Mercedes-Benz 300 SL Gullwing: Δεν είναι αυτοκίνητο, αλλά… ιδέα

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Mercedes-Benz 300 SL Gullwing: Δεν είναι αυτοκίνητο, αλλά… ιδέα

Δεν υπάρχει πιο αγαπητό μοντέλο για τους λάτρεις των παραδοσιακών αυτοκινήτων. Είναι τόσο αγαπητό γιατί απλά είναι κλασικό. Είναι το απόλυτο όχημα. Ο λόγος για τη Mercedes-Benz 300 SL Gullwing.

«Είναι το πιο συλλεκτικό μοντέλο που κυκλοφόρησε η Mercedes μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο», δηλώνει στο Bloomberg ο Phil Skinner, συγγραφέας του Kelley Blue Book. Όπως προσθέτει «πρόκειται για αυτοκίνητο – εικόνισμα, εξαιρετικού στυλ και μεγάλων επιδόσεων. Είναι η απόλυτη Mercedes».

«Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα μοιάζουν να κινούνται σε.. διαφορετική στρατόσφαιρα», σχολιάζει, από την πλευρά του, ο Robert Moran, διευθυντής του τμήματος επικοινωνίας της Mercedes. Εάν ήταν κρασί, θα ήταν το καλύτερο cabernet της Καλιφόρνια ή ο πιο μεθυστικός γαλλικός οίνος από τη Μπορντό, επισημαίνει. «Είναι πράγματι ακριβό, αλλά είναι συλλεκτικό και κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τα κάλλη του» σημειώνει.

Τα χαρακτηριστικά που το καθιστούν το απόλυτο αυτοκίνητο

Η υπεροχή του σίγουρα δεν σταματά στην εξακύλινδρη μηχανή του. Το στυλ του δεν είναι απλά σπορ, αλλά και ηγετικό. Αποπνέει παράδοση και κλάση την ίδια στιγμή.

Έκανε το «ντεμπούτο» του σε έκθεση αυτοκινήτου στη Νέα Υόρκη το 1954. Η επιτυχία του ήταν άμεση, όσο και η απήχηση στο κοινό, κάτι το οποίο δεν αποδίδεται μόνο στην ιδιαίτερη φύση των θυρών του, αλλά και στο σασί αλουμινίου που διαθέτει. Πρόκειται για ένα όχημα ταυτόχρονα «ελαφρύ», αλλά και ασφαλές. Ο ιδιαίτερος σχεδιασμός του ήταν τέτοιος που δεν μπορούσε να επιτρέψει στο αυτοκίνητο να έχει τις παραδοσιακές θύρες.

«Οι ξεχωριστές του θύρες προέκυψαν στη συνέχεια από ανάγκη. Πρόκειται για μια τεχνική λεπτομέρεια που απλά στη συνέχεια κατέστη κομμάτι της κλάσης που το αυτοκίνητο αποπνέει», εξηγεί ο διευθυντής του τμήματος επικοινωνίας της Mercedes.

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει άριστα τη λειτουργικότητα με την αισθητική, σημειώνει επίσης. «Ήταν το υπερ-αυτοκίνητο της γενιάς του, με τεράστια ιπποδύναμη. Μπορεί να θεωρηθεί ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα της εποχής του», υποστηρίζει. Για πολλούς, συνεχίζει ο ίδιος, θα μπορούσε να συγκριθεί με τη μοντέρνα McLaren F1.

Η τιμή του; Αντίστοιχη της πολυτέλειας και της αισθητικής που πρεσβεύει. Ξεκίνησε με τιμή 11.000 δολαρίων, διπλάσια έναντι των 5.000 δολαρίων που κόστιζε μια αυθεντική Cadillac. Σήμερα η αξία του είναι αστρονομική, αφού ξεπερνά τα 1,8 εκατ. δολάρια.

«Πλέον δεν θεωρείται όχημα, αλλά επένδυση», σχολιάζουν οι μεγαλύτεροι λάτρεις του αυτοκινήτου.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider