Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed
02 ΦΕΒ 2016 | 17:05

Γυρίζουν την πλάτη στο «τιτίβισμα» οι επενδυτές

Γυρίζουν την πλάτη στο «τιτίβισμα» οι επενδυτές - Κεντρική Εικόνα/Video

Βουτιά άνω του 50% κατέγραψαν το 2015 οι μετοχές της Twitter κι όμως υπάρχει μια επενδυτική εταιρεία που προβλέπει νέα πτώση, ακόμη και 20% εντός του 2016.

Ο Scott Devitt, επικεφαλής αναλυτής της Stifel, ενημέρωσε ήδη τους επενδυτές – πελάτες του, με μια έκθεση μόλις επτά διαφανειών, πως δεν υπάρχει κανένας λόγος να διακρατούν πλέον στα χαρτοφυλάκιά τους τη μετοχή της Twitter.

«Η σύσταση για τη μετοχή της Twitter επιστρέφει εκεί ακριβώς που ανήκει. Πώληση (sell) και μόνο πώληση», τονίζει ο Scott Devitt, σύμφωνα με το Bloomberg. Όπως προσθέτει, «το Twitter είναι απλά ένα προϊόν το οποίο ακόμη δεν έχει κατορθώσει να αναπτυχθεί σε μια βιώσιμη δημόσια εταιρεία. Για αυτό μπορεί να ευθύνεται είτε η φτωχή και εντέλει ανεπαρκής εταιρική στρατηγική που έχει υιοθετήσει η εταιρεία, είτε η αποδοχή μιας απλής παραδοχής: Η Twitter δεν δημιουργήθηκε ποτέ με το σκεπτικό να μετεξελιχθεί σε μια βιώσιμη εταιρεία».

Να σημειωθεί εδώ πως η πλειοψηφία των επενδυτικών εταιρειών της Wall Street συστήνει διακράτηση (hold) για τη μετοχή της Twitter, με μέση τιμή – στόχο στα 29 δολάρια. Η τιμή – στόχος που δίνει η Stifel είναι κατά πολύ χαμηλότερη, αφού δεν ξεπερνά τα 14 δολάρια.

Η «ακτινογραφία» των αποτελεσμάτων της Twitter

Ένας από τους σημαντικότερους αριθμούς για την Twitter, τον όποιον όλοι οι αναλυτές έψαχναν μανιωδώς, στα οικονομικά της αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν την περασμένη εβδομάδα, είναι οι ενεργοί χρήστες σε μηνιαία βάση. Κι όμως το νούμερο απεδείχθη απογοητευτικό, αφού με την έλευση του 2016 συνεχίζεται η επιβράδυνση της ανάπτυξης των μηνιαίων χρηστών. Μάλιστα, ελλοχεύει ο κίνδυνος η ανάπτυξη να καταστεί μηδενική, λόγω της έλλειψης καινοτομίας που παρατηρείται εσχάτως στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Στα αρνητικά «ευρήματα» των οικονομικών μεγεθών της Twitter θα πρέπει να συμπεριληφθούν και οι φτωχές επιδόσεις, σε όρους διαφημιστικούς. Σε πλήρη αντίθεση με το Facebook, τα έσοδα από τη διαφήμιση για το Twitter δεν κρίνονται ικανοποιητικά. Και για του λόγου το αληθές, τα διαφημιστικά έσοδα που έχει το Facebook είναι διπλάσια έναντι εκείνων του Twitter.

Tι θα μπορούσε να οδηγήσει τις μετοχές της Twitter σε ένα ανοδικό ράλι; Μια πιθανή εξαγορά από μια άλλη εταιρεία…


Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Η ερώτηση αποσκοπεί στην πρόληψη αυτόματων υποβολών

Best of Internet