Δρίτσας για ΟΛΘ: Ασφαλείς και σταθερές οι θέσεις εργασίας

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Δρίτσας για ΟΛΘ: Ασφαλείς και σταθερές οι θέσεις εργασίας

«Πρόθεση και στόχος και επιδίωξη της κυβέρνησης και στον Πειραιά και στη Θεσσαλονίκη, παρά τις εξελίξεις προς την κατεύθυνση της ιδιωτικοποίησης, είναι να διατηρηθούν οι ασφαλείς και σταθερές θέσεις εργασίας» επανέλαβε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Θοδωρής Δρίτσας, κατά την επίσκεψη του στον ΟΛΘ, το απόγευμα της Τρίτης, προς εργαζόμενους του λιμανιού, οι οποίοι τον περίμεναν για να διαμαρτυρηθούν στην είσοδο του οργανισμού.

«Σε αυτή τη διαδρομή πορευόμαστε και φυσικά βήμα - βήμα θέλουμε να πετύχουμε την πλήρη κατοχύρωση. Και πάλι, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει καμία κατοχύρωση μέχρι στιγμής: υπάρχει μια κατοχύρωση που πρέπει να γίνει πλήρης» πρόσθεσε ο κ. Δρίτσας.

Ο κ. Δρίτσας πρόσθεσε ότι ο ίδιος και οι συναρμόδιοι υπουργοί είναι σε διαρκή διαβούλευση με τους εκπροσώπους των εργαζομένων και προσπαθούν για την καλύτερη λύση. Επεσήμανε ότι το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους ίδιους ως εργαλείο, επεξηγώντας μεταξύ άλλων, ότι «η οποιαδήποτε μεταβολή του πλειοψηφικού πακέτου του Πειραιά, ή της Θεσσαλονίκης, δεν καταργεί τον Οργανισμό Λιμένος».

«Σε αυτό το πλαίσιο που ήδη υπάρχει, εμείς έχουμε προσθέσει στον Πειραιά, στη σύμβαση παραχώρησης, μια ρύθμιση που δίνει πρόσθετη εξασφάλιση. Στη Θεσσαλονίκη είναι ακόμη ανοιχτό και συζητιέται και πιστεύω ότι θα δώσουμε ακόμη μεγαλύτερη στήριξη, διότι στον Πειραιά όλα έγιναν υπό εξαιρετικά πιεστικές συνθήκες, εδώ έχουμε καλύτερες δυνατότητες, στο δε νόμο για τη Δημόσια Αρχή Λιμένα, επίσης έχουμε διάταξη που δίνει πρόσθετη εξασφάλιση» συνέχισε ο κ. Δρίτσας και υπογράμμισε ότι «η Δημόσια Αρχή Λιμένα δεν θα λειτουργήσει μόνο στον Πειραιά», αλλά «θα ιδρυθεί τμήμα της Αρχής Λιμένα και στη Θεσσαλονίκη».

«Αυτά δεν είναι απουσία της κυβέρνησης, είναι παρουσία και πρωτοβουλία της κυβέρνησης και χωρίς να μας ζητηθούν» υπογράμμισε ο υπουργός.

Ο κ. Δρίτσας τόνισε ότι το ΤΑΙΠΕΔ ως υπεύθυνο για τη διαγωνιστική διαδικασία και κύριος μέτοχος στα δύο λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, αναρτά ένα σχέδιο σύμβασης παραχώρησης «που το ίδιο δηλώνει ότι είναι προσωρινό, μεταβατικό και όχι δεσμευτικό». «Οι συμβάσεις παραχώρησης που αναρτώνται για να κινηθούν οι διαγωνιστικές διαδικασίες, δεν αποτελούν κυβερνητικές αποφάσεις» πρόσθεσε ο υπουργός.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider