Τα καλύτερα «fast food» μπριζολάδικα του κόσμου (pics)

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Τα καλύτερα «fast food» μπριζολάδικα του κόσμου (pics)

Μέχρι πριν από μερικά χρόνια όποιος ήθελε να απολαύσει μια καλή μοσχαρίσια μπριζόλα θα έπρεπε να πάει σε ειδικά εστιατόρια με εκπαιδευμένους ψήστες και σερβιτόρους που θα φρόντιζαν ώστε το κομμάτι κρέας που ήθελε να είναι ψημένο και κομμένο σωστά. Τα εστιατόρια αυτά ήταν συνήθως ακριβά και σχεδόν ποτέ αλυσίδες. Όχι πια. Πλέον πληθαίνουν οι αλυσίδες ποιοτικών εστιατορίων – κρεατάδικων στις μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου δίνοντας την δυνατότητα στους λάτρεις του κρέατος να απολαύσουν μια μοσχαρίσια μπριζόλα εύκολα, γρήγορα και φτηνά.

Ikinari Steak- Ιαπωνία και Νέα Υόρκη

Τον Δεκέμβριο του 2013 η Ikinari Steak άνοιξε το πρώτο της κατάστημα σε μια πολυσύχναστη οδό του Τόκιο. Τρία χρόνια μετά η εταιρεία γιόρτασε την λειτουργία του 117ου καταστήματος της, στην Νέα Υόρκη. Στο κατάστημα της Νέας Υόρκης υπάρχουν 40 θέσεις όρθιων και 10 θέσεις για καθιστούς. Οι πελάτες πάνε σε έναν πάγκο για να παραγγείλουν μια από τις τρεις κοπές – sirloin, ribeye, filet – μοσχαρίσιου κρέατος, την οποία πληρώνουν με το γραμμάριο με ελάχιστη παραγγελία τα 200 γραμμάρια. Παίρνει 10 λεπτά για να φτάσει μια πιατέλα με το κρέας μπροστά από τον πελάτη και άλλα 15 λεπτά για να το φάει. Με αυτόν τον τρόπο λειτουργίας η εταιρεία έχει καταφέρει να πραγματοποιεί πωλήσεις άνω των 125 εκατ. δολαρίων παγκοσμίως.

Del Frisco’s- Νέα Υόρκη, Ντάλλας, Ουάσινγκτον και αλλού

Η αλυσίδα Del Frisco’s εστιάζει στην λεπτομέρεια. Η αλυσίδα, που πούλησε περισσότερα από 1,5 εκατ. κιλά μοσχαρίσιου κρέατος το 2016, αγοράζει το κρέας της από 12 σημεία από το Σικάγο, το οποίο και ωριμάζει για 28 ημέρες. Επίσης έχει το δικό της μείγμα μπαχαρικών που χρησιμοποιεί σε όλα τα κρέατα.

Hawksmoor- Λονδίνο και σύντομα Νέα Υόρκη

Όταν η Hawksmoor άνοιξε το πρώτο της κατάστημα το 2006 είχε ως στόχο να σερβίρει το καλύτερο μοσχάρι στο Λονδίνο. Εκείνη την εποχή δεν ήταν και πολύ δύσκολος στόχος, οι περισσότερες μπριζόλες που μπορούσε να βρει κανείς στην βρετανική πρωτεύουσα ήταν παγωμένες και άγευστες. Η Hawksmoor προώθησε το καλοψημένο και γευστικό κρέας και σύντομα άνοιξε άλλα έξι καταστήματα στο Λονδίνο. Το Φιλέτο κοστίζει 35 λίρες ενώ μπορεί κάποιος να παραγγείλει και μεγαλύτερα κομμάτια όπως Τ-Bone ή Chateaubriand. Η αλυσίδα θα ανοίξει το πρώτο της κατάστημα στην Νέα Υόρκη μέσα στο 2017.

Ηy’s - Καναδάς

Το Hy’s έχει ανανεώσει τα πιάτα του από τότε που άνοιξε το 1955. Ωστόσο η αισθητική του έχει μείνει σχεδόν αναλλοίωτη με τα εστιατόρια της αλυσίδας να θυμίζουν σκηνικό από τη σειρά Mad Men. Στους χώρους των εστιατορίων κυριαρχεί το ξύλο, τα λευκά τραπεζομάντιλα, ενώ ακόμη και η λίστα των Coctail θυμίζει προηγούμενο αιώνα. Η αλυσίδα σερβίρει ωριμασμένο μοσχάρι 28 ημερών με χειροποίητες πατάτες ή σπιτικό πουρέ.

Fogo de Chão - Βραζιλία, Μεξικό και ΗΠΑ

Η αλυσίδα Fogo de Chão λειτουργεί με την λογική «όσο μπορείς να φας» και σερβίρει ψητό κοτόπουλο, χοιρινό και φυσικά μοσχάρι. Σήμα κατατεθέν η καλομαγειρεμένη και ψιλοκομμένη picanha. Το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας άνοιξε το 1979 σε μια μικρή παραλιακή πόλη. Τώρα έχει δεκάδες καταστήματα από το Ρίο της Βραζιλίας έως την Μινεάπολις των ΗΠΑ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider