Η Nike κυκλοφόρησε το πιο επιτυχημένο παπούτσι της (pics)

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η Nike κυκλοφόρησε το πιο επιτυχημένο παπούτσι της (pics)

Χάρη στον Μπαγκς Μπάνι και τον Μάικλ Τζόρνταν, η Nike κατέγραψε φέτος την πιο επιτυχημένη κυκλοφορία στην ιστορία της. Τον Δεκέμβριο λάνσαρε στα καταστήματα το παπούτσι Space Jam XI, για να γιορτάσει τα 20 χρόνια από την προβολή της κωμωδίας του 1996, με τον θρύλο του μπάσκετ να μοιράζεται την οθόνη με τα καρτούν Looney Tunes. Οι καταναλωτές έπαθαν αμόκ!

«Το Space Jam XI ήταν το μεγαλύτερο και πιο επιτυχημένο λανσάρισμα παπουτσιού στην ιστορία της Nike» δήλωσε σε επικοινωνία του με αναλυτές ο πρόεδρος της εταιρείας, Τρέβορ Έντουαρντς. Δεν αποκάλυψε, ωστόσο, στοιχεία πωλήσεων.

Το παπούτσι αποτελεί επανακυκλοφορία του Air Jordan XI που έκανε το ντεμπούτο του το 1996 στην ταινία. Το νέο παπούτσι των 220 δολαρίων είναι μαύρο με λευκές, ημιδιαφανείς στο κάτω μέρος σόλες. Ο αριθμός 45 (όχι το 23 που φορούσε ο Τζόρνταν στο μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του, αλλά ο αριθμός με τον οποίο επέστρεψε και τελικά αποσύρθηκε) μαζί με την κλασική σιλουέτα του Τζόρνταν είναι ραμμένα στο πίσω μέρος.

To Space Jam XI ήταν μια αχτίδα φωτός σε ένα κατά τα άλλα σκοτεινό τρίμηνο για τη Nike, με τις μετοχές της να σημειώνουν πτώση εξαιτίας της ανησυχίας των επενδυτών ότι η εταιρεία χάνει μερίδιο αγοράς από τις «επιθετικές» Adidas και Under Armour.

Τα ρετρό αθλητικά παπούτσια είναι στη μόδα, και η Nike το εκμεταλλεύεται. Έχει ρίξει στην αγορά σχέδια παλαιότερων ετών όπως τα Nike Air Zoom Generation, ενώ και η Adidas θησαυρίζει από τα κλασικά Stan Smith. Πέρυσι, τα ρετρό παπούτσια ήταν η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη κατηγορία στην υπόδηση.

Για τη Nike, η συμμετοχή αθλητών και διασημοτήτων στα προϊόντα και τις καμπάνιες τους είναι ένα τίμημα που αξίζει να πληρώσει. Οι εταιρείες αθλητικών ειδών ξοδεύουν πολλά περισσότερα στο μάρκετινγκ σε σχέση με τις εταιρείες ρούχων, γιατί η υποστήριξη από μια διασημότητα επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις πωλήσεις. Ο τέσσερις φορές πολυτιμότερος παίκτης του NBA ΛεΜπρόν Τζέιμς υπέγραψε ισόβιο συμβόλαιο με τη Nike αξίας ενός δισεκατομμυρίου δολαρίου. Η προθυμία της εταιρείας να πληρώσει για διάσημα ονόματα έχει ως αποτέλεσμα επιτυχημένα παπούτσια όπως τα Kyrie 3 του Κάιρι Ίρβινγκ και τα KD9 του Κέβιν Ντουράντ.

Η Nike κυκλοφόρησε το πιο επιτυχημένο παπούτσι της (pics)
Η Nike κυκλοφόρησε το πιο επιτυχημένο παπούτσι της (pics)
Η Nike κυκλοφόρησε το πιο επιτυχημένο παπούτσι της (pics)
Η Nike κυκλοφόρησε το πιο επιτυχημένο παπούτσι της (pics)
Η Nike κυκλοφόρησε το πιο επιτυχημένο παπούτσι της (pics)

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider