Οι καταναλωτές επιστρέφουν στα ελβετικά ρολόγια

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Οι καταναλωτές επιστρέφουν στα ελβετικά ρολόγια

Μετά από μια δύσκολη χρονιά για την ελβετική ωρολογοποιία οι προοπτικές βελτιώνονται λόγω της αυξημένης ζήτησης που παρουσιάζεται σε Κίνα και Ευρώπη. Στελέχη μεγάλων ελβετικών ομίλων, όπως ο διευθύνων σύμβουλος της Swatch Group Νικ Χάγιεκ αναμένουν βελτιωμένες πωλήσεις μέσα στην χρονιά, καθώς οι χονδρέμποροι αυξάνουν τις παραγγελίες τους.

Το πιο δυνατό ευρώ θα αυξήσει και την κερδοφορία της εταιρείας μας, ανέφερε ο κ. Χαγιέκ κατά την διάρκεια τηλεφωνικής συνέντευξης που έδωσε στο Bloomberg. «Από τον Ιούλιο ξεκίνησαν να επιταχύνονται οι ρυθμοί αύξησης των πωλήσεων μας, τον Αύγουστο οι πωλήσεις ήταν πολύ καλύτερες και ο Σεπτέμβριος μέχρι στιγμής είναι πολύ θετικός, όπως ο προηγούμενος μήνας», τόνισε ο επικεφαλής του ομίλου που μεταξύ άλλων κατασκευάζει ρολόγια Omega και Breguet.

Η ελβετική ωρολογοποιία ανακάμπτει από την μεγαλύτερη πτώση της μετά από την κρίση του Quartz στα τέλη της δεκαετίας του 70’. Πλέον οι χονδρέμποροι δεν περιορίζουν τις παραγγελίες και αυξάνουν για άλλη μια φορά το στοκ τους, δήλωσε ο κ. Χάγιεκ. Πλέον, υπάρχει ένα πολύ πιο «υγιές μείγμα» μεταξύ των τουριστών και των ντόπιων καταναλωτών σε αγορές όπως η Κίνα, η Ελβετία και η Γαλλία.

Οι πιο ακριβές μάρκες της Swatch, ξεκινώντας από την Omega, έχουν σημειώσει αύξηση της τάξης του 10% τους πέντε μήνες μέχρι τον Αύγουστο, σε σταθερές τιμές και με όρους ευρώ, σύμφωνα με τον κ. Χάγιεκ. Οι πωλήσεις κοσμημάτων έχουν αυξηθεί κατά 20% το ίδιο διάστημα. Από την άλλη, οι πιο φθηνές μάρκες όπως η Swatch και η Tissot σημείωσαν μικρότερη αύξηση, της τάξης του 2% και του 3%.

Η Richemont, κατασκευάστρια ρολογιών Cartier και Vacheron Constantin, αυτή την εβδομάδα ανακοίνωσε αύξηση των πωλήσεων κατά 7%, σε βάση σταθερής ισοτιμίας και χωρίς τις μεγάλες επαναγορές εμπορευμάτων.

Η Swatch έχει θέσει έναν φιλόδοξο στόχο να σημειώσει φέτος αύξηση πωλήσεων κατά 7% με 9%, χωρίς τις αλλαγές στις ισοτιμίες, δήλωσε ο κ. Χάγιεκ προθέτοντας ότι αυτό δεν αποτελεί «εκτίμηση» της εταιρείας. «Παλεύουμε για να έχουμε αυτή την αύξηση», τόνισε ο επικεφαλής της Swatch. «Οι ευκαιρίες είναι πολύ περισσότερες από τους κινδύνους. Θα είναι μια δύσκολη μάχη και ποιος ξέρει, μπορεί για μια φορά οι ισοτιμίες να είναι με το μέρος μας».

Ο Ρενέ Γουέμπερ, αναλυτής της Bank Vontobel, δήλωσε ότι η Swatch θα επιτύχει ανάπτυξη λίγο πάνω από το 3% φέτος, καθώς η αύξηση των πωλήσεων που πέτυχε το πρώτο εξάμηνο ήταν 1,2%.

Οι μετοχές της Swatch ανέκαμψαν από μια πτώση της τάξης του 3,9% που σημείωσαν την προηγούμενη Τετάρτη λόγω φόβων που επικράτησαν στην αγορά ότι το νέο Apple Watch θα αυξήσει τον ανταγωνισμό στα πιο φθηνά ρολόγια. Η Swatch προσθέτει συνεχώς ηλεκτρονικές δυνατότητες στα ρολόγια της και ετοιμάζει δικό της λογισμικό για το smartwatch που σχεδιάζει να παρουσιάσει εντός του 2018.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider