Η Paramount αναζητά CEO και κανείς δεν θέλει τη δουλειά

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η Paramount αναζητά CEO και κανείς δεν θέλει τη δουλειά

Ύστερα από μία χρονιά που η Paramount έχασε κάπου 450 εκατ. δολάρια από αποτυχίες όπως τα «Χελωνονιντζάκια ΙΙ», «Αμερικανίδα ρεπόρτερ» και «Zoolander 2», ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Μπραντ Γκρέι αποτελεί παρελθόν για τα ιστορικά στούντιο του Χόλιγουντ.

Κατάφερε να μείνει στη θέση του 12 χρόνια, παρά τις προβλέψεις των αναλυτών ότι η θητεία του θα ήταν μικρότερη. Εδώ και καιρό βρισκόταν σε κόντρα με τον Ουέιντ Ντέιβις, οικονομικό διευθυντή της μητρικής Viacom, έναν από τους πολλούς ανθρώπους που λαμβάνουν αποφάσεις για τα ηλικίας 104 ετών στούντιο χωρίς να έχουν σχέση με την κινηματογραφική βιομηχανία.

Οι φήμες για τον διάδοχο του Γκρέι εμπλέκουν διάφορα ονόματα, ανάμεσά τους και εκείνο του πρώην διευθυντή των στούντιο της Fox, Τζιμ Γιαννόπουλος, που αυτόν τον καιρό κάνει διακοπές στην Ελλάδα και μελετάει μια πρόταση να αναλάβει την εταιρεία παραγωγής Legendary Entertainment. Ένα ενδιάμεσο στάδιο θα είναι ο σχηματισμός μιας επιτροπής που θα αναλάβει προσωρινά τη διοίκηση, με επικεφαλής την πρόεδρο του τμήματος τηλεόρασης και ψηφιακής ψυχαγωγίας Έιμι Πάουελ, τον γενικό διευθυντή Άντριου Γκάμπερτ, τον πρόεδρο του τμήματος ταινιών Μαρκ Έβανς και την υπεύθυνη μάρκετινγκ/διανομής Μέγκαν Κόλιγκαν.

Ο Ουέιντ Ντέιβις, όπως λένε άνθρωποι του χώρου, θα συνεχίσει να ασχολείται με την επίβλεψη της Paramount αλλά δεν θα είναι μέλος της παραπάνω επιτροπής. Αντίθετα, θα διεκδικήσει τη θέση του γενικού διευθυντή στη Viacom.

Κανείς, πάντως, δεν ζηλεύει τον διευθύνοντα σύμβουλο της Viacom, Μπομπ Μπάκις που έχει αναλάβει να βρει τον αντικαταστάτη του Γκρέι. Δεν είναι πολλοί αυτοί που θα ήθελαν να βρεθούν στο τιμόνι της Paramount, με δεδομένο τον ασφυκτικό έλεγχο από τα υψηλόβαθμα στελέχη της μητρικής. Ενώ η επιθυμία του Μπάκις να ενσωματώσει την Paramount στα άλλα brands της Viacom θα περιορίζει ακόμη περισσότερο την ελευθερία του νέου CEO. Ο Μπάκις θέλει την Paramount να παράγει κάθε χρόνο μία ή δύο ταινίες σε συνεργασία με κάθε ένα από τα έξι μεγάλα καλωδιακά κανάλια της Viacom – τα BET, Comedy Central, MTV, Nickelodeon, Nick Jr. και Spike. Μόνο αυτές οι πιθανές ταινίες είναι περισσότερες από τις επτά που η Paramount προγραμματίζει για τη φετινή σεζόν – συνήθως κυκλοφορεί διπλάσιες. Ανάμεσά τους το «Ghost in the Shell» με τη Σκάρλετ Τζοχάνσον, η κινηματογραφική μεταφορά του «Baywatch» και η σάτιρα «Downsizing» του Αλεξάντερ Πέιν.

Η σειρά των «Transformers» παραμένει η πιο επικερδής για την Paramount, με μία ακόμη ταινία – την πέμπτη – να κάνει πρεμιέρα στις 23 Ιουνίου. Η εταιρεία σχεδιάζει ένα «κινηματογραφικό σύμπαν» ανάλογο με εκείνο της Marvel γύρω από τα αγαπημένα ρομπότ των παιδιών. Ακολουθεί η σειρά «Mission Impossible» με την έκτη ταινία να σχεδιάζεται για το καλοκαίρι του 2019. Λιγότερο καλές είναι οι επιδόσεις της σειράς ταινιών «Star Trek» με την 13η, «Star Trek Beyond» να καταγράφει εισπράξεις μόλις 343 εκατ. δολαρίων πέρυσι το καλοκαίρι.

Η επένδυση 1 δισ. δολαρίων που ανακοινώθηκε τον Ιανουάριο από τις κινεζικές Huahua Media και Shanghai Film Group πιθανώς θα φέρει καλύτερες μέρες για την Paramount. Αλλά κάποια προβλήματα δεν λύνονται μόνο με χρήμα...

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider