Ρεκόρ πωλήσεων 25 δισ. στην Ημέρα των Singles

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Ρεκόρ πωλήσεων 25 δισ. στην Ημέρα των Singles

Νέο ρεκόρ έσπασε η Ημέρα των Εργένηδων, ευρύτερα γνωστή ως Singles Day, με τον όμιλο της Alibaba Group Holding Ltd να καταγράφει 25 δισ. δολάρια σε πωλήσεις (168,2 δισ γιουάν) με έκπτωση μέσω των διαφόρων λιανεμπόρων προϊόντων κάθε ειδους - από αστακούς μέχρι ψυγειοκαταψύκτες - σε περισσότερες από 225 χώρες.

Η ετήσια αγοραστική φρενίτιδα σημείωσε αύξηση 39% σε πωλήσεις, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις της Citigroup Inc. και αψηφώντας τις ανησυχίες των επενδυτών για οικονομική επιβράδυνση της περιοχής. Η Singles Day βοήθησε τουλάχιστον 82 μάρκες, όπως Nike Inc., Xiaomi Corp. και Uniqlo Co, να σημειώσουν πωλήσεις 100 εκατ. γουάν

Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου για την καμπάνια της συγκεκριμένη ημέρας το 2017 στρατολόγησε την ηθοποιό Νικόλ Κίτμαν και τον διάσημο τραγουδιστή Φάρελ Ουίλλιαμς στο gala προ-πώλησης που διοργανώνει το οποίο κέντρισε το ενδιαφέρον της διεθνούς κοινότητας. Ωστόσο στα μελλοντικά του σχέδια περιλαμβάνεται η πεαγκόσμια επέκτασή του, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Ντάνιελ Ζανγκ. «Θέλουμε να κάνουμε την Singles Day ένα παγκόσμιο γεγονός» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Ζανγκ, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στη Σαγκάη χωρίς ωστόσο να προσδιορίσει την εν λόγω ημερομηνία.

Αξίζει να σημειωθεί πως σχεδόν το 90% των συναλλαγών που πραγματοποιήθηκαν έγιναν μέσω κινητού, και στο peak της ημέρας πραγματοποιήθηκαν 256.000 συναλλαγές το δευτερόλεπτο.

Η Citigroup Inc. έχει προβλέψει ότι οι συναλλαγές θα αυξηθούν περίπου κατά 30% και θα φτάσουν τα 158 δισ. γιουάν φέτος. Παρότι αυτό αποτελεί μόνο το μισό του ρυθμού ανάπτυξης του περασμένου έτους, το γεγονός εξακολουθεί να θεωρείται πολύ μικρότερο από αντίστοιχες ημέρες του εξωτερικού όπως η Black Friday και η Cyber Monday.

«Η δουλειά που έχει γίνει στην ολοκλήρωση της offline και online πώλησης, όχι μόνο όσον αφορά την ενσωμάτωση της τεχνολογίας, αλλά και τα δεδομένα που συλλέγονται για τις διάφορες μάρκες και τους καταναλωτές έχει τεράστιες δυνατότητες» ανέφερε ο Μάικ Έβανς Πρόεδρος της Alibaba σε συνέντευξή του στο Bloomberg.

Τι είναι η ημέρα των Singles

Τι είναι όμως η Single Day; Στον αντίποδα της 14ης Φεβρουαρίου, της ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου όπου απανταχού ερωτευμένοι ανταλλάσσουν λουλουδάκια, σοκολάτες, αρκουδάκια, κοσμήματα, και γενικά όποιο αντικείμενο δύναται να κυκλοφορήσει σε σχήμα καρδιάς, υπάρχει η 11 Νοεμβρίου ή αλλιώς η ημέρα των Singles.

Επινοήθηκε αρχικά από πανεπιστημιακούς φοιτητές γιατί η ημερομηνία της ημέρας αυτής(11/11) θυμίζει τη λέξη που χρησιμοποιούν οι κινέζοι για τους εργένηδες και τις γεροντοκόρες, κι αν και πρωτοκαθιερώθηκε σαν μια σκοτεινή επέτειος το 1990 στην Κίνα, ανταγωνίζεται επάξια την καταναλωτική φρενίτιδα της γιορτής των ερωτευμένων και έχει μετατραπεί σε καταναλωτικό φαινόμενο κυρίως χάρη στην Alibaba Group Holding Ltd, την μεγαλύτερη σήμερα online αγορά, η οποία ιδρύθηκε από τον Jack Ma.

Το 2009 η Alibaba άναψε την φλόγα για να μετατραπεί σε αυτό που είναι σήμερα, μια εταιρεία που πουλάει χονδρική και λιανική από ηλεκτρονικές συσκευές μέχρι καλλυντικά και τρόφιμα με μεγάλες εκπτώσεις. Κατάφερε επίσης να διευρύνει της πωλήσεις της μέσω άλλων ιστοτόπων όπως το Tmall, AliExpress and Taobao Marketplace platforms καθώς και μέσω εμπορικών αντιπροσώπων ενώ ταυτόχρονα άνοιξε και διατηρεί και φυσικά καταστήματα.

Ο δισεκατομμυριούχος Jack Ma θεωρήθηκε πρωτοπόρος στο είδος του αφού κατάφερε να μετατρέψει την ημέρα των Singles σε κοινωνικό φαινόμενο το οποίο μάλιστα αναπαράχθηκε και από τους αντιπάλους του συμπεριλαμβανομένων JD.com Inc. και πολλών άλλων από ολόκληρο τον κόσμο. Το καταναλωτικό αυτό φαινόμενο σχεδιάζεται μήνες πριν από το προσωπικό των logistics για να είναι έτοιμο να φιλοξενήσει τον καταιγισμό διαφημίσεων και προσφορών που συνταντά ο καταναλωτής την συγκεκριμένη ημέρα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider