως εξηγεί σε δημοσίευμά του το πρακτορείο CNBC, με στόχο τη διεξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων, η Expedia συνέκρινε στην έρευνα που διεξήγαγε τις τουριστικές τάσεις τριών γενεών: των millennials (είναι οι άνθρωποι που γεννήθηκαν μεταξύ 1982 και 1999), της generation x (είναι οι άνθρωποι που γεννήθηκαν μεταξύ 1961 και 1981) και των baby-boomers (είναι οι άνθρωποι που γεννήθηκαν μεταξύ 1945 και 1960).

Τι δείχνουν όμως τα ευρήματα της έρευνας;

Η Expedia παρουσιάζει:

Κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, η πλειοψηφία των Millennials εμφανίζεται περισσότερο «μάταιη» και λιγότερο περιπετειώδης.

Ποσοστό της τάξης του 43% (!) των Μillennials θεωρεί το ίδιο σημαντικό με την εμπειρία του ταξιδιωτικού προορισμού… τον αριθμό των σχολίων που θα λάβει από τους φίλους για τις φωτογραφίες των διακοπών που θα αναρτηθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Tο ίδιο ακριβώς ποσοστό - ήτοι 43% - των Millenials δηλώνει πως δεν επιθυμεί να ταξιδεύει «σόλο», κάτι που δεν ισχύει σε τόσο μεγάλο βαθμό για τις άλλες δύο κατηγορίες.

Για τη διεξαγωγή της έρευνας, η Expedia συνεργάστηκε με το Future Foundation, μια συμβουλευτική εταιρεία που αποτιμά και προβλέπει τις καταναλωτικές τάσεις διεθνώς.

Η έρευνα βασίστηκε σε δείγμα 1.000 ερωτηθέντων ανά χώρα, ηλικίας από 18 έως 64 ετών. Οι χώρες που συμμετείχαν ήταν η Μεγάλη Βρετανία, η Γερμανία, η Γαλλία, οι ΗΠΑ, η Κίνα, η Αυστραλία, η Βραζιλία και η Νότιος Κορέα

«Οι Millenials δεν εμφανίζονται ακριβώς ως λιγότερο περιπετειώδεις. Μάλλον είναι η διάθεση για αποστροφή του ρίσκου που αυξάνεται», δηλώνει ο Gary Morrison, αντιπρόεδρος της Expedia, επιχειρώντας να αποκωδικοποιήσει τα μηνύματα που απορρέουν από την έρευνα.

«Ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων θεωρεί πως το ταξίδι είναι μια εμπειρία ανακάλυψης. Πλέον οι νέοι άνθρωποι θέλουν να είναι όσο το δυνατόν πιο ενήμεροι για τον προορισμό τους. Θέλουν να γνωρίζουν τα πάντα για το μέρος που θα ταξιδεύσουν και μάλιστα πριν φτάσουν», προσθέτει.

Αυτός είναι και ο λόγος που η Expedia, συνεχίζει ο ίδιος, επενδύει στην εικονική πραγματικότητα.

«Τα social media έχουν πολύ μεγάλη σημασία για τους Millennials, αυτό είναι εμφανές. Είναι λογικό τα μέσα κοινωνικά δικτύωσης να επηρεάζουν τις αποφάσεις των νέων ως προς τον ταξιδιωτικό τους προορισμό», σπεύδει, μάλιστα, να εξηγήσει ο αντιπρόεδρος της Expedia.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider