Σπίρτζης: Καμία καταδίκη για όσους διώκονται για άρνηση πληρωμής στα διόδια

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Σπίρτζης: Καμία καταδίκη για όσους διώκονται για άρνηση πληρωμής στα διόδια

«Δεν πρόκειται να εγκατασταθεί κανένας πλευρικός σταθμός διοδίων στον Άγιο Στέφανο και την Βαρυμπόμπη, γιατί θα εφαρμοστεί ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων εντός του 2018», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου με θέμα «τα διόδια στο οδικό δίκτυο».

Ο κ. Σπίρτζης ξεκαθάρισε, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ότι δεν πρόκειται να τοποθετηθούν μετωπικά ή πλευρικά διόδια στα συγκεκριμένα σημεία, καθώς και ότι δεν πρόκειται να καταδικαστεί κανένας από όσους διώκονται για άρνηση πληρωμής στα διόδια.

Η συζήτηση εξελίχθηκε σε κλίμα έντασης, καθώς οι παριστάμενες συλλογικότητες από κατοίκους των περιοχών και οι εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης, αντιδρούν έντονα στο ενδεχόμενο τοποθέτησης δύο νέων σταθμών διοδίων στα σημεία αυτά. Εγκάλεσαν μάλιστα τους εκπροσώπους της περιφερειακής αρχής για σύμπλευση με την κυβέρνηση και εγκατάλειψη των πρότερων αντίθετων επί του θέματος θέσεών της.

Ωστόσο, η Περιφέρεια Αττικής παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην αντίθεσή της ως προς την εγκατάσταση νέων πλευρικών διοδίων στους κόμβους Μεταμόρφωσης και Αγίου Στεφάνου, καθώς και στην απομάκρυνση των ήδη εγκατεστημένων, ενώ ζητά να τεθεί σε εφαρμογή η αναλογική χιλιομετρική χρέωση, όχι μόνο για το εθνικό οδικό δίκτυο, αλλά και για την Αττική οδό - θέσεις τις οποίες είχε εκφράσει για το θέμα αυτό και σε παλαιότερη συνεδρίαση του ΠΕΣΥ, τον Δεκέμβριο του 2014.

Ο υπουργός παρακολούθησε τη συνεδρίαση και άκουσε με προσοχή τους εισηγητές και τους εκπροσώπους της αντιπολίτευσης και των κατοίκων που πήραν το λόγο.

Στην πλειοψηφία τους αναγνώρισαν την αποφασιστική και αποτελεσματική πρακτική που ακολούθησε για την αποπεράτωση των αυτοκινητροδρόμων.

Όπως τόνισε ο ίδιος, θα συνεχίσει τις διαπραγματεύσεις για την επίλυση και του ζητήματος των διοδίων εντός του νομού κατ’ αρχήν. Αναφέρθηκε στη δυσκολία που είχαν οι διαπραγματεύσεις με τους εργολάβους και τους κατασκευαστές, επισημαίνοντας ότι «θα μπορούσαμε να είχαμε καταγγείλει τις συμβάσεις ως εύκολη λύση, πλην όμως θα έπρεπε να επιστρέψουμε την κοινοτική χρηματοδότηση και αποζημιώσεις ύψους 8.5 δισ.».

Συμπλήρωσε χαρακτηριστικά, ότι «αυτός ο κίνδυνος έπρεπε κατά προτεραιότητα να αποσοβηθεί, ώστε να ολοκληρωθούν οι 5 αυτοκινητόδρομοι, οπότε και θα ακολουθήσει και η διευθέτηση επιμέρους ζητημάτων.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider