Aπό το ψυγείο της Google στο... πιάτο μας

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Aπό το ψυγείο της Google στο... πιάτο μας

Εκτός από το κινητό μας τηλέφωνο, οι διαδικτυακοί κολοσσοί όπως η Google, η Amazon και η Uber έχουν «βάλει στο μάτι» και το ψυγείο μας. Η Google έρχεται τώρα να προσθέσει και φρέσκα προϊόντα στα διαδικτυακά της «ράφια», όπως φρούτα, λαχανικά, κρέας και γάλα, τα οποία οι πελάτες της παραλαμβάνουν στο χώρο τους μέσω της υπηρεσίας Google Express.

Ήδη από το 2006, η Amazon δέχεται παραγγελίες για είδη παντοπωλείου και φρέσκα προϊόντα μέσω της υπηρεσίας Amazon Fresh στις Ηνωμένες Πολιτείες. Τους τελευταίες μήνες, υπάρχει έντονη φημολογία ότι ο παγκόσμιος κολοσσός ετοιμάζεται να ανοίξει αλυσίδα καταστημάτων, από τα οποία οι πελάτες θα παραλαμβάνουν τα ψώνια τους, τα οποία θα έχουν παραγγείλει online νωρίτερα.

Όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η Google, σκοπεύει να προσθέσει «ευπαθή» προϊόντα στη γκάμα της σε επιλεγμένες συνοικίες του Σαν Φρανσίσκο και του Λος Άντζελες και το κόστος της παράδοσης θα είναι 2,99 δολάρια για τα μέλη και 4,99 δολάρια για τους υπόλοιπους. Το κόστος της ετήσιας συνδρομής μέλους είναι 95 δολάρια στη Google και 99 δολάρια στην Amazon, για περιορισμένο αριθμό προϊόντων. Για να απολαύσει κανείς την πλήρη γκάμα των φρέσκων προϊόντων της Amazon θα πρέπει να πληρώσει το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 299 δολαρίων τον χρόνο.

Οι νέες υπηρεσίες του Express είναι η τελευταία προσπάθεια της Google να κερδίσει μερίδιο στην αγορά online πωλήσεων ειδών σουπερμάρκετ, η οποία αποτιμάται στα 13 δισ. δολάρια στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τους υπολογισμούς της IBISWorld.

Στην αμερικανική αγορά οι ηλεκτρονικές παραγγελίες ειδών σουπερμάρκετ γνωρίζουν μεγάλη άνθηση. Μερικοί από τους μεγάλους «παίκτες» είναι η Peapod και η FreshDirect που δραστηριοποιείται στη Νέα Υόρκη. Η Amazon κάνει παραδόσεις στη Νέα Υόρκη, το Σιάτλ και σε ορισμένες περιοχές της Καλιφόρνιας. Η Instacart δέχεται παραγγελίες από 18 πολιτείες των ΗΠΑ, ενώ στην Ουάσιγκτον «βασιλεύει» η Whole Foods Market.

Οι παραδόσεις των ευπαθών προϊόντων, όμως, είναι πολύ πιο απαιτητική υπόθεση από τα υπόλοιπα είδη, τα οποία αφήνουν τα φορτηγάκια στο κατώφλι των πελατών. Αυτό που οραματίζονται η Amazon και η Google είναι να «παντρέψουν» την τεχνολογική τους τεχνογνωσία με το εμπόριο καθημερινών ειδών, ώστε κάποια μέρα να μας φέρνουν τα ψώνια στο σπίτι αυτοκινούμενα οχήματα ή ακόμη και drones.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider