Έφθασε στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά ο μετροπόντικας

Κώστας Κετσιετζής
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Έφθασε στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά ο μετροπόντικας

Ένα βήμα πιο κοντά στην ολοκλήρωσή της έρχεται η επέκταση της γραμμής 3 του μετρό στον Πειραιά, καθώς ο μετροπόντικας έφθασε σήμερα Τετάρτη στον τελευταίο σταθμό, αυτό του Δημοτικού Θεάτρου.

H επέκταση της γραμμής 3 του μετρό που σήμερα τερματίζει στον σταθμό της Αγίας Μαρίνας στο Αιγάλεω έχει μήκος 7,6 χιλιομέτρων και περιλαμβάνει έξι νέες στάσεις: Αγία Βαρβάρα (επί της λ. Ελευθερίου Βενιζέλου, Κορυδαλλός (Πλατεία Ελευθερίας), Νίκαια (Πλατεία Ελ. Βενιζέλου), Μανιάτικα (Αιτωλικού και Μαυρομιχάλη), Πειραιάς (Λιμάνι κοντά στον Ηλεκτρικό) και Δημοτικό Θέατρο (Ηρώων Πολυτεχνείου). Οι πρώτοι τρεις σταθμοί θα τεθούν σε λειτουργία εντός του 2019, ενώ οι υπόλοιποι τρεις θα λειτουργήσουν στα τέλη του 2020 με αρχές του 2021.

Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό, με την κατασκευή της επέκτασης του μετρό προς τον Πειραιά θα εξυπηρετούνται καθημερινά 132.000 επιβάτες, ενώ ο συνολικός χρόνος από το Λιμάνι έως το Αεροδρόμιο θα διανύεται με το μετρό σε 45 λεπτά.

Πέρα από το μετρό σε φάση ολοκλήρωσης μπαίνει και η επέκταση του τραμ από το ΣΕΦ στον Πειραιά, η οποία σχεδιάζεται να λειτουργεί μέχρι το καλοκαίρι του 2018. Η επέκταση της γραμμής περιλαμβάνει επτά νέες στάσεις στην διαδρομή εισόδου ( Γηπ. Καραϊσκάκη – Μ. Ασίας – Λαμπράκη – Ευαγγελίστρια – Πλ. Δεληγιάννη – Δημαρχείο – Ακτή Ποσειδώνος) και πέντε νέες στάσεις στην διαδρομή εξόδου (Αγ. Τριάδα – Πλ. Ιπποδαμείας – 34ου Συντάγματος – Ανδρούτσου – Ομ. Σκυλίτση).

Τα επόμενα έργα στον Πειραιά

Με τα δύο παραπάνω έργα να μπαίνουν σε τροχιά υλοποίησης η Αττικό Μετρό ετοιμάζει και άλλα δύο σημαντικά έργα τα οποία βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο στάδιο των μελετών:

Κατά πρώτον την υπογειοποίηση της Γραμμής 1 (ΗΣΑΠ) στο τμήμα Ν. Φάληρο – Πειραιάς, με τη προσθήκη ενός νέου σταθμού στην περιοχή του εργοστασίου Κεράνης. Ένα έργο το οποίο θα ενοποιήσει της περιοχές του Πειραιά που σήμερα ο ηλεκτρικός κόβει στα δύο.

Και κατά δεύτερον την επέκταση του Τραμ προς Κερατσίνι – Πέραμα, με υπόγεια χάραξη σε μεγάλο τμήμα εντός του Δήμου Κερατσινίου, κατά μήκος της ιστορικής χάραξης του παλαιού τροχιοδρόμου Περάματος. Για το έργο αυτό έχουν ήδη ξεκινήσει οι προκαταρκτικές μελέτες.

Παρά τις πολύχρονες καθυστερήσεις που παρατηρήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια στις επεκτάσεις των γραμμών των μέσων σταθερής τροχιάς ο Πειραιάς αποκτά τα επόμενα χρόνια προσβάσεις ενώνοντας δύο γραμμές μετρό (Γραμμή 1 και Γραμμή 3), το λιμάνι, τον προαστιακό σιδηρόδρομο και το τραμ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider