Smartwatch πολυτελείας από τη Montblanc

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Smartwatch πολυτελείας από τη Montblanc
Η Montblanc γίνεται η πρώτη εταιρεία του ομίλου πολυτελών ειδών Richemont που κυκλοφορεί smartwatch. To Montblanc Summit, όπως ονομάζεται, βασίζεται στην πλατφόρμα Android Wear 2 της Google και φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί το Apple Watch και το Connected Watch της TAG Heuer που κυκλοφόρησε πέρυσι – μια νέα έκδοσή του θα ανακοινωθεί εντός των ημερών.

Η Montblanc γίνεται η πρώτη εταιρεία του ομίλου πολυτελών ειδών Richemont που κυκλοφορεί smartwatch. To Montblanc Summit, όπως ονομάζεται, βασίζεται στην πλατφόρμα Android Wear 2 της Google και φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί το Apple Watch και το Connected Watch της TAG Heuer που κυκλοφόρησε πέρυσι – μια νέα έκδοσή του θα ανακοινωθεί εντός των ημερών.

Όπως και το μοντέλο της TAG, που επίσης είναι βασισμένο στο Android, το ρολόι της Montblanc απευθύνεται σε φαν της μάρκας. Σχεδιάζοντας την κάσα έτσι ώστε να θυμίζει κλασικό μηχανικό ρολόι της σειράς 1858, ελπίζει να βρει απήχηση σε λάτρεις της Montblanc αλλά και millennials που θα ήθελαν ένα τόσο μοναδικό smartwatch στους καρπούς τους.

Το Summit διαθέτει μια σειρά από watch faces – ψηφιακές εκδόσεις διαφόρων καντράν από χρονογράφους της εταιρείας – ενώ έρχεται με προεγκατεστημένες εφαρμογές όπως οι Uber, Foursquare και Runtastic. Διαθέτει οθόνη AMOLED 1,39 ιντσών kai ανάλυσης 400x400 pixels, επεξεργαστή Snapdragon Wear 2100 SoC, μνήμη RAM 512MB και 4GB αποθηκευτικού χώρου. Στον εξοπλισμό του επίσης περιλαμβάνονται μπαταρία 350mAh, μικρόφωνο και αισθητήρας μέτρησης καρδιακών παλμών.

H διάμετρός του είναι 46mm και το πάχος του 12,5mm και κυκλοφορεί σε τέσσερα μοντέλα: στα τρία οι κάσες είναι από ανοξείδωτο ατσάλι, στο ένα από τιτάνιο. Η τιμή του αρχίζει από τα 890 και φτάνει τα 1.030 δολάρια – λιγότερα από τα 1.500 δολάρια της TAG, πολλά περισσότερα από τα 369 του Apple Watch 2.

Ενώ η κατηγορία των έξυπνων ρολογιών έχει διευρυνθεί τα τελευταία χρόνια, οι πωλήσεις τους δεν είναι οι αναμενόμενες. Η εταιρεία ερευνών αγοράς IDC εκτιμά ότι 19.8 εκατ. smartwatches πουλήθηκαν μέσα στο 2016, ενώ οι αρχικές εκτιμήσεις ήταν για 28,3 εκατ. Στο τρίτο τρίμηνο του χρόνου, για παράδειγμα, οι πωλήσεις του Apple Watch έπεσαν πάνω από 70%.

Ένα μεγάλο μέρος του προβλήματος είναι ότι οι κατασκευαστές των έξυπνων ρολογιών δεν έχουν πείσει τους καταναλωτές ότι τα χρειάζονται όσο τα smatphones τους. Μπορεί η Apple να έχει μερίδιο αγοράς πάνω από 40%, αλλά μικρές μάρκες όπως η Garmin είναι που σημειώνουν επιτυχία, γιατί προσφέρουν οικονομικές προτάσεις για ένα κοινό που όντως τις θεωρεί χρήσιμες: τους αθλούμενους.

Smartwatch πολυτελείας από τη Montblanc
Smartwatch πολυτελείας από τη Montblanc
Smartwatch πολυτελείας από τη Montblanc
Smartwatch πολυτελείας από τη Montblanc

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider