Πολυτελές γεύμα υπό τον ήχο των …κινητών

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Πολυτελές γεύμα υπό τον ήχο των …κινητών

Όσοι πίστευαν ότι τουλάχιστον τα πολυτελή εστιατόρια θα κατάφερναν να επιβάλουν μια τάξη στην αλόγιστη χρήση των κινητών στους χώρους τους, μάλλον γελάστηκαν. Το ακριβοπληρωμένο γεύμα στα καλύτερα εστιατόρια του κόσμου θα συνοδεύεται από τους ενοχλητικούς ήχους των κινητών θαμώνων οι οποίοι πολλές φορές κάνουν αλόγιστη χρήση των συσκευών τους.

To πρόβλημα με την αλόγιστη χρήση των κινητών ξεκίνησε με την εμφάνισή τους στο τέλος του 1990 και στις αρχές του 2000 οπότε και κατέστησαν συνηθισμένες τις εικόνες θαμώνων οι οποίοι διέκοπταν το γεύμα τους για να απαντήσουν στο κινητό ή για να τηλεφωνήσουν. Σήμερα το πρόβλημα παραμένει και το μόνο που έχει αλλάξει είναι η φύση του. Αν και είναι λιγότεροι εκείνοι που χρησιμοποιούν τα κινητά για να μιλήσουν, παρατηρείται μια ραγδαία αύξηση της χρήσης των κινητών για να βγάλουν φωτογραφίες ή για να μπουν στα social media.

Μια έρευνα του Bloomberg, η οποία αφορούσε στα 20 καλύτερα εστιατόρια του κόσμου (τα οποία είχαν τους πιο ξακουστούς σεφ) και εκτεινόταν από τη Νέα Υόρκη έως το Σύδνεϋ και από το Λονδίνο έως τη Λίμα, κατέδειξε ότι πολλοί τείνουν να χρησιμοποιούν το κινητό πιο πολύ για την κάμερα και για να τραβάνε τα ευφάνταστα πιάτα των εστιατορίων προκειμένου να τα ανεβάσουν στα social media.

Θα μπορούσε ακόμη να λεχθεί ότι σε πολλούς η ενασχόληση με το κινητό απορροφά περισσότερο την προσοχή τους από ό,τι το ίδιο το φαγητό. Οι περισσότεροι πάντως δείχνουν να συμμερίζονται την άποψη του σεφ Gaston Acurio από το γνωστό εστιατόριο Astrid & Gaston στο Περού:

«Δεν μας αρέσει ιδιαίτερα να τους βλέπουμε όλους να χρησιμοποιούν το κινητό τους στο εστιατόριο είτε για να μιλήσουν είτε για να τραβήξουν φωτογραφίες, αλλά από την άλλη δεν μας αρέσει και να τους λέμε τι να κάνουν».

Ας δούμε τι λένε κάποιοι από τους ιδιοκτήτες ή σεφ των πιο φημισμένων εστιατορίων στον κόσμο:

-Alain Ducasse, σεφ το εστιατόριο Dorchester στο Λονδίνο:

«Η κουζίνα είναι χάρμα οφθαλμών και καταλαβαίνω για ποιο λόγο οι πελάτες μας επιθυμούν να μοιράζονται στιγμές απόλαυσης μέσω των social media όπως είναι για παράδειγμα το Instagram».

-Danny Meyer, ιδιοκτήτης του Gramercy Tavern στη Νέα Υόρκη

«Κάθε φορά που χτυπάει το κινητό ενός πελάτη, ο ήχος εισχωρεί στον προσωπικό χώρο ενός άλλου θαμώνα, και θεωρώ ότι αυτό ξεπερνάει τα όρια. Όταν όμως οι πελάτες χρησιμοποιούν το κινητό με διακριτικό τρόπο, για να στείλουν μήνυμα ή για να φωτογραφίσουν κάτι που τους αρέσει και να το ανεβάσουν στα social media, αυτό είναι διαφήμιση για εμάς, οπότε για ποιο λόγο να παραπονιόμαστε;»

– Fernando Peire, Διευθυντής του εστιατορίου The Ivy στο Λονδίνο
«Κάποτε είχαμε μια επιγραφή με την οποία ενημερώναμε τους πελάτες ότι δεν επιτρέπονται τα κινητά ή οι κάμερες αλλά τα πράγματα έχουν αλλάξει από τότε: καταλήξαμε να είμαστε πολύ ανεκτικοί. Βλέπω ακόμη και πολύ διάσημους ανθρώπους να τραβούν selfies με τους καλεσμένους τους. Βέβαια αν κάποιος αρχίζει να μιλάει στο κινητό του δίνουμε μια μικρή κάρτα με την οποία του ζητάμε ευγενικά να πάει στο lobby για να μιλήσει».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider