Τετράωρη στάση εργασίας των νοσοκομειακών γιατρών σε Αθήνα και Πειραιά προκήρυξε για τη Δευτέρα 16 Ιουλίου το ΔΣ της Ένωσης Νοσοκομειακών Γιατρών Αθηνών-Πειραιώς (ΕΙΝΑΠ).
Η κινητοποίηση θα πραγματοποιηθεί από τις 11 το πρωί έως τις 3 το μεσημέρι. Στις 12.00 οργανώνεται και συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Υγείας.
Η ΕΙΝΑΠ ζητά να μην απολυθεί κανείς επικουρικός, μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού και άμεση μισθολογική αποκατάσταση μετά την απόφαση του ΣτΕ.



