Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed
15 ΜΑΡ 2016 | 11:51

Μέτκα, Τέρνα και Άκτωρ «χτυπούν» τη Ζεύξη Σαλαμίνας 

 Μέτκα, Τέρνα και Άκτωρ «χτυπούν» τη Ζεύξη Σαλαμίνας  - Κεντρική Εικόνα/Video

Τρεις προσφορές κατατέθηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες, για το έργο της Ζεύξης Σαλαμίνας - Περάματος, το πρώτο έργο με σύμβαση παραχώρησης που θα γίνει, μετά από πολλά χρόνια στη χώρα μας.  

Τα σχήματα που εκδήλωσαν ενδιαφέρον (καταληκτική ημερομηνία ήταν η σημερινή), για το έργο προυπολογισμού περί τα 350 εκατ. ευρώ, είναι η ΜΕΤΚΑ, η ΤΕΡΝΑ και η κοινοπραξία των εταιριών Vinci Consessions-Vinci Highways-ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις.

Η οδική ζεύξη της Σαλαμίνας με το Πέραμα αποτελεί χρόνιο αίτημα των περίπου 39.000 μόνιμων κατοίκων-ή τουλάχιστον ενός μεγάλου τμήματος αυτών- του νησιού, καθώς σήμερα η μετακίνηση από και προς την υπόλοιπη Αττική εξασφαλίζεται μόνο μέσω των επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων.

Το έργο της μόνιµης υποθαλάσσιας οδικής ζεύξης Σαλαµίνας - Περάµατος αφορά στην κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας µήκους περίπου 1,1 χλµ µε τις εκατέρωθεν προσβάσεις της (συνολικό µήκος έργου περί τα 3χλµ) από τον ανισόπεδο κόμβο Περάµατος µέχρι τoν ανισόπεδο κόμβο Παλουκίων. Περιλαμβάνει και τα οδικά τµήµατα παράκαµψης των πόλεων Περάµατος και Σαλαµίνας µήκους περίπου 14,5 χλµ.

Βάσει του αρχικού σχεδιασμού, το οδικό τμήμα θα εκτείνεται από την υπάρχουσα Λεωφόρου Σχιστού-Σκαραµαγκά, µε την οποία συνδέεται µε ανισόπεδο κόµβο, οδεύει εντός της περιοχής του Ναυτικού Οχυρού Σκαραµαγκά και µέχρι την περιοχή του κολυµβητηρίου Περάµατος όπου δηµιουργείται κόµβος για την σύνδεσή του µε την υφιστάµενη οδό Περάµατος-Κερατσινίου-Πειραιά.

Ακολουθεί η υποθαλάσσια ζεύξη µε οδική σήραγγα και στη συνέχεια όδευση επί της νήσου του Αγίου Γεωργίου κατ΄ επέκταση της υπάρχουσας οδικής σύνδεσης της νήσου Αγίου Γεωργίου µε τον Ναύσταθµο.

Στην περιοχή των Παλουκίων προβλέπεται η δηµιουργία κόµβου για τη σύνδεση µε την υπάρχουσα οδό Παλουκίων – Αµπελακίων / Σαλαµίνας καθώς και µε το Ναύσταθµο, διατηρουµένης και της σύνδεσης της οδού Αµπελακίων / Σαλαµίνας µε τον Ναύσταθµο. Στη συνέχεια ακολουθεί όδευση Βόρεια του οικισµού των Παλουκίων και δηµιουργία δεύτερου κόµβου εισόδου προς τον Ναύσταθµο.


Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Η ερώτηση αποσκοπεί στην πρόληψη αυτόματων υποβολών

Best of Internet