Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed
12 ΣΕΠ 2017 | 16:31

Τα εσώρουχα Bjorn Borg επεκτείνονται σε Βρετανία και Γερμανία

Τα εσώρουχα Bjorn Borg επεκτείνονται σε Βρετανία και Γερμανία - Κεντρική Εικόνα/Video

Η Bjorn Borg, εταιρεία εσωρούχων και αθλητικών ειδών που πήρε το όνομά της από έναν από τους πιο γνωστούς παίκτες τένις της Σουηδίας, σχεδιάζει να επεκταθεί σε Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Ηνωμένες Πολιτείες με στόχο να μετατραπεί σε παγκόσμιο brandname.

Τα τελευταία χρόνια, η Bjorn Borg έχει επικεντρώσει τη δραστηριότητά της κυρίως σε Σκανδιναβία και Κάτω Χώρες. Ωστόσο, προκειμένου να ενισχύσει τις πωλήσεις της και μετά το 2019 – όταν και το ισχύον πενταετές της πλάνο ολοκληρώνεται – σχεδιάζει να επεκτείνει τη δράση της σε Ηνωμένο Βασίλειο και Γερμανία και έπειτα στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με δηλώσεις του Διευθύνοντα Συμβούλου, Henrik Bunge, σε συνέντευξή του στις 7 Σεπτεμβρίου.

«Στόχος μας είναι να κάνουμε την Bjorn Borg ένα παγκόσμιο brand, που θα μπορείς να βρεις παντού στη Βρετανία και τη Γερμανία», ανέφερε ο CEO στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στη Στοκχόλμη. «Προς το τέλος του τρέχοντος business plan – το 2018 και το 2019- θα αρχίσουμε να στρεφόμαστε κυρίως προς την αγορά των ΗΠΑ».

Από το 2014, όταν ο Bunge ανέλαβε σαν CEO, η εταιρεία, που ως τότε ήταν συνδεδεμένη με χρωματιστά εσώρουχα έχει μετατραπεί σε brand αθλητικών ειδών, προσφέροντας στην αγορά πουλόβερ, παντελόνια, καλσόν, σορτς και φούστες. Αυτό συνέπεσε με την παγκόσμια τάση athleisure, που προστάζει το να φοράει κανείς αθλητικά και εκτός γυμναστηρίου.

Τη Δευτέρα η μετοχή της εταιρείας ενισχυόταν κατά 5,3% στο χρηματιστήριο της Στοκχόλμης, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη ενδοσυνεδριακά άνοδο από τις 10 του περασμένου Μαΐου. Μετά από διαπραγμάτευση μόλις δύο ωρών, οι όγκοι (τζίρος) ξεπέρασαν το μέσο ημερήσιο επίπεδο των τελευταίων τριών μηνών.

Η φήμη του αθλητή Bjorn Borg – πέντε φορές πρωταθλητής του Wimbledon – είναι σημαντική βοήθεια στην προσπάθεια της εταιρείας να ανταγωνιστεί αθλητικούς κολοσσούς, όπως η Nike, η Adidas, η Under Armour και η Lululemon Athletica, λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος.

«Αν θέλεις να γίνεις σημαντικό brandname διεθνώς, πρέπει πρώτα να καθιερωθείς στις ΗΠΑ, οπότε προφανώς χρειάζεται να επεκταθούμε στην αμερικανική αγορά», σημειώνει ο Bunge. «Προς το παρόν υπάρχει στην Αμερική η ισχυρή παρουσία του τενίστα Bjorn Borg, οπότε το πρώτο βήμα έχει γίνει», προσθέτει.

Η εταιρεία έχει ήδη ηλεκτρονική παρουσία στις ΗΠΑ, αλλά οι πωλήσεις παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα, δήλωσε ο Bunge.

(Στη συνέντευξη, που διήρκεσε μία ώρα, οι συμμετέχοντες στέκονταν όρθιοι καθώς ο Διευθύνων Σύμβουλος είχε αφαιρέσει όλες τις καρέκλες από την αίθουσα συνεδριάσεων για να διασφαλίσει ότι οι συναντήσεις είναι πιο αποτελεσματικές. Επίσης, οι προπονήσεις της Παρασκευής είναι υποχρεωτικές για όλους τους υπαλλήλους που εργάζονται στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας).

Στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία, η Bjorn Borg σχεδιάζει αυτό που αποκαλεί «επίθεση πόλης», επιλέγοντας τις πρωτεύουσες των χωρών αυτών για την εδραίωση του brand. Δεν έχει ακόμη αποφασίσει εάν θα ανοίξει δικά της καταστήματα, εάν θα βρει συνέταιρο ή θα διαθέτει τα προϊόντα της σε πολυκαταστήματα. Ήδη κάποια αθλητικά είδη της Bjorn Borg διατίθενται σε πολυκαταστήματα του Selfridges, του House of Fraser και του John Lewis στο Λονδίνο. Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να στηρίξει μεγάλο μέρος της επέκτασής της στις online πωλήσεις.

«Πρέπει να κατακτήσουμε το Λονδίνο», είπε ο Bunge, «αυτό σημαίνει ότι όταν κανείς περπατά στην Oxford Street, πρέπει να βλέπει τα είδη της Bjorn Borg σε όλα τα μεγάλα πολυκαταστήματα. Και το ίδιο θέλουμε να κάνουμε και στη Γερμανία».

Η εταιρεία έχει ήδη προσπαθήσει να επεκταθεί σε αυτές τις δύο αγορές αλλά χωρίς μεγάλη επιτυχία.

Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία αποτελούν σήμερα λιγότερο από το 10% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, αλλά «θα βοηθήσουν την ανάπτυξή μας από το 2019 και μετά», δήλωσε ο Bunge. «Η επέκταση στις ΗΠΑ θα πάρει περισσότερο χρόνο και θα κοστίσει παραπάνω, οπότε πρέπει πρώτα να καθιερωθούμε στη Γερμανία και τη Βρετανία, προτού επεκταθούμε εκεί».

Best of Internet