Το mouse των 150 δολαρίων δείχνει το μέλλον των esports

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Το mouse των 150 δολαρίων δείχνει το μέλλον των esports

Η Logitech παρουσίασε ένα mouse για υπολογιστή με τιμή 150 δολάρια, σχεδιασμένο αποκλειστικά για esports. Μία ακόμη επιβεβαίωση της ισχύς των πρωταθλημάτων video games, μιας βιομηχανίας που πέρυσι είχε έσοδα 1,5 δισ. δολαρίων και βασίζεται σε δημοφιλή παιχνίδια όπως τα «Fortnite», «Overwatch» και «League of Legends».

Η δημοτικότητα των esports οδήγησε και στην επέκταση της Logitech στα περιφερειακά για παιχνίδια. Πέρυσι οι πωλήσεις στο συγκεκριμένο τμήμα της ελβετικής εταιρείας αυξήθηκαν κατά 57%, καθιστώντας το το μεγαλύτερο και ταχύτερα αναπτυσσόμενο.

Η εταιρεία αφιέρωσε πάνω από δύο χρόνια και συμβουλεύτηκε περισσότερους από 50 επαγγελματίες gamers για να κατασκευάσει το νέο G PRO Wireless Gaming Mouse. Ζυγίζει μόλις 80 γραμμάρια, καθώς στο υψηλό επίπεδο gaming η ταχύτητα παίζει μεγάλο ρόλο.

Και να σκεφτεί κανείς ότι πέντε χρόνια πριν, όταν ο Μπράκεν Ντάρελ ανέλαβε καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου στη Logitech, στο τμήμα gaming είχαν απομείνει μόλις τέσσερις υπάλληλοι. Κάποτε ήταν 125, αλλά η προηγούμενη διεύθυνση έκανε περικοπές σε μια προσπάθεια να ανοιχτεί σε άλλους τομείς. Ο Ντάρελ ξαναέχτισε το τμήμα, προβλέποντας ότι η αγορά των esports όλο και θα μεγαλώνει.

Οι PC gamers δεν είναι τυπικοί καταναλωτές. Ενδιαφέρονται για πράγματα που αφήνουν αδιάφορο έναν μέσο χρήση υπολογιστή, όπως ο χρόνος απόκρισης ενός mouse ή οι διακόπτες κάτω από τα πλήκτρα του πληκτρολογίου. Κάποιοι ενδιαφέρονται για την εμπειρία του ανοίγματος ενός κουτιού, σχεδόν όσο και για το ίδιο το προϊόν που περιέχει το κουτί.

Γι αυτό και η Logitech αναβάθμισε τα gaming περιφερειακά της, και έκανε τα κουτιά της πιο εντυπωσιακά. Άλλαξε διακόπτες στα πληκτρολόγιά της, ανέπτυξε νέα, ταχύτερη τεχνολογία στα ασύρματα mouse της. Πέρυσι εξαγόρασαν την εταιρεία Astro Gaming, που κατασκευάζει ακουστικά και μικρόφωνα για gaming, με 85 εκατ. δολάρια.

Πλέον η Logitech είναι σπόνσορας μερικών από τις μεγαλύτερες ομάδες esports, όπως η Team SoloMid ή TSM, και ο Ντάρελ δίνει το παρών στις μεγάλες διοργανώσεις. Χρησιμοποιούν τους παίκτες σε διαφημιστικές καμπάνιες και τους αντιμετωπίζουν σαν επαγγελματίες αθλητές.

Οι προσπάθειές της απέδωσαν και οι πωλήσεις του τμήματος gaming υπερτριπλασιάστηκαν σε σχέση με πέντε χρόνια πριν, φτάνοντας τα 492 εκατ. δολάρια. Σήμερα το τμήμα διαθέτει περισσότερους από 200 υπαλλήλους.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider