Εγκρίθηκε η περιβαλλοντική μελέτη για τη νέα γραμμή του Μετρό

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Εγκρίθηκε η περιβαλλοντική μελέτη για τη νέα γραμμή του Μετρό

Εγκρίθηκε από τον αναπληρωτή υπουργό περιβάλλοντος, Σωκράτη Φάμελλο, η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τους πρώτους 15 σταθμούς της νέας γραμμής 4 του Μετρό.

Το κεντρικό τμήμα της γραμμής 4, μήκους 12,8 χμλ, από το Άλσος Βεϊκου έως το Γουδή, περιλαμβάνει 15 σταθμούς και θα εξυπηρετεί πυκνοδομημένες περιοχές της Αθήνας, όπως το Γαλάτσι, την Κυψέλη, τα Εξάρχεια και Ζωγράφου.

Τρία σχήματα, τα οποία αποτελούνται από εγχώριους και διεθνείς κατασκευαστικούς ομίλους, έχουν περάσει στη δεύτερη φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας με την κατάθεση των οικονομικών προσφορών η οποία οποία τοποθετείται στα μέσα Ιουνίου.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 1,8 δισ. ευρώ, με ΦΠΑ, ενώ η νέα γραμμή θα ξεκινά από την περιοχή του Γαλατσίου (Αλσος Βεΐκου) και διαμέσου της Κυψέλης, του Γκύζη, των Εξαρχείων και του Κολωνακίου θα φθάνει στο ιστορικό κέντρο, θα «ανεβαίνει» από Καισαριανή για Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδί. Η Γραμμή θα συναντά το υφιστάμενο δίκτυο σε δύο σημεία (σταθμοί Πανεπιστήμιο και Ευαγγελισμός), αλλά χωρίς φυσικά να απαιτηθεί η διακοπή λειτουργίας των άλλων γραμμών.

Στο έργο περιλαμβάνεται η προμήθεια έως και 18 αυτόματων συρμών, δηλαδή δίχως οδηγό, η κατασκευή Κέντρου Ελέγχου Λειτουργίας και κτηρίου συντήρησης και επισκευών συρμών στο αμαξοστάσιο Σεπολίων.

Η γραμμή 4 θα συνδέεται τόσο με την Γραμμή 2 όσο και με την Γραμμή 3, ενώ το τμήμα Αλσος Βεϊκου - Γουδί της νέας γραμμής 4 θα χρηματοδοτηθεί από το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 και την ΕΤΕπ σε ποσοστό που φτάνει το 75%. Με τη λειτουργία της Γραμμής 4 το δίκτυο του Μετρό της Αθήνας θα μετρά 79 σταθμούς, χωρίς να συνυπολογίζονται τυχόν άλλα μελλοντικά έργα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider