Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed
01 ΜΑΡ 2016 | 16:58

Πατάει γκάζι η Fiat και «οργώνει» την Ευρώπη

Πατάει γκάζι η Fiat και «οργώνει» την Ευρώπη - Κεντρική Εικόνα/Video

«Βάζει μπρος τη μηχανή» και ετοιμάζεται για τη μεγαλύτερη επέκταση των δραστηριοτήτων της επί ευρωπαϊκού εδάφους, σε διάστημα τουλάχιστον μιας δεκαετίας. Ο λόγος για τη Fiat, που αποφάσισε να προχωρήσει σε πλήρη ανασύνταξη δυνάμεων με απώτερο στόχο τον υπερδιπλασιασμό της κερδοφορίας της έως το 2018.

Μετά το «πάγωμα» κάθε επενδυτικής δραστηριότητας στην Ευρώπη για σχεδόν 10 χρόνια, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat, Sergio Marchionne, ετοιμάζεται να μεταβεί στη διεθνή έκθεση της Γενεύης, με 10 νέα μοντέλα, τα οποία εκτείνονται από το Fiat Tipo έως και την απόλυτη Maserati Levante.

«Έχουμε πολλά σχέδια ακόμη. Προετοιμαστείτε για μεγάλες αποκαλύψεις», δήλωσε ο Marchionne, μιλώντας στους δημοσιογράφους. «Βρισκόμαστε σε πολύ καλή κατάσταση και δεν υπάρχει κανένα κακό νέο για το οποίο θα έπρεπε να σας ενημερώσω», πρόσθεσε.

 

«Έχουμε πολλά σχέδια ακόμη. Προετοιμαστείτε για μεγάλες αποκαλύψεις» δηλώνει ο CEO της Fiat

Η απόφαση της Fiat να «εμπιστευθεί» ξανά την Ευρώπη, για πρώτη μετά από πολύ καιρό, επιβεβαιώνει τις ενδείξεις για ανάκαμψη της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, την ώρα που αυξάνεται η αβεβαιότητα για τις αγορές σε Κίνα, ΗΠΑ και Λατινική Αμερική.  Όσο μεγαλύτερη όμως εμφανίζεται η αβεβαιότητα σε αυτές τις αγορές, τόσο πιο ελκυστικός «επενδυτικός» προορισμός καθίσταται η ευρωπαϊκή αγορά.

«Πρόκειται για το μεγάλο comeback της Fiat στην Ευρώπη. Σίγουρα υπάρχει αξία και η αυτοκινητοβιομηχανία το έχει ήδη αντιληφθεί», σχολιάζει ο Ian Fletcher, στρατηγικός αναλυτής της IHS Automotive.

Οι στόχοι της Fiat για το 2018 περιλαμβάνουν τη μείωση του εταιρικού χρέους κατά 5 εκατ. ευρώ και την αύξηση των ταμειακών ροών κατά 4 δισ. ευρώ.

Αυτό που θέλει η Fiat είναι να διαψεύσει όλες τις Κασσάνδρες. Υπενθυμίζεται εδώ πως από τις αρχές του 2016, η μετοχή της μετρά απώλειες 24%, γεγονός που την καθιστά στην τελευταία θέση – σε όρους επιδόσεων – στο σύνολο των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών.

Και… υπάρχει και κάτι ακόμη στο οποίο ποντάρει η Fiat. Επιχειρεί να «εκμεταλλευθεί» το πλήγμα που έχει δεχθεί η Volkswagen από το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων, ώστε να διεκδικήσει όσο το δυνατόν πιο μεγάλο μερίδιο αγοράς.

«Με τα νέα μοντέλα, η Fiat στοχεύει να φτάσει στην κορυφή της ευρωπαϊκής αγοράς το 2016», σχολιάζει ο Massimo Vecchio, στρατηγικός αναλυτής της Mediobanca. Ο ίδιος μάλιστα προβλέπει πως οι πωλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας αναμένεται να αυξηθούν κατά 8% στην Ευρώπη το 2016. 


Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Η ερώτηση αποσκοπεί στην πρόληψη αυτόματων υποβολών

Best of Internet