Τσίπρας: Έργο υπόδειγμα το νέο αεροδρόμιο της Πάρου

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Τσίπρας: Έργο υπόδειγμα το νέο αεροδρόμιο της Πάρου

Έργο υπόδειγμα χαρακτήρισε ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, το νέο αεροδρόμιο της Πάρου διευκρινίζοντας πως θα συμβάλλει όχι μόνο στην αύξηση της τουριστικής κίνησης του νησιού αλλά και στην διαφήμιση της χώρας μας στο εξωτερικό μέσω της εύκολης πρόσβασης σε έναν τέτοιο ειδυλιακό προορισμό.

Μετά τον αγιασμό του νέου κρατικού αερολιμένα Πάρου, τον οποίο τέλεσε ο Μητροπολίτης Παροναξίας Καλλίνικος, παρουσία του πρωθυπουργού, ο κ. Αλέξης Τσίπρας τόνισε πως «το νέο αεροδρόμιο θα δώσει πνοή στο νησί που αποτελεί τοπόσημο για τις διεθνείς καμπάνιες του ελληνικού τουρισμού. Η Πάρος βρίσκεται στην καρδιά της ατμομηχανής της Ελληνικής οικονομίας που είναι ο ελληνικός τουρισμός» ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός.

Επιπλέον τόνισε πως αισθάνεται ιδιαίτερα χαρούμενος γιατί, όπως εξήγησε, η υλοποίηση του τελευταίου σταδίου του συγκεκριμένου έργου , έγινε μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, 102 ημερών ( μετά το Πάσχα) και αντίθετα με όλες τις δημοσιονομικές δυσκολίες.

Ο πρωθυπουργός δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει την τοπική αυτοδιοίκηση και όλους όσους συμμετείχαν στην υλοποίηση για την εξαιρετική συνεργασία ενώ χαρακτήρισε το νέο αεροδρόμιο «παράδειγμα κι υπόδειγμα» γιατί μέσα από την υλοποίησή του «μπορούμε να συνειδητοποιήσουμε πως όταν υπάρχει ο συνδυασμός της πολιτικής βούλησης αλλά και της θέλησης των πολιτών και των τοπικών αρχών , τότε μπορούμε να έχουμε θεαματικά αποτελέσματα».

Χαρακτήρισε μάλιστα το έργο «μη κοστοβόρο» διευκρινίζοντας πως «το κράτος θα σταματήσει να πληρώνει τα 4,2 εκατ. ευρώ που διέθετε το χρόνο για τη χρηματοδότηση της Πάρου ως άγονης γραμμής. «Τα οφέλη αυτά θα μας δώσουν τη δυνατότητα να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε τις κτιριακές εγκαταστάσεις και τον εξοπλισμό του αεροδρομίου, με προοπτική να φτάσει στα 5.000 τ.μ.», πρόσθεσε ο Πρωθυπουργός. Από την εξοικονόμηση πόρων μάλιστα η χώρα θα αποκτήσει δύο υπερσύγχρονα ελικόπτερα για την εξυπηρέτηση των αναγκών των κατοίκων των νησιών.

Σημαντική προτεραιότητα για τον ίδιο, την κυβέρνησή και τη χώρα είναι η ανάδειξη της ιδιομορφίας και των δυνατοτήτων των νησιωτικων περιοχών. «Πλέον έχουμε την δυνατότητα πάνω από 300 άτομα καθημερινά να κλείνουν φτηνά εισιτήρια να επισκέπτονται την Πάρο και να ενισχύουν την τοπική οικονομία, προσέθεσε ο κ. Τσίρπας και υπογράμμισε πως το νέο αυτό αεροδρόμιο ανήκει στην τοπική κοινωνία της Πάρου

Ο πρωθυπουργός δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην επανεκίνηση όλων των άλλων έργων που είχαν μείνει στάσιμα, το τελευταίο διάστημα, οδικοί άξονες, υδατοδρόμια κλπ, και τόνισε πως ένας ακόμα στόχος της κυβέρνησης είναι η αναβάθμιση των λιμανιών η ενεργειακή διασύνδεση.

Κατά την άφιξή του τον πρωθυπουργό υποδέχτηκε ο διοικητής της ΥΠΑ Κωνσταντίνος Λιτζεράκος. Στη συνέχεια, ο κ. Τσίπρας επισκέφτηκε τον Πύργο Ελέγχου του νέου αεροδρομίου όπου του δόθηκαν στοιχεία σχετικά με την κατασκευή του αεροδρομίου, αλλά και για τις δυνατότητες που αυτό δημιουργεί για το νησί της Πάρου.

Αφού ξεναγηθεί στους χώρους του νέου κρατικού αερολιμένα Πάρου, ο κ. Τσίπρας θα έχει συναντήσεις με επαγγελματικούς και παραγωγικούς φορείς.

Να υπενθυμίσουμε πως για την ολοκλήρωση του έργου του νέου αεροδρομίου της Πάρου που πέρασε μέσα από ποικίλες γραφειοκρατικές και άλλες δυσκολίες για να φτάσει σήμερα στην τελετή εγκαινίων του χρειάστηκαν εικοσιένα χρόνια.

«Το έργο του νέου αεροδρομίου ξεκίνησε με μια απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου τον Φεβρουάριο του 1995. Με την απόφασή του αυτή το Δημοτικό Συμβούλιο ζήτησε την κατάργηση του έργου της επέκτασης του υπάρχοντος αεροδρομίου, γιατί ήταν ένα πολύ μικρό αεροδρόμιο με δυνατότητα επέκτασης το πολύ έως 1.200 μέτρα και επιπλέον γιατί θα δημιουργούσε ένα τεράστιο οικολογικό πρόβλημα σε έναν από τους ωραιότερους και πιο γραφικούς οικισμούς της Πάρου, την Αλυκή. Με την ίδια απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου ζητήθηκε από την Πολιτεία η κατασκευή νέου αεροδρομίου σε περιοχή που θα έκρινε κατάλληλη η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Η ανταπόκριση ήταν θετική και το έργο προχωρούσε με μεγάλη ταχύτητα και με χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2001, και με διάδρομο 2.000 μέτρων. Σημειώθηκε όμως εμπλοκή όταν με παρέμβαση 26 κατοίκων της περιοχής έγινε προσφυγή στο Ε΄ Τμήμα του ΣτΕ, με μεγάλο κίνδυνο το έργο κατασκευής νέου αεροδρομίου να ακυρωθεί. Μια αρνητική εισήγηση του ΣτΕ κινητοποίησε τότε το Δήμο της Πάρου, το Επαρχείο, τους φορείς και τους κατοίκους του νησιού που διεκδίκησαν τη συνέχιση του έργου, το οποίο μετά από ποικίλες γραφειοκρατικές και άλλες δυσκολίες, έφτασε να ολοκληρωθεί μετά από 21 χρόνια.

Θεωρώ ότι είναι το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο που έγινε στην Πάρο και ελπίζω πολύ σύντομα να επεκταθεί και ο επιχειρησιακός του διάδρομος, προκειμένου το νησί μας να δέχεται πτήσεις τσάρτερς από το εξωτερικό» διευκρινίζει ο Κώστας Αργουζής, ο άνθρωπος επί της δημαρχίας του οποίου άνοιξε το ζήτημα της κατασκευής του νέου αεροδρομίου, μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider