Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed
17 ΦΕΒ 2016 | 17:50

Η Prada πληρώνει ακριβά το «σκληρό» δολάριο

Στο online εμπόριο επενδύει η Prada - Κεντρική Εικόνα/Video

«Ακριβά» πληρώνει η Prada την ανατίμηση του δολαρίου, με τις πωλήσεις των φημισμένων τσαντών της στις ΗΠΑ να γνωρίζουν κάμψη τα δύο τελευταία χρόνια, από τα επίπεδα των 3.000 τεμαχίων ετησίως.

Τα έσοδα του οίκου μόδας με έδρα το Μιλάνο, που διαχειρίζεται μεταξύ άλλων τις επωνυμίες Miu Miu και Car Shoe, διαμορφώθηκαν στα 3,55 δισ. ευρώ το 2015, επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις των αναλυτών για 3,56 δισ. ευρώ, ενώ οι πωλήσεις στις ΗΠΑ σημείωσαν «βουτιά» 9%, μετά τη συναλλαγματική προσαρμογή.

Η Prada, όπως και οι υπόλοιπες εταιρείες πολυτελών προϊόντων, καλείται να αντιμετωπίσει την «εξαιρετικά υψηλή μεταβλητότητα» στις συναλλαγματικές αγορές.

Η Prada, όπως και οι υπόλοιπες εταιρείες πολυτελών προϊόντων, καλείται να αντιμετωπίσει την «εξαιρετικά υψηλή μεταβλητότητα» στις συναλλαγματικές αγορές, καθώς και τις «γεωπολιτικές συνθήκες που επιδεινώνονται σε πολλές περιοχές του κόσμου», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Patrizio Bertelli. «Οι δύο αυτοί παράγοντες έχουν ως αποτέλεσμα οι τιμές να παρουσιάζουν μεγάλες διακυμάνσεις και η ζήτηση από τους τουρίστες να έχει απρόβλεπτα σκαμπανεβάσματα», εξηγεί.

Μετά την κατάρρευση της ζήτησης από την Κίνα, η ενίσχυση του δολαρίου και τα τρομοκρατικά χτυπήματα στο Παρίσι ενέτειναν τις προκλήσεις για τον χώρο της μόδας, αλλά και στον κλάδο πολυτελών ειδών γενικότερα το 2015. Οι επώνυμες τσάντες Prada έχουν χάσει τη λάμψη τους και μόλις το 1% των εσόδων προέρχεται από τις online πωλήσεις. Αντιθέτως, η LVMH –που διαχειρίζεται την επωνυμία Luis Vitton– κατέγραψε αύξηση εσόδων κατά 4% το 2015.

«Η Prada θα συνεχίζει να αντιμετωπίζει δυσκολίες και τα επόμενα έτη, εξαιτίας της υπερβολικής της έκθεσης στις πωλήσεις λιανικής στα καταστήματα και την αυξημένη της έκθεση στην Ασία», σχολιάζει η Zuzanna Pusz, αναλύτρια της Berenberg.

Ο ιταλικός οίκος, που σημείωσε πτώση τζίρου 1% και το 2014, ανταποκρίθηκε στη μειωμένη ζήτηση αναστέλλοντας τη λειτουργία νέων καταστημάτων που είχε προγραμματίσει, καθώς και με περικοπές κόστους. Ανακοίνωσε, επίσης, ότι θα προχωρήσει σε αύξηση τιμών στην Ευρώπη. Με τα εν λόγω μέτρα και τις νέες εμπορικές και προωθητικές πρωτοβουλίες που ετοιμάζουμε, «θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε τη θέση μας στην αγορά ώστε να εξασφαλίσουμε ικανοποιητικά περιθώρια κέρδους και υψηλά ποσοστά απόδοσης επενδύσεων», αναφέρει η Prada.

Αν και δεν έχει δημοσιοποιήσει ακόμη τα τριμηνιαία της αποτελέσματα, η διοίκηση διαβεβαίωσε ότι η απήχηση της νέας στρατηγικής της στην Ιταλία ήταν θετική, καθώς επίσης και ότι σημειώθηκε βελτίωση της ζήτησης από την Κίνα, η οποία ωστόσο παραμένει σε απογοητευτικά επίπεδα.


Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Η ερώτηση αποσκοπεί στην πρόληψη αυτόματων υποβολών

Best of Internet