Στη Βούλα έφτασε το πετρέλαιο, ανασκευάζει ο Κουρουμπλής (pics)

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Στη Βούλα έφτασε το πετρέλαιο, ανασκευάζει ο Κουρουμπλής (pics)

Οικολογική καταστροφή στον Σαρωνικό προκάλεσε η βύθιση του Αγία Ζώνη ΙΙ με τα ίχνη της πετρελαιοκηλίδας να φθάνουν ως τη Βούλα. Οι αντιδράσεις είναι έντονες από πολιτικούς και κατοίκους των περιοχών με τον υπουργό Ναυτιλίας να δηλώνει πλέον πως η παραίτηση του είναι στη διάθεση του πρωθυπουργού.

Μετά την μόλυνση σε Σαλαμίνα και την Πειραϊκή, ίχνη της πετρελαιοκηλίδας εντοπίστηκαν στα 3,2 μίλια ανοιχτά της χερσονήσου του ΠΙΚΠΑ στη Βούλα.

Άμεσα ο δήμος Βούλας-Βάρης-Βουλιαγμένης κινητοποιήθηκε και νοίκιασε 3000 μέτρα πλωτών φραγμάτων για να εμποδίσει την πετρελαιοκηλίδα να φτάσει στις ακτές.

Από τη διαρροή 2.500 τόνων πετρελαίου, μεγάλα κομμάτια πετρελαιοκηλίδων και πίσσας έχουν «μαυρίσει» όλο το παραλιακό μέτωπο!

Όπως δήλωσε στον ΣΚΑΙ ο δήμαρχος Γλυφάδας Γιώργος Παπανικολάου, μόνο από την παραλία του Ζέρβα αντλήθηκαν 28 τόνοι πετρελαίου!

Ανασκευάζει τα περί παραίτησης ο Κουρουμπλής

«Θέτω εαυτόν στη διάθεση του πρωθυπουργού» δήλωσε ο Παναγιώτης Κουρουμπλής μετά τις διαστάσεις που πήρε η ρύπανση στο Σαρωνικό από την διαρροή πετρελαίου. Ο υπουργός Ναυτιλίας μιλώντας στα Παραπολιτικά FM εξέφρασε την βεβαιότητα πως σε 20 με 25 μέρες θα έχει εξομαλυνθεί η κατάσταση: «Η κατάσταση δείχνει να εξομαλύνεται. Ήδη σε σχέση με χθες, σήμερα υπάρχει διαφορά. Χωρίς υπερβολές η εικόνα είναι εντελώς διαφορετική».

Ο κ. Κουρουμπλής τόνισε πως γίνεται τεράστια προσπάθεια για την απορρύπανση και ήδη έχουν επιστρατευτεί τρεις εξειδικευμένες εταιρίες. Για τη στεγανοποίηση του βυθισμένου δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ» είπε πως έχει επιτευχθεί σε ποσοστό 99,9%. Ερωτηθείς τέλος για τις καταγγελίες περί μη τήρησης των κανόνων ασφάλειας στο δεξαμενόπλοιο είπε πως «όλα ελέγχονται».

Λίγο μετά την δημοσίευση της συνέντευξης του, με δήλωση του στο ΑΠΕ ο Παναγιώτης Κουρουμπλής δήλωσε πως έκανε ένα λογοπαίγνιο: «Ήταν ένα λογοπαίγνιο. Είπα ότι κάθε μέρα είναι η παραίτησή μου στη διάθεση του πρωθυπουργού, διότι έχω όλα μου τα χρόνια αγωνιστεί γι αυτό το δικαίωμα του πρωθυπουργού: δηλαδή να έχει κάθε μέρα τις παραιτήσεις όλων των υπουργών στα χέρια του».

Μηνύσεις κατά παντός υπευθύνου καταθέτουν ιδιώτες και Δήμοι για την πετρελαιοκηλίδα

Μηνύσεις κατά παντός υπευθύνου θα καταθέσουν οι Δήμοι που επλήγησαν από την πετρελαιοκηλίδα καθώς και ιδιώτες που έχουν επιχειρήσεις στο Σαρωνικό.

Ο δήμαρχος Γλυφάδας, Γιώργος Παπανικολάου δήλωσε πως προέχει να αποκατασταθεί η ζημιά στην παραλία και στη συνέχεια να γίνουν μετρήσεις στο νερό ώστε να ενημερωθούν για την ποιότητα των υδάτων.

Ο κ. Παπανικολάου αποκάλυψε ότι θα υποβάλει στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου για κάθε πράξη και παράλειψη που έχει συντελεστεί αναφορικά με τη θαλάσσια ρύπανση που προκλήθηκε στην περιοχή του Σαρωνικού. Μάλιστα, η Γλυφάδα θα διεκδικήσει και την αποζημίωση για τη θαλάσσια ρύπανση και τη μόλυνση των ακτών της.

Αυτοψία Κουρουμπλή σε Πειραιά-Φλοίσβο

«Έχουμε μία εικόνα βελτίωσης σημαντική. Η επιχείρηση απορρύπανσης συνεχίζεται με την ίδια ένταση, προκειμένου να έχουμε γρήγορο αποτέλεσμα και είμαι βέβαιος ότι με τους ρυθμούς που δουλεύουμε σε πολύ λίγες ημέρες θα έχουμε ικανοποιητικά αποτελέσματα» δήλωσε νωρίτερα ο κ. Κουρουμπλής.

Ο υπουργός Ναυτιλίας μαζί με τον υφυπουργό Ναυτιλίας Νεκτάριο Σαντορινιό, τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Διονύση Καλαματιανό, τον αρχηγό του Λιμενικού Σώματος αντιναύαρχο Σταμάτιο Ράπτη και τον κεντρικό λιμενάρχη Πειραιά Κωνσταντίνο Λεοντάρα, επισκέφθηκαν με σκάφος του λιμενικού σώματος παράκτιες περιοχές του Πειραιά, από την Πειραϊκή έως το Φλοίσβο, στην παραλία Μπάτη.

Ο κ. Κουρουμπλής δήλωσε πως εκείνο που έχει πετύχει είναι η στεγανοποίηση του βυθισμένου δεξαμενόπλοιου και εκτίμησε ότι εντός της ημέρας θα αρχίσει η απάντληση του πετρελαίου. «Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό γεγονός, γιατί ελέγχεις την πηγή της ρύπανσης» δήλωσε ο υπουργός και πρόσθεσε ότι το υπουργείο έχει επιστρατεύσει όλα τα μέσα που υπάρχουν στη χώρα, προκειμένου να περιοριστούν οι επιπτώσεις αυτής της ρύπανσης.

Πρόσθεσε, ότι στην όλη επιχείρηση χρησιμοποιούνται απορρυπαντικά φιλικά προς το περιβάλλον, κάτι που, όπως είπε, θα πρέπει να τονιστεί, «καθώς ως λαός έχουμε την τάση να αυτομαστιγωνόμαστε».

«Στη Μεγάλη Βρετανία, για παράδειγμα, χρησιμοποιούν χημικά που ρίχνονται από αέρος με τα αεροπλάνα, ενώ εδώ χρησιμοποιούμε καλύτερης ποιότητας απορρυπαντικών, προκειμένου να περιορίσουμε τις επιπτώσεις αυτής της ζημιάς» τόνισε.

Μητσοτάκης: Να αποδοθούν ευθύνες

Να αποδοθούν υπηρεσιακές και πολιτικές ευθύνες, ζήτησε ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος επισκέπτεται περιοχές που έχουν πληγεί από την οικολογική καταστροφή στον Σαρωνικό. Ξεκίνησε από τον Φλοίσβο και θα συνεχίσει σε Άλιμο και Γλυφάδα.

«Υπάρχουν βαριές ευθύνες και αμείλικτα ερωτήματα» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μητσοτάκης και διερωτήθηκε: «Ποιος έκρινε ότι το καράβι ήταν αξιόπλοο; Γιατί άργησε αντιδράσει τόσο πολύ ο μηχανισμός; Πως γίνεται να βουλιάζει ένα καράβι σε συνθήκες νηνεμίας;»

«Ο πρωθυπουργός να αποδεχθεί την παραίτηση του κ. Κουρουμπλή» είπε ο κ. Μητσοτάκης.

Γεννηματά: Τεράστιες οι ευθύνες της κυβέρνησης

Η Φώφη Γεννηματά επισκέφθηκε πριν από λίγη ώρα την Πειραϊκή Ακτή μαζί με το δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη και διαπίστωσε τη μόλυνση που έχει προκαλέσει σε όλο το παραλιακό μέτωπο η πετρελαιοκηλίδα από το ναυάγιο του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ».

Η επικεφαλής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης τόνισε «ότι οι ευθύνες της κυβέρνησης γι' αυτή την οικολογική καταστροφή είναι τεράστιες. Τέσσερις μέρες μετά το ναυάγιο το πετρέλαιο έχει φτάσει στον Πειραιά και τη Γλυφάδα, πλησιάζει τη Βούλα, τη Βουλιαγμένη και είναι απειλή για ολόκληρη την παραλιακή ζώνη. Διαβεβαίωναν οι συναρμόδιοι υπουργοί από την Τρίτη ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα, έχει ελεγχθεί. Τόσες μέρες μετά προσπαθούν σήμερα να συντονιστούν».

Η κ. Γεννηματά ζήτησε να διερευνηθούν οι υπαρκτές και σοβαρότατες ευθύνες, όπως είπε, όσον αφορά το πλοίο. «Όμως αυτή τη στιγμή απαιτούμε να εξαντληθεί κάθε δυνατότητα για να αντιμετωπιστεί η ρύπανση και να ληφθούν άμεσα μέτρα για την στήριξη των επαγγελματιών που επλήγησαν από αυτή την καταστροφή», υπογράμμισε.

Το μεσημέρι στη Σαλαμίνα μαζί με τη δήμαρχο της πόλης η κ. Γεννηματά θα μεταβεί στη περιοχή του ναυαγίου για να διαπιστώσει τις επιπτώσεις στις ακτές της Σαλαμίνας.

Τζανακόπουλος: 16 λεπτά μετά την βύθιση μπήκε σε εφαρμογή το σχέδιο έκτακτης ανάγκης

«Ήταν άμεση η κινητοποίηση του Λιμενικού και του υπουργείου Ναυτιλίας, το σχέδιο έκτακτης ανάγκης μπήκε σε εφαρμογή 16 λεπτά μετά το συμβάν και κινητοποιήθηκαν όλες οι διαθέσιμες δυνάμεις», δήλωσε ο υπουργός Επικρατείας και κυβερνητικός εκπρόσωπος Δημήτρης Τζανακόπουλος για το θέμα της θαλάσσιας ρύπανσης στο Σαρωνικό, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Real fm».

«Η προσπάθεια γίνεται από την πρώτη στιγμή, υπήρξε άμεση κινητοποίηση όλων των διαθέσιμων μέσων, έγινε άμεσα αίτημα και στη διεθνή οργάνωση για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και μόλις έγινε αυτό εφικτό ενεργεί και ένα σκάφος το οποίο για πρώτη φορά χρησιμοποιείται στις ελληνικές θάλασσες για την αντιμετώπιση τέτοιων ατυχημάτων και η στεγανοποίηση του πλοίου έγινε σχεδόν αμέσως», είπε ο κ. Τζανακόπουλος και σημείωσε ότι είναι ένα μεγάλο ατύχημα που είναι αρκετά δύσκολο στη διαχείρισή του.

Σε ερώτηση για τη δήλωση του υπουργού Ναυτιλίας Παναγιώτη Κουρουμπλή ότι η παραίτησή του είναι πάντα στη διάθεση του πρωθυπουργού, ο κ. Τζανακόπουλος απάντησε ότι ο υπουργός «είπε το αυτονόητο». Τόνισε επίσης πως ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας ενημερώνεται συνεχώς για την εξέλιξη στο θέμα αντιμετώπισης της θαλάσσιας ρύπανσης.

Σχετικά με τις διαμαρτυρίες και καταγγελίες δημάρχων επισήμανε ότι «εν μέσω μιας μεγάλης επιχειρησιακής προσπάθειας δεν προσφέρεται να αποδίδουμε ευθύνες στον έναν ή στον άλλον».

Καταγγελίες για το Αγία Ζώνη ΙΙ

Περιπλέκεται η υπόθεση του ναυαγίου του πλοίου Αγία Ζώνη ΙΙ που προκάλεσε την μόλυνση του Σαρωνικού.

Συγκεκριμένα, η Ελληνικός Νηογνώμων Α.Ε. εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία διευκρινίζει ότι δεν έχει επιθεωρήσει και δεν έχει δώσει πιστοποιητικό αξιοπλοΐας στο δεξαμενόπλοιο «Αγία Ζώνη ΙΙ».

«Σχετικά με τη διασπορά ανυπόστατων φημών για το δεξαμενόπλοιο Αγία Ζώνη ΙΙ, η Ελληνικός Νηογνώμων Α.Ε. ενημερώνει ότι το εν λόγω δεξαμενόπλοιο δεν έχει επιθεωρηθεί και δεν κατέχει οποιοδήποτε πιστοποιητικό αξιοπλοΐας εκδοθέν από τον Ελληνικό Νηογνώμονα», σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση.

Αφορμή για την ανακοίνωση της Ελληνικός Νηογνώμων Α.Ε. στάθηκε η ανακοίνωση της πλοιοκτήτριας εταιρείας του Αγία Ζώνη ΙΙ που ανέφερε ότι το πλοίο διαθέτει πιστοποιητικό αξιοπλοΐας

Η εταιρεία εκφράζει τη λύπη της «για την αδόκητη πρόκληση του ναυαγίου του δεξαμενόπλοιου Αγ. Ζώνη ΙΙ και την εξ αυτού ακόλουθη μόλυνση του θαλάσσιου περιβάλλοντος και της παράκτιας περιοχής της Σαλαμίνας».

«Δηλώνουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στους κατοίκους, τους επιχειρηματίες της περιοχής και τις τοπικές αρχές. Από την πλευρά μας, αμέσως μετά την βύθιση του πλοίου, που είναι τεράστιο πλήγμα για εμάς, το προσωπικό και τις οικογένειές μας, δόθηκαν εντολές στην ιδιωτική εταιρεία που ανέλαβε το έργο της απορρύπανσης, να πράξει ό,τι είναι ανθρωπίνως και τεχνικώς δυνατό, ώστε να καθαριστεί πλήρως η πληγείσα περιοχή. Έχουμε τις διαβεβαιώσεις ότι αυτό θα γίνει», προστίθεται στην ανακοίνωση.

Επισημαίνει ότι το πλοίο ήταν αξιόπλοο, τα πιστοποιητικά του ήταν εν ισχύι και είχε υποβληθεί σε όλους τους ελέγχους, όπως η κείμενη νομοθεσία απαιτεί. «Η “υποψία” που εκφράζεται από οποιονδήποτε σχετικά με υποτιθέμενη μη καταλληλότητα του πλοίου να εκτελεί το έργο για το οποίο προοριζόταν είναι ψευδής, συκοφαντική και η εταιρεία επιφυλάσσεται των δικαιωμάτων της», αναφέρει τέλος η πλοιοκτήτρια εταιρεία.

ΠΕΜΕΝ: Έπλεε με πρόχειρα μπαλώματα

Το ναυτεργατικό σωματείο ΠΕΜΕΝ μέσω ανακοίνωσης του καταγγέλλει πως το Αγία Ζώνη ήταν πολύ παλιό και έπλεε με μπαλώματα ενώ την στιγμή του ναυαγίου αντί να επιβαίνουν 11 μέλη του πληρώματος στο πλοίο, βρίσκονταν μόνο δύο.

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

«Τεράστια και αναπάντητα ερωτηματικά δημιουργεί η βύθιση του μικρού Δ/Ξ «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ» της Ναυτιλιακής εταιρίας του Θ. Κουντούρη το οποίο ήταν αγκυροβολημένο στο Βόρειο τμήμα του αγκυροβολίου Πειραιά. Το πλοίο απέπλευσε έμφορτο τις πρωινές ώρες της 10/9/2017 από τα διυλιστήρια Ασπροπύργου (ΕΛΠΕ) μεταφέροντας 2.200 μετρικούς τόνους fuel oil και 370 μετρικούς τόνους marine gas oil. Στο πλοίο φέρονται να επέβαιναν 2 μέλη του πληρώματος σε σύνολο 11…..

Οι δύο Ναυτικοί που επέβαιναν στο πλοίο διασώθηκαν την τελευταία στιγμή από ρυμουλκό που είχε προσεγγίσει την περιοχή βύθισης του πλοίου. Να σημειωθεί ότι στην περιοχή επικρατούσαν πολύ καλές καιρικές συνθήκες.

Να υπογραμμίσουμε επίσης ότι το πλοίο ήταν κατασκευής του 1972 χωρητικότητας 3205 τόνων. Υπερήλικο το οποίο όπως αποδείχθηκε ήταν εξαιρετικά επικίνδυνο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας ενώ σύμφωνα με διάφορες αναφορές και καταγγελίες, στο μηχανοστάσιο, εκεί όπου σημειώθηκε η εισροή υδάτων έφερε διάφορα πρόχειρα μπαλώματα με σκοπό να κλείσουν τις ανοιχτές τρύπες!!!

Επίσης η ανακοίνωση του ΥΕΝ σχετικά με την βύθιση του πλοίου έγινε μετά από 13 ώρες ενώ στην ίδια αυτή ανακοίνωση όλως περιέργως εκείνο το οποίο βγάζει μάτι είναι η βεβιασμένη αναφορά ότι όλα τα πιστοποιητικά του πλοίου είχαν ελεγχθεί και βρέθηκαν εντάξει!!

Ταυτόχρονα γεννιούνται σοβαρά ερωτηματικά όπως ότι ενώ το πλοίο ήταν φορτωμένο και έπρεπε σε αυτό να υπάρχει πλήρης επάνδρωση του πληρώματος, αντίθετα έλειπαν 9 από τα 11 μέλη του πληρώματος!!

Ταυτόχρονα οι προδιαγραφές των πλοίων αυτής της ηλικίας, σε συνδυασμό με την μεταφορά και επεξεργασία πετρελαιοειδών μέσα και γύρω από το λιμάνι του Πειραιά τα καθιστά εξαιρετικά επικίνδυνα για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και ειδικότερα για την πρόκληση θαλάσσιας ρύπανσης σε περίπτωση ναυτικού ατυχήματος.

Σε ότι αφορά την βύθιση του πλοίου αποδείχτηκε περίτρανα η ανικανότητα, η ανεπάρκεια σχεδιασμού – οργάνωσης και κυρίως των μέσων για τον περιορισμό της θαλάσσιας ρύπανσης και κατ’ επέκταση της οικολογικής καταστροφής που συντελέστηκε στην Σαλαμίνα αλλά και σε μεγάλο μέρος της ακτογραμμής του Πειραιά.

Αποτέλεσμα αυτής της ανεπάρκειας είναι το γεγονός ότι η πετρελαιοκηλίδα κατέκλυσε ακόμη και το κεντρικό τμήμα των ακτών του Πειραιά, όπως την Πειραϊκή, την Φρεατύδα κ.λπ.

Οι ευθύνες της κυβέρνησης και του ΥΕΝ σχετικά με τα αδιαμφισβήτητα προβλήματα που αφορούσαν την ασφάλεια του συγκεκριμένου πλοίου σε συνδυασμό με την πλήρη αποτυχία που σημειώθηκε στην μη επέκταση της πετρελαιοκηλίδας και της οικολογικής καταστροφής που συντελέστηκε δείχνουν για άλλη μια φορά πόσο μικρή σημασία δίνεται στην ασυδοσία των εφοπλιστών και μέσα από ανεπαρκείς και αναποτελεσματικούς ελέγχους διασφαλίζεται η χρησιμοποίηση πλοίων που αποτελούν κινητές οικολογικές βόμβες έτοιμες σε κάθε στιγμή να προκαλέσουν ανεπανόρθωτη περιβαλλοντική καταστροφή!

Ενδιαφέρον έχει και πρέπει να σημειωθεί ότι τις ημέρες της βύθισης του πλοίου και έως χθες ο Υπουργός Ε.Ν παρέμεινε ακλόνητος στο ταξίδι του στο Λονδίνο και στις συναντήσεις του με τους εκεί εκπροσώπους του εφοπλιστικού κεφαλαίου για να συζητάει μαζί τους την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεών τους και περιχαρής δήλωνε από εκεί σε ραδιοφωνικούς σταθμούς ότι «το ΥΕΝ έδρασε άμεσα και αποτελεσματικά» και ότι «έχει ελεγχθεί κατά 90 έως 95% η πετρελαιοκηλίδα» ενώ μόλις σήμερα ανακοινώθηκε ότι θα γίνει σύσκεψη με υπηρεσιακούς παράγοντες και άλλους φορείς, δηλαδή 4 μέρες μετά το τραγικό συμβάν.

Τα συμπεράσματα οφείλουν να τα βγάλουν ο λαός και οι κάτοικοι της Σαλαμίνας και του Πειραιά που ένα τριήμερο βιώνουν την δυσοσμία και την καταστροφή των ακτών τους!

Η ΠΕΝΕΝ απαιτεί να γίνει εξονυχιστικός έλεγχος από ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες κυρίως για την κατάσταση στο πλοίο, τις συνθήκες και τα αίτια της βύθισής του καθώς και τους λόγους που ξέφυγε από κάθε έλεγχο η πετρελαιοκηλίδα η οποία προκάλεσε πρωτοφανή θαλάσσια ρύπανση και καταστροφή».

Τσιρώνης: Το διεθνές λόμπι του πετρελαίου ευθύνεται για την καταστροφή

Ο αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης σε μία προσπάθεια να δικαιολογήσει την οικολογική καταστροφή στον Σαρωνικό δήλωσε πως ευθύνεται η κοινωνία!

«Την ευθύνη την έχει μια κοινωνία ολόκληρη και μια παγκόσμια οικονομία εξαρτημένη από το πετρέλαιο και ένα σκληρό λόμπι διεθνές που δεν επιτρέπει να έχουμε επενδύσεις τέτοιες που να προστατεύουμε τις ακτές μας» δήλωσε ο Γιάννης Τσιρώνης στον ΣΚΑΙ. Ο κ. Τσιρώνης σημείωσε πως «δεν μπορούν να εκτιμηθούν οι συνέπειες της ρύπανσης».

Αναφερόμενος στις καταγγελίες για καθυστέρηση της κινητοποίησης των αρμόδιων αρχών μετά το ναυάγιο, ο αναπληρωτής υπουργός είπε πως σε όλο τον κόσμο «δεν υπάρχει κρατικός μηχανισμός, όπως η πυροσβεστική και οι εταιρείες που αναλαμβάνουν τις επιχειρήσεις καθαρισμού είναι ιδιωτικές».

Αποστολή σκάφους απορρύπανσης από την ΕΕ για την αντιμετώπιση της πετρελαιοκηλίδας

Με την αποστολή σκάφους απορρύπανσης ανταποκρίθηκε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο αίτημα της Ελλάδας για την παροχή βοήθειας για την αντιμετώπιση του περιστατικού πετρελαϊκής ρύπανσης στη θαλάσσια περιοχή του Πειραιά. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Επιτροπής, η Ελλάδα ενεργοποίησε τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Πολιτικής Προστασίας, ζητώντας τη συνδρομή σκάφους κατά τις επιχειρήσεις απορρύπανσης. Το αίτημα διαβιβάστηκε στο Κέντρο Συντονισμού Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών της Επιτροπής και ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός για την Ασφάλεια στη Θάλασσα έσπευσε να προσφέρει σκάφος απορρύπανσης.

«Το κέντρο έκτακτης ανάγκης της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανταποκρίθηκε ταχέως στο αίτημα της Ελλάδας και διαπιστώνω με ικανοποίηση άλλο ένα απτό παράδειγμα ευρωπαϊκής αλληλεγγύης στην πράξη. Το σκάφος απορρύπανσης που προσέφερε ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός για την Ασφάλεια στη Θάλασσα έχει αρχίσει δραστηριότητες αντιμετώπισης στην πληγείσα περιοχή», δήλωσε ο Επίτροπος Ανθρωπιστικής Βοήθειας και Διαχείρισης Κρίσεων, Χρήστος Στυλιανίδης.

Στη Βούλα έφτασε το πετρέλαιο, ανασκευάζει ο Κουρουμπλής (pics)
Στη Βούλα έφτασε το πετρέλαιο, ανασκευάζει ο Κουρουμπλής (pics)
Στη Βούλα έφτασε το πετρέλαιο, ανασκευάζει ο Κουρουμπλής (pics)
Στη Βούλα έφτασε το πετρέλαιο, ανασκευάζει ο Κουρουμπλής (pics)
Στη Βούλα έφτασε το πετρέλαιο, ανασκευάζει ο Κουρουμπλής (pics)

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider