Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed
28 ΜΑΡ 2016 | 16:30

«Έπιασε» δουλειά ο μετροπόντικας στη Θεσσαλονίκη

Το καλοκαίρι η δημοπράτηση τμημάτων της Γραμμής 4 του μετρό - Κεντρική Εικόνα/Video

Μετά από τέσσερα χρόνια, ο μετροπόντικας στη Θεσσαλονίκη «έπιασε» και πάλι δουλειά, καθώς το υπουργείο Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κήρυξε δια του επικεφαλής του Χρήστου Σπίρτζη την επανεκκίνηση των εργασιών.»

Τη Δευτέρα ξεκίνησε την πορεία το πρώτο μηχάνημα ολομέτωπης κοπής ξεκίνησε του από τον υπό κατασκευή σταθμό της Νέας Ελβετίας με κατεύθυνση δυτικά μέχρι το σταθμό της Ανάληψης, παρουσία του κ. Σπίρτζη,  του Γ.Γ Υποδομών Γιώργου Δέδε, του Πρόεδρου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Γιάννη Μυλόπουλου και του Διευθύνοντα Συμβούλου Θεόδωρου Παπαδόπουλου.

Σε 30 μέρες (για λόγους ασφάλειας της κατασκευής) ξεκινάει και το δεύτερο ΤΒΜ ανοίγοντας έτσι τα τελευταία 1.890 μέτρα των δυο δίδυμων σηράγγων, που απομένουν για την ολοκλήρωση της γραμμής. Καθώς το 75% του συνολικού μήκους έχει ήδη υλοποιηθεί, η κατασκευή των σηράγγων αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους.

Συγχρόνως, υπογράφηκε στις 19 Φεβρουαρίου 2016 η 2η Συμπληρωματική Σύμβαση για το αρχαιολογικό έργο ύψους 25.000.000 ευρώ και οι αρχαιολογικές εργασίες ξεκινούν εκ νέου. Με δεδομένο ότι το 82% του ανασκαφικού έργου έχει ήδη εκτελεστεί, οι αρχαιολογικές εργασίες που απομένουν αφορούν στον σταθμό «Βενιζέλου», στη νότια πρόσβαση του σταθμού «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός», στη βόρεια και νότια πρόσβαση του σταθμού «Δημοκρατίας», στη βόρεια και νότια πρόσβαση του σταθμού «Αγίας Σοφίας», στη νότια πρόσβαση του σταθμού «Σιντριβάνι» και στο κτίριο ΙΙΙ και τον περιβάλλοντα χώρο του Αμαξοστάσιου.

«Σήμερα, μετά από τέσσερα χρόνια, ξεκινά πάλι ο μετροπόντικας. Είναι μια μέρα χαράς για τη Θεσσαλονίκη και για όλη την Βόρεια Ελλάδα. Είναι η αρχή του τέλους για την ολοκλήρωση της βασικής γραμμής του Μετρό της Θεσσαλονίκης», δήλωσε ο κ. Σπίρτζης.

«Μπορούμε να κοιτάμε μπροστά, μπορούμε να κοιτάμε τα υπόλοιπα έργα υποδομής στη Βόρεια Ελλάδα, τις επεκτάσεις του Μετρό, τη σιδηροδρομική Εγνατία και τα υπόλοιπα οδικά έργα που δεν έχουν συνδέσει μέχρι σήμερα την Εγνατία οδό με τις βιομηχανικές περιοχές της Βόρειας Ελλάδας και με τα λιμάνια».

Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. κ. Γιάννης Μυλόπουλος, δήλωσε με τη σειρά του: «Σήμερα η Θεσσαλονίκη βλέπει φως στην άκρη του τούνελ του Μετρό. Μέχρι το τέλος του χρόνου ο Μετροπόντικας θα ολοκληρώσει τη διάνοιξη του συνόλου των σηράγγων και ο στόχος μας είναι να ολοκληρωθεί η βασική γραμμή του Μετρό της Θεσσαλονίκης έως την Άνοιξη του 2020. Το χρονοδιάγραμμα είναι πιεστικό αλλά δεσμευόμαστε ότι θα είμαστε εντός χρονοδιαγράμματος. Τα μηνύματα είναι απολύτως αισιόδοξα. Οι πολίτες της Θεσσαλονίκης βλέπουν ότι το έργο ξεκινά ξανά και ότι η Πολιτεία έχει τη Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος».


Σχόλια

zelos
σωπα ρε!!!!!!

Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Η ερώτηση αποσκοπεί στην πρόληψη αυτόματων υποβολών

Best of Internet