Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed

Και η Porsche θέλει να μπει «στην πρίζα»

Και η Porsche θέλει να μπει «στην πρίζα» - Κεντρική Εικόνα/Video

Η Porsche θέλει να προσθέσει περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στον στόλο της, ώστε να ισχυροποιήσει τη θέση της και να προσαρμοστεί στις κινεζικά όρια ρύπων που πρόκειται να γίνουν τα αυστηρότερα στον κόσμο.

Μέχρι το 2019, που θα μπει στην παραγωγή το ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο Mission E που παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο τον περασμένο Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη, η εταιρεία θα ήθελε να διαθέτει κι άλλα ηλεκτρικά μοντέλα, δήλωσε διευθύνων σύμβουλος της Porsche Όλιβερ Μπλουμ στο πλαίσιο της έκθεσης αυτοκινήτου της Σαγκάης. Η στροφή αυτή της εταιρείας θα περιλαμβάνει και περισσότερα υβριδικά μοντέλα με μπαταρία, πέρα από παραλλαγές του SUV Cayenne ή του τετράθυρου κουπέ Panamera.

«Δεν είναι μόνο η ανάγκη συμμόρφωσης στους κανόνες», επισήμανε ο Μπλουμ. «Θεωρούμε την ίδια την τεχνολογία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, καθώς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να προσφέρουν την εμπειρία της σπορ οδήγησης που βρίσκεται στον πυρήνα του brand μας».

Στη Σαγκάη η Porsche παρουσίασε την υβριδική εκδοχή του ανανεωμένου Panamera, που θα γίνει η πιο ισχυρή έκδοση του τετράθυρου κουπέ. Ο συνδυασμός δύναμης και χαμηλών ρύπων είναι απαραίτητος για την εταιρεία του ομίλου Volskwagen, προκειμένου να συγκινήσει το μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό της, τους Κινέζους. Τον περασμένο Σεπτέμβριο η κινεζική κυβέρνηση κατάρτισε σχέδιο κανόνων που αναγκάζει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση.

Η Porsche έχει τα μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους ανάμεσα στις εταιρείες της Volkswagen, και τα έσοδά της είναι απαραίτητα για τη χρηματοδότηση ηλεκτροκίνητων και αυτόνομων οχημάτων τη στιγμή που ο όμιλος προσπαθεί να συνέλθει από το σκάνδαλο των ρύπων και τις ζημιές των 22,6 δισ. ευρώ.

Για να ενισχύσει την εικόνα της στην Κίνα, η Porsche κατασκευάζει μία πίστα αγώνων για τους πελάτες της κοντά σε εκείνη της Σαγκάης. Ενώ με την Panamera που επιδεικνύει στην έκθεση αυτοκινήτου στοχεύει να ικανοποιήσει την προτίμηση των Κινέζων στα μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Η Panamera Turbo S E-Hybrid, της οποίας η έκδοση Executive (στη φωτογραφία) θα πωλείται αποκλειστικά στην Κίνα μπορεί να διανύσει απόσταση 50 χιλιομέτρων με την μπαταρία της.

Στο πρώτο τρίμηνο του 2017 οι πωλήσεις της Porsche στην Κίνα ανέβηκαν 10% φτάνοντας τα 18.126 αυτοκίνητα, ενώ στις ΗΠΑ πούλησε 12.718. Οι παγκόσμιες πωλήσεις ανέβηκαν 7% σημειώνοντας το ρεκόρ των 59.689 αυτοκινήτων.

Best of Internet