Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed
31 ΔΕΚ 2015 | 10:15

Τι δείχνει το χρώμα του αυτοκινήτου για τον χαρακτήρα σας

Τι δείχνει το χρώμα του αυτοκινήτου για τον χαρακτήρα σας - Κεντρική Εικόνα/Video

Όσο και αν σας φανεί παράξενο, τα πιο ακριβά αυτοκίνητα δεν είναι οι πορτοκαλί McLaren ή οι κόκκινες Ferrari .

Τα πιο πολυτελή μοντέλα αυτοκινήτων διατίθενται στο χρώμα του πάγου, του διαμαντιού ή της ομίχλης (κοινώς: λευκά, ασημί και γκρι).  Η λογική πίσω από αυτήν την επιλογή είναι ότι οι συγκεκριμένες αποχρώσεις θεωρούνται διαχρονικές και εκλεπτυσμένες.

«Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μάθει να επιλέγουν τα πιο κατάλληλα χρώματα για τα μοντέλα τους. Αν μείνεις κολλημένος στο κλασικό λευκό, ασημί ή μαύρο, κάτι κάνεις λάθος», εξηγεί ο Eric Ibara, συντάκτης της έρευνας Kelley Blue Book.

Μπορεί το ασημί να σας φαίνεται βαρετό, αλλά σύμφωνα με τη συγκεκριμένη μελέτη αποτελεί την κορυφαία επιλογή των πολυτελών οχημάτων. Το 30% των πιο ακριβών μοντέλων κυκλοφορούν σε ασημί, ενώ ένα άλλο 30% στο χρώμα του διαμαντιού, του κρυστάλλου, του χιονιού, της πούδρας, της κρέμας ή άλλη απόχρωση του λευκού.

Τώρα, αν εσείς επιμένετε στα σκούρα χρώματα και επιλέξετε μια μαύρη Aston ή Bimmer, θα είστε η μειοψηφία, αφού μόλις το 8,5% των πολυτελών αυτοκινήτων κυκλοφορεί σε μαύρο χρώμα.

Τι αποκαλύπτει το χρώμα του αυτοκινήτου σας για την προσωπικότητά σας

Το χρώμα που επιλέξατε για το αυτοκίνητό σας δείχνει πολλά για όσα θεωρείτε σημαντικά αλλά και για το πώς βλέπετε τον αυτό σας. Η μόδα των χρωμάτων στα αυτοκίνητα διαρκεί πολύ περισσότερο από τα ρούχα, όπως είναι ευνόητο, καθώς οι τάσεις αλλάζουν κάθε 6 ή 8 χρόνια.

«Η αγορά αυτοκινήτου ισοδυναμεί με μια σαφή δήλωση για την προσωπικότητά σου», εξηγεί η Cathy Bass, σχεδιάστρια της Bentley. «Η αγορά αυτοκινήτου είναι πολύ σημαντική».

«Το χρώμα φέρνει αναμνήσεις και επηρεάζει τη διάθεσή μας ­–ιδίως όταν σχετίζεται με το πώς εκδηλώνουμε τον χαρακτήρα μας», προσθέτει η Erin Crossley, διευθύντρια σχεδίασης της Cadillac.

Οι κανόνες που ισχύουν για τα χρώματα των αυτοκινήτων είναι κοινοί με τις επιλογές των χρωμάτων γενικά: τα έντονα χρώματα όπως το κόκκινο και το κίτρινο αποκαλύπτουν συνήθως αθλητικούς, νεανικούς τύπους και επιθετικούς οδηγούς. Τα δραματικά χρώματα, από την άλλη, όπως το πράσινο και το γαλαζοπράσινο υποδηλώνουν μια «αισθητική προσέγγιση», ενώ τα ουδέτερα και παλ χρώματα θεωρούνται ένδειξη ηρεμίας και πολυτέλειας.

«Συνηθίζουμε να ταυτίζουμε τα φωτεινά χρώματα με ανάλαφρα πράγματα, ενώ όταν βρισκόμαστε σε περιβάλλον με έντονη αδρεναλίνη θα επιλέξουμε το κόκκινο», εξηγεί η Crossley.

Με ποια κριτήρια διαλέγουμε το χρώμα του αυτοκινήτου μας

Σύμφωνα με την Bass που έχει εργαστεί ως ειδική χρωμάτων για 27 χρόνια, η επιλογή χρώματος στα αυτοκίνητα είναι κατά κύριο λόγο ενστικτώδης. Όταν, όμως, η επιλογή γίνεται από ζευγάρι, τότε έχει περισσότερες πιθανότητες να είναι πιο «εκλεπτυσμένη».

«Ιδίως η γυναικεία συντροφιά παίζει σημαντικό ρόλο στην επιλογή χρώματος τόσο για το εσωτερικό όσο και για το εξωτερικό του αυτοκινήτου. Οι άντρες συνήθως ενδιαφέρονται για τον κινητήρα και την απόδοση και αφήνουν τις συζύγους τους να επιλέξουν το χρώμα», παρατηρεί η Bass.

Το χρώμα, πάντως, επηρεάζει και την αξία του αυτοκινήτου. Όταν προσπαθείς να πουλήσεις ένα αυτοκίνητο που έχει περίεργο χρώμα ή κάποια σπάνια απόχρωση, όπως για παράδειγμα καφέ, θα δεις την τιμή του να πέφτει κατά εκατοντάδες ή χιλιάδες δολάρια σε σύγκριση με τα αντίστοιχα μοντέλα.

Άρωμα νοσταλγίας

Σύμφωνα με τον Ibara από την KBB, η μόδα του λευκού δεν αναμένεται να περάσει εύκολα. Το λευκό χρώμα ταυτίζεται με τη διαχρονικότητα και τη φρεσκάδα, δύο πολύ θετικές έννοιες.

Το γαλαζοπράσινο, από την άλλη, ήταν πολύ δημοφιλές μεταξύ των οδηγών της δεκαετίας του 1990 που ήθελαν να δηλώνουν την ιδιαιτερότητά τους και να αισθάνονται ότι ξεχωρίζουν από το πλήθος.

Σήμερα,  το σκούρο καφέ και το χρώμα της κανέλλας είναι ιδιαίτερα δημοφιλή χρώματα, τόσο για το εξωτερικό όσο και για το εσωτερικό των αυτοκινήτων. «Τα χρώματα αυτά ισορροπούν τέλεια την αίσθηση της πολυτέλειας και της νοσταλγίας που αποπνέουν τα δερμάτινα προϊόντα», εξηγεί η Crossley.


Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Η ερώτηση αποσκοπεί στην πρόληψη αυτόματων υποβολών

Best of Internet