Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed
27 ΔΕΚ 2016 | 15:13

Οι millennials «τα χώνουν» στα hostels (pics)

Οι millennials «τα χώνουν» στα hostels (pics) - Κεντρική Εικόνα/Video

Σε μια νοτιανατολική συνοικία του Άμστερνταμ, το ένα παλιό πανεπιστήμιο απέκτησε νέα πνοή όταν μετατράπηκε σε πολυτελές hostel.

Το επιβλητικό κτήριο των 168 δωματίων εξοπλίστηκε με ηλεκτρικά ποδήλατα, αίθουσες οινογνωσίας και αίθουσες για επαγγελματικές συναντήσεις. Η εταιρεία πίσω από το φιλόδοξο εγχείρημα είναι η Generator Hostels και φέτος άνοιξε αντίστοιχα hostels στη Στοκχόλμη και τη Ρώμη –λανσάροντας τη νέα γενιά hostels που φιλοξενούν από φοιτητές μέχρι στελέχη επιχειρήσεων.

Το νέο αυτό μοντέλο έρχεται να καλύψει μια νέα και λιγότερο απαιτητική γενιά εργαζομένων: τους millennials, τους νέους μεταξύ 25-35 ετών που είναι τα αυριανά μεγαλοστελέχη των πολυεθνικών.

Όπως εξηγεί ο Greg Richards, υπεύθυνος Έρευνας της Stay Wyse –της ομοσπονδίας καταλυμάτων για νέους– οι μειωμένοι ναύλοι που προσφέρουν πλέον οι αεροπορικές εταιρείες δίνουν στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να στέλνουν στο εξωτερικό και τα νεώτερα στελέχη τους. «Οι επιχειρηματικοί ταξιδιώτες για τους οποίους μιλάμε δεν είναι τα κλασικά στελέχη εταιρειών», σημειώνει.

Σύμφωνα με τον John Kester, ερευνητή του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού του ΟΗΕ, η τάση αυτή θα συνεχιστεί: «Τα ξενοδοχεία θα συνεχίζουν να εξυπηρετούν την πλειονότητα όσων ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, αλλά τα εναλλακτικά καταλύματα παρουσιάζουν μεγάλη ανάπτυξη από σχετικά μικρή βάση».

Σύμφωνα με τον Kester, η οικονομική κρίση, οι low-cost αεροπορικές και οι ιστότοποι καταλυμάτων όπως η Airbnb και η Hostelworld έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες αντιμετωπίζουν τη διαμονή.

Ο Fredrik Korallus, διευθύνων σύμβουλος της Generator παραδέχεται, πάντως, ότι είναι πολλά ακόμη αυτά που πρέπει να γίνουν. Όπως εξηγεί, τα hostel δεν μπορούν να αντέξουν το κόστος των διαγωνισμών και των βραβείων που αναζητούν όσοι κάνουν επαγγελματικά ταξίδια κατά την επιλογή της διαμονής τους.

Για τη δημιουργία ενός τέτοιου προφίλ, όμως, απαιτείται η ένταξη σε δίκτυα διανομής και η συνεργασία με ταξιδιωτικά γραφεία και αυτό ανεβάζει πολύ το κόστος. Προς το παρόν, η εταιρεία δεν σκοπεύει να επενδύσει σε κάτι τέτοιο, αφού το 20% της πελατείας της εταιρείας είναι γκρουπ, δηλαδή σχολεία, αθλητικές ομάδες ή ομάδες ειδικών ενδιαφερόντων.

Ένα μονόκλινο δωμάτιο στο Generator London κοστίζει έως και 250 λίρες τη βραδιά –τιμή που δεν θυμίζει καθόλου hostel όπως το ξέρουμε: φτηνό, «χύμα» και για ταξιδιώτες με σακίδια. Χάρη στο αναβαθμισμένο τους προφίλ, τα hostel της Generator είναι εξαιρετικά δημοφιλή μεταξύ κορυφαίων εταιρειών όπως Walker, Nike, Red Bull, Uber, Facebook, Google και MTV που χρησιμοποιούν τους χώρους τους για παρουσιάσεις προϊόντων και ημερίδες, μεταξύ άλλων, γεγονός που αποδεικνύει ότι το μέλλον των hostel είναι πολλά υποσχόμενο.

Best of Internet