Νέο μπραντ εγκαινιάζει η H&M

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Νέο μπραντ εγκαινιάζει η H&M

Το πρώτο νέο εμπορικό σήμα τα τελευταία τρία χρόνια ετοιμάζεται να εγκαινιάσει η σουηδική αλυσίδα ένδυσης Hennes & Mauritz, σε μια προσπάθειά να αναβιώσει τις πωλήσεις της στις βασικές ευρωπαϊκές αγορές.

Η επωνυμία αυτού θα είναι Arket και το πρώτο κατάστημα θα ανοίξει αυτό τον φθινόπωρο στο Λονδίνο. Στο νέο κατάστημα θα βρίσκει κανείς ρουχισμό και μια περιορισμένη ποικιλία ειδών σπιτιού σε τιμές λίγο καλύτερες από τις συνηθισμένες της εταιρείας, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε η H&M την Πέμπτη.

Όπως ανέφερε κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της θα ακολουθήσουν καταστήματα στις Βρυξέλλες, την Κοπεγχάγη και το Μόναχο ενώ τα προϊόντα της συγκεκριμένης επωνυμίας θα πωλούνται και οnline αρχικά σε 18 ευρωπαϊκές αγορές.

Το Arket είναι το πρώτο νέο σήμα της εταιρείας από την έναρξη της. Αξίζει να σημειωθεί πως η H&M αναζητά νέους τρόπους για να κερδίσει έδαφος έναντι της μεγαλύτερης ανταγωνίστριάς της Zara, της Inditex SA, η οποία έχει στρέψει την προσοχή της τον τελευταίο καιρό στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Τα νέα καταστήματά της Arket θα υποστηρίζουν επιλεκτικά και κάποιες εξωτερικές μάρκες ανέφερε η H&M χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες. Εντός των καταστημάτων θα υπάρχει και καφετέρεια, σε όσα εξ αυτών τουλάχιστον υπάρχουν οι προϋποθέσεις.
Οι μετοχές της Η&M σημείωσαν άνοδο 3,6% στο χρηματιστήριο της Στοκχόλμης. Συγκεκριμένα, τα προ φόρων κέρδη μειώθηκαν 3,6 % φτάνοντας τα 3,21 δισ. κορώνες (362 εκατ δολάρια). Το «ρυθμό» έδωσαν τόσο η βελτιωμένη αγορά προϊόντων όσο και οι μικρότερες εκπτώσεις, δήλωσε ο Richard Chamberlain, αναλυτής της RBC Europe.

Να σημειωθεί πως η εταιρεία προμηθεύεται το 80% τοις εκατό των προϊόντων της από την Ασία, όπου η δύναμη του δολαρίου έχει διογκώσει το κόστος αγοράς των ενδυμάτων. Εξαιτίας αυτού η H&M παλεύει με τις ασθενέστερες πωλήσεις σε πολλές από τις μεγάλες αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ σύμφωνα με τον σύμβουλο Karl-Johan Persson.

Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι τα περιθώρια κέρδους του «αντίπαλου δέους» της ΖΑΡΑ έχουν αρχίσει να στενεύουν αισθητά πέφτωντας στα επίπεδο των τελευταίων 8 ετών. Στα τελευταία αποτελέσματά της φάνηκε πως και η ZARA ήρθε αντιμέτωπη με αύξηση του κόστους των υλικών κατασκευής ενδυμάτων η οποία συνδυάστηκε με την μείωση των τιμών των ενδυμάτων της σε μια προσπάθεια να κερδίσει έδαφος έναντι των ανταγωνιστών της.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider