Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed
19 ΦΕΒ 2016 | 11:03

Καλπάζουν τα κέρδη της Puma με «αναβάτη» τη Rihanna

Καλπάζουν τα κέρδη της Puma με «αναβάτη» τη Rihanna - Κεντρική Εικόνα/Video

«Άλμα» σημείωσαν τα κέρδη της Puma για το δ’ τρίμηνο του 2015, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών, επισφραγίζοντας την επιτυχημένη συνεργασία της γνωστής αθλητικής επωνυμίας με τη Rihanna.

Η ποπ σταρ σχεδίασε για τον γερμανικό κολοσσό την περιορισμένη σειρά παπουτσιών Creeper που βγήκε στα ράφια το β’ εξάμηνο του 2015 και έγινε ανάρπαστη. Τον Νοέμβριο κυκλοφόρησε η νέα σειρά sneakers της Rihanna με την ονομασία Eskiva. Μετά από αυτή την επιτυχία, η Puma σχεδιάζει να κυκλοφορήσει εντός του έτους ολόκληρη συλλογή παπουτσιών και ρούχων με την επωνυμία Fenty by Rihanna.

«Μπορεί να πουλάει sneakers και η Puma γνωρίζει μια πρωτοφανή επιτυχία στον τομέα των γυναικείων ειδών», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Bjoern Gulden, στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε την Πέμπτη.

Η Rihanna ανέλαβε τη διευθυντική θέση του δημιουργικού τμήματος της Puma πριν από έναν χρόνο, δίνοντας νέα πνοή στον αθλητικό κολοσσό. Σύμφωνα με τον αναλυτή της Berenberg, Zuzanna Pusz, η συμφωνία με τη Rihanna, καθώς και το φετινό Euro αναμένεται να δώσουν σημαντική ώθηση στην κερδοφορία του «πάνθηρα», κατά υψηλό μονοψήφιο νούμερο, με το μικτό περιθώριο κέρδους να παραμένει σταθερό στο 45,5%.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε την Πέμπτη ο κολοσσός αθλητικών ειδών, τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 2,6% στα 5,6 εκατ. ευρώ το 2015, σε ετήσια βάση, ενώ τα έσοδα εκτινάχθηκαν κατά 17%.

Σκιά πάνω από την κερδοφορία της Puma «ρίχνει» ωστόσο η ενίσχυση του δολαρίου, που είχε ως αποτέλεσμα την κάμψη των κερδών στην αρχή του 2015 στο πλαίσιο της πτώση των εξαγωγών στις ΗΠΑ γενικότερα. Το δ’ τρίμηνο, το μικτό περιθώριο κέρδους των αθλητικών ειδών υποχώρησε κατά 38,6% έναντι 41,6% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015.

Οι πωλήσεις δ΄ τριμήνου ενισχύθηκαν στις 879 εκατ. ευρώ, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 847,9 εκατ. ευρώ. Για το 2015, η Puma ανακοίνωσε τζίρο 3,39 δισ. ευρώ και κέρδη προ φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) 96,3 εκατ. ευρώ.

Δείτε τη συλλογή με φωτογραφίες της διαφημιστικής καμπάνιας:


Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Η ερώτηση αποσκοπεί στην πρόληψη αυτόματων υποβολών

Best of Internet