Η Nielsen θα «μετρήσει» τα eSports

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η Nielsen θα «μετρήσει» τα eSports

Τα eSports είναι μεγάλη υπόθεση και μεγαλώνουν μέρα με την ημέρα, όλοι το λένε αυτό. Αυτό που δεν ξέρει κανείς είναι πόσο μεγάλη υπόθεση είναι τελικά, καθώς μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία αποδεκτή καταγραφή της πραγματικής αξίας της βιομηχανίας.

Κάποιες εκτιμήσεις αναφέρουν ότι η βιομηχανία των eSports έφτασε τα 493 εκατ. δολάρια το 2016, ενώ άλλοι κάνουν λόγο για διπλάσιο ποσό. Σε ότι αφορά το κοινό, κάποιοι λένε ότι κατά 85% απαρτίζεται από άνδρες, ενώ άλλοι λένε, ότι οι άνδρες φτάνουν το 65%. Κανείς δεν γνωρίζει στα σίγουρα.

Η Nielsen είναι έτοιμη να μάθει. Η εταιρεία μέτρησης θεαματικότητας ξεκινά μια καινούργια μονάδα, την Nielsen Esports, η οποία θα ποσοτικοποιήσει την ραγδαία αναπτυσσόμενη βιομηχανία σε ότι αφορά τις ομάδες, τους σπόνσορες, τους διαφημιζόμενους και τις εταιρείες παιχνιδιών.

«Η Nielsen γνωρίζει για τα αθλήματα, ξέρει για παιχνίδια και σίγουρα γνωρίζει το κοινό», αναφέρει η Νικόλ Πάικ, αντιπρόεδρος της Nielsen Games που θα διευθύνει την νέα μονάδα. «Για εμάς αυτός είναι ο τέλειος συνδυασμός ικανοτήτων για να μπούμε στον τομέα των eSports».

Καθώς ολοένα και περισσότεροι ιδιοκτήτες «παραδοσιακών» αθλητικών ομάδων και διαφημιστές επενδύουν στα eSports, η Nielsen θα επικεντρωθεί στην μέτρηση της αξίας των χορηγήσεων, στην επενδυτική στρατηγική και στην μέτρηση του κοινό. Δηλαδή, θα ασχοληθεί με μεγέθη που μπορούν να συγκριθούν με τα «παραδοσιακά» αθλήματα.

Αν και έχει σημειωθεί ραγδαία ανάπτυξη στην βιομηχανία των eSports τα τελευταία χρόνια, δεν έχουν υπάρξει σταθερά και υψηλής ποιότητας δεδομένα, αναφέρει ο Κρέγκ Λεβίν, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας διοργάνωσης εκδηλώσεων eSports, ESL.

Για παράδειγμα, πολλοί χρησιμοποιούν ως απόδειξη για την ανάπτυξη των eSports δεδομένα από διάφορες πηγές που δείχνουν ότι το ετήσιο πρωτάθλημα του League of Legends παρακολουθήθηκε από περισσότερους ανθρώπους απ' όσους είδαν τους τελικούς του ΝΒΑ. Όμως η τηλεθέαση και οι ψηφιακές μεταδόσεις μετρούνται με τελείως διαφορετικούς τρόπους. Όταν η Next Level Media εξέτασε προσεκτικά τα νούμερα, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τον τελικό του ΝΒΑ τον είδαν τετραπλάσια άτομα απ' αυτά που παρακολούθησαν τους τελικούς του League of Legends.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider