Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed
01 ΜΑΡ 2016 | 11:18

Τα Hard Rock πάνε Κίνα

Τα Hard Rock πάνε Κίνα - Κεντρική Εικόνα/Video

Η Hard Rock International, μια από τις πιο επιτυχημένες αλυσίδες εστιατορίων και ξενοδοχείων παγκοσμίως εξαπλώνεται και στην Κίνα προκειμένου να εκμεταλλευθεί τη γοργά αναπτυσσόμενη βιομηχανία ψυχαγωγίας στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου.

Η αλυσίδα με έδρα τη Φλόριδα ανοίγει τρία ξενοδοχεία στις παραθαλάσσιες πόλεις της Κίνας συμπεριλαμβανομένου και ενός resort 200 δωματίων μπροστά στη θάλασσα στο βόρειο τμήμα της πόλης Ντάλιαν. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της επιχείρησης το έργο θα έχει ολοκληρωθεί το 2018 ενώ τα υπόλοιπα ξενοδοχεία θα βρίσκονται στο νότιο τμήμα της Σεζέν και της Χαϊκού. Ακόμη, η εταιρεία επεκτείνει τη δραστηριότητά της και στο χώρο της εστίασης ανοίγοντας νέα εστιατόρια σε κάποιες από τις πιο πλούσιες πόλεις της Κίνας, τα οποία μάλιστα θα είναι έτοιμα φέτος, όπως ανέφερε η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση την Τρίτη.

Η επιχείρηση δείχνει να στοχεύει και στον εσωτερικό τουρισμό ενώ πιάνει τα vibes των αστραπιαίων αλλαγών που σημειώνονται και στον κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας και την ανάπτυξη που σημειώνεται η οποία μεταφράζεται σε αύξηση της ζήτησης. «Με την κινεζική τουριστική αγορά να αλλάζει καθώς αυξάνεται η ζήτηση για υπηρεσίες ψυχαγωγίας, αισθανόμαστε ότι η στρατηγική της «μουσικο-κεντρικής» φιλοσοφίας που υπάρχει στα Hard Rock Ηotels θα έχει θετική απήχηση στους Κινέζους τουρίστες που επισκέπτονται την Ντάλιαν κάθε χρόνο», ανέφερε ο Wy Loo, αντιπρόεδρος και υπεύθυνος ανάπτυξης των ξενοδοχείων της Hard Rock International.

 Σε αυτό έχει συμβάλει και η αύξηση που σημειώθηκε στο μέσο μισθό κατά τα τελευταία 30 έτη, η οποία επέτρεψε στη μέση τάξη να έχει περισσότερα μετρητά για να διαθέσει σε ταξίδια, ψυχαγωγία, κινηματογράφο κλπ. Οι λεγόμενοι Millennials, αυτοί δηλαδή που τυπικά έχουν γεννηθεί μετά το 1980, μεγάλωσαν σε ένα πιο σταθερό περιβάλλον από ό,τι οι γονείς τους και εκτέθηκαν περισσότερο στη δυτική κουλτούρα. Αυτά τα χαρακτηριστικά θα συμβάλουν ώστε να αποτελέσουν το κατ’ εξοχήν καταναλωτικό κοινό το οποίο θα ξοδέψει για την ψυχαγωγία του, αναφέρει η Goldman Sachs.

Η Hard Rock θα είναι και χορηγός στο γνωστό φεστιβάλ μουσικής, το λεγόμενο «Φεστιβάλ Φράουλας» για τρίτη χρονιά φέτος όπως αναφέρθηκε σε ανακοίνωση της εταιρείας.

Παράλληλα, ένα από τα project της είναι και το άνοιγμα καζίνο στο Κεντρικό Βιετνάμ μαζί με τα πολυτελή ξενοδοχεία της Banyan Tree. Το έργο θα είναι έτοιμο σε 2 χρόνια καθώς αναμένονται οι σχετικές αδειοδοτήσεις όπως ανέφερε ο Αντιπρόεδρος και υπεύθυνος επιχειρηματικής ανάπτυξης στην Ασία, Daniel Cheng σε συνέντευξή του στο Χόνγκ Κόνγκ.

Λίγα λόγια για την Hard Rock

H εταιρεία Hard Rock International διαθέτει πάνω από 120 καφέ, ξενοδοχεία και καζίνο σε περισσότερες από 40 χώρες σε όλο τον κόσμο. Έχει διαγράψει μια πορεία 35 ετών και ανοίγει κατά μέσο όρο 10 νέα σημεία το χρόνο και εξυπηρετεί πάνω από 30 εκατ. επισκέπτες ετησίως. Χαρακτηριστικό της εταιρείας είναι ότι χρησιμοποιεί την ιστορία της μουσικής βιομηχανίας και διαθέτει μεταξύ άλλων και επώνυμα προϊόντα εμπνευσμένα από τη διεθνή μουσική σκηνή.


Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Η ερώτηση αποσκοπεί στην πρόληψη αυτόματων υποβολών

Best of Internet