Στην αγορά των mobile παιχνιδιών μπαίνει η Nintendo

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Στην αγορά των mobile παιχνιδιών μπαίνει η Nintendo

Η αγορά των εφαρμογών για smartphones και tablets είναι το επόμενο μεγάλο στοίχημα για την Nintendo με τα πρώτα σημάδια να είναι ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά για την ιαπωνική εταιρεία που για πολλές δεκαετίες κυριαρχούσε στην αγορά των video games.

Το Miitomo, μια δωρεάν εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων, έγινε νούμερο 1 στις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης για iPhone και iPad στην Ιαπωνία από την πρώτη ημέρα της κυκλοφορίας της, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία ερευνών αγοράς App Annie. Τo Line, η πιο δημοφιλής εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων της χώρας, έπεσε στη δεύτερη θέση.

Η Nintendo προσπαθεί να προσελκύσει και πάλι πολλούς παίχτες που εγκατέλειψαν τις κονσόλες της όπως το Wii και η φορητή παιχνιδομηχανή DS. Η εταιρεία έχει υποσχεθεί ότι θα λανσάρει παιχνίδια για κινητά με τους διάσημους ήρωες της όπως ο Super Mario και ο Donkey Kong. Μέχρι στιγμής ο πρόεδρος της Nintendo, Tatsumi Kimishima δεν έχει αποκαλύψει περισσότερες πληροφορίες για τα μελλοντικά σχέδια τους, το μόνο που έχει πει είναι ότι στο επόμενο παιχνίδι τους για κινητά θα πρωταγωνιστεί ένας από τους αγαπημένους χαρακτήρες της εταιρείας.

Η επιτυχία του Miitomo «μπορεί να απομακρύνει τις οποίες αμφιβολίες υπήρχαν σχετικά με την επιρροή που θα μπορούσε να έχει η ονομασία Nintendo στην εποχή των smartphones», δήλωσε ο Atul Goyal, αναλυτής της Jefferies Group LLC. «Το Miitomo μπορεί να εξελιχθεί από μια απλή εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων σε πλατφόρμα διαμοιρασμού περιεχομένου από την Nintendo και ενδεχομένως και από άλλους δημιουργούς σε επόμενο στάδιο».

Το Miitomo, το οποίο αυτό τη στιγμή διατίθεται μόνο στην Ιαπωνία, επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν ένα καρτουνίστικο “avatar” χρησιμοποιώντας μια φωτογραφία που έχουν τραβήξει από το κινητό τους. Οι χρήστες μπορούν να αλλάξουν τα χαρακτηριστικά του προσώπου, να επιλέξουν προσωπικότητα και την φωνή του χαρακτήρα τους. Στη συνέχεια το Miitomo ρωτάει πράγματα από το «τι έκανες το Σαββατοκύριακο;» έως «ποια είναι η αγαπημένη σου στολή;» και ανταμείβει τις απαντήσεις με εικονικά νομίσματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αγορά ρούχων και αξεσουάρ για το avatar. To παιχνίδι επίσης ενθαρρύνει τους χρήστες να μοιράζουν της «selfie» φωτογραφίες που βγάζουν μέσω της εφαρμογής σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram.

H Nintendo σχεδιάζει να διαθέσει το Miitomo, το όνομα του οποίου είναι λογοπαίγνιο με τις λέξεις «εγώ» και «φίλος» στα ιαπωνικά, σε περισσότερες από 15 χώρες μέσα στον επόμενο μήνα, μεταξύ των χωρών που θα μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή περιλαμβάνονται οι ΗΠΑ, η Γαλλία, η Γερμανία και η Ρωσία. Ακόμη, η ιαπωνική εταιρεία έχει ανακοινώσει ότι θα δημοσιεύσει άλλα πέντε παιχνίδια για κινητά μέχρι τον Μάρτιο του 2017.

«Κάναμε μια καλή αρχή και έχουμε λάβει πολύ καλά σχόλια», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Nintendo Yasuhiro Minagawa χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει το πόσες φορές «κατεβάστηκε» η εφαρμογή. «Το Miitomo θα συνεχίσει να εξελίσσεται».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider