Η Pinterest στρέφεται στους μικρούς και κοιτά το… ταμπλό

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η Pinterest στρέφεται στους μικρούς και κοιτά το… ταμπλό

H Pinterest αποφάσισε να στραφεί σε ένα κομμάτι διαφημιζόμενων που μπορεί κάποια ημέρα να συνεισφέρει το ένα τέταρτο των εσόδων της: Στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

Η εταιρεία παρουσίασε την Τετάρτη ένα νέο πρόγραμμα με την ονομασία Pinterest Propel, το οποίο παρέχει ειδικές υπηρεσίες σε όσους νέους διαφημιζόμενους δεν γνωρίζουν ακριβώς το πώς δουλεύει η ιστοσελίδα της. Οι εταιρείες που θα δεσμευτούν ότι θα ξοδεύουν τουλάχιστον 100 δολάρια την ημέρα σε διαφημίσεις στο Pinterest, θα λαμβάνουν εξτρά υποστήριξη και εκπαίδευση, ενώ το Pinterest θα σχεδιάζει και κάποιες διαφημίσεις για λογαριασμό τους. Η startup προσφέρει αντίστοιχη υπηρεσία και στις διαφημιστικές εταιρείες που θα λαμβάνουν εξιδεικευμένες συμβουλές από ειδικούς για μέχρι τρεις πελάτες τους.

Η Pinterest θέλει να στρατολογήσει μικρότερους διαφημιζόμενους εν μέρει γιατί οι επισκέπτες της σελίδας της θέλουν να εμπνευστούν από μοναδικές ιδέες. Στο Pinterest, οι χρήστες του ανεβάζουν και αναζητούν φωτογραφίες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν προκειμένου να σχεδιάσουν για παράδειγμα τις διακοπές τους, τους γάμους τους, την επίπλωση του σπιτιού τους, ακόμη το μαγείρεμα. Οι διαφημίσεις στο Pinterest είναι παρόμοιες με τα κανονικές αναρτήσεις άλλων χρηστών. Οι επιπλοποιοί και σχεδιαστές ρούχων που δουλεύουν κατά παραγγελία τείνουν να είναι μικρότερες εταιρείες και είναι πρόθυμες να επενδύσουν λεφτά στην ανάπτυξη τους, ανέφερε ο Τιμ Κένταλ, πρόεδρος της Pinterest.

Παρότι δεν μιλάμε για μεγάλους πελάτες, στο σύνολό τους οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να αποτελέσουν τεράστια πηγή διαφημιστικών εσόδων για τους ψηφιακούς τιτάνες όπως η Google και η Facebook. Ειδικά η Google είναι πολύ δημοφιλής με τις μικρότερες επιχειρήσεις που αγοράζουν πολλές διαφημίσεις, βοηθώντας την εταιρεία να συγκεντρώσει πέρσι έσοδα 80 δισ. δολαρίων από τις διαδικτυακές διαφημίσεις. Η Pinterest αποτελεί αναδυόμενο αντίπαλο της Google στον τομέα της αναζήτησης γιατί η startup γνωρίζει πολλά για το τι αναζητούν οι άνθρωποι πριν αγοράσουν διαδικτυακά. Έχει, δηλαδή, πολύτιμη πληροφόρηση που οι διαφημιζόμενοι πάνε συχνά στην Google για να την αποκτήσουν.

«Είναι ένα τεράστιο κομμάτι της διαφημιστικής αγοράς το οποίο θα μας βοηθήσει να επεκτείνουμε την ανάπτυξη μας», δήλωσε ο Κένταλ. Ένα χρόνο πριν, η Pinterest ξεκίνησε ένα πρόγραμμα αυτόματης διαφήμισης και είδε επιχειρήσεις πολλών και διαφορετικών ειδών να το χρησιμοποιούν. Η εταιρεία έχει ήδη χρησιμοποιήσει το Pinterest Propel με μια σειρά διαφημιζόμενων μεταξύ των οποίων η Ghirardelli Chocolate και η Τοο Faced Cosmetics, και βρήκε πως η διαφήμισή τους έγινε πιο φτηνή και πιο αποτελεσματική, πρόσθεσε ο Κένταλ.

Η εταιρεία διαφοροποιεί την μονάδα διαφημίσεων της ενόψει μιας πιθανής εισόδου στο χρηματιστήριο μέσω αρχικής δημόσιας προσφοράς (IPO). H Pinterest στοχεύει σε έσοδα άνω των 500 εκατ. για φέτος, σύμφωνα με ένα πρόσωπο που γνωρίζει για την εταιρεία. Παρότι η Pinterest αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά με τους στόχους των εσόδων της, ο Κένταλ αναμένει ότι το Propel θα συνεισφέρει έως και 25% στις διαφημιστικές πωλήσεις τα επόμενα χρόνια.

«Όταν επικεντρώνεσαι στην ανάπτυξη της επιχείρησης σου και στοχεύεις σε μεγαλύτερο μερίδιο διαφορετικών αγορών, πράγματα όπως οι δημόσιες εγγραφές ακολουθούν, όταν δείχνει πραγματική δυναμική», δήλωσε ο Κένταλ αν και σημείωσε ότι δεν υπάρχει επίσημα κάποιο σχέδιο για αρχική δημόσια εγγραφή. «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την ανάπτυξη των εσόδων μας μέχρι σήμερα», πρόσθεσε.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider