Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed
17 ΔΕΚ 2015 | 16:46

Που «σκόνταψε» η Prada το 2015

Που «σκόνταψε» η Prada το 2015 - Κεντρική Εικόνα/Video

Η «κατάρρευση» της ζήτησης στην Κίνα, η ισχυροποίηση του δολαρίου και η τρομοκρατική επίθεση της 13ης Νοεμβρίου στο Παρίσι καθιστά το 2015 ένα έτος που θέλουν να ξεχάσουν οι λάτρεις των Prada και Burberry.

Όπως επισημαίνει σε νέο δημοσίευμά του το πρακτορείο Bloomberg, μόνο έτος μόδας δεν μπορεί να χαρακτηριστεί το 2015.

Στις 16 Δεκεμβρίου η μετοχή της Prada υποχώρησε σε ιστορικά χαμηλά, υπό το βάρος της «ελεύθερης πτώσης» που κατέγραψαν οι πωλήσεις στις ασιατικές χώρες. Τότε η εταιρεία που κατασκευάζει γυναικείες τσάντες αξίας 3.000 δολαρίων αποφάσισε να «παγώσει» το άνοιγμα νέων καταστημάτων, αλλά και να λανσάρει πιο υποφερτά – από οικονομικής πλευράς – προϊόντα, προκειμένου να μειώσει το κόστος.

 

Mίνι κρίση βιώνει η βιομηχανία των ειδών πολυτελείας

Οι ανησυχίες της Prada ξεπέρασαν τα όρια του ομίλου, αντανακλώντας τη μίνι-κρίση που βιώνει η βιομηχανία των ειδών πολυτελείας. Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής ενδείξεις, το outlook για το νέο έτος, 2016, εμφανίζεται καλύτερο αλλά όχι απόλυτα ευοίωνο, καθώς οι εκτιμήσεις κάνουν  λόγο για αύξηση πωλήσεων όχι πάνω από 4%. Σε ό,τι αφορά το 2015, οι πωλήσεις των ειδών πολυτελείας αναμένεται να αυξηθούν μόλις 1%.

Πως όμως επιχειρούν οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της μόδας να ανταπεξέλθουν στην κρίση;

Ιδού τα βήματα που υιοθετούν:

- Απόπειρα συγχωνεύσεων.

Υπό την προϋπόθεση ωστόσο ότι οι συνθήκες της αγοράς το επιτρέψουν και δεν σημειωθεί νέα, περαιτέρω επιδείνωση.

- Οnline πωλήσεις.

Ο χώρος της μόδας δεν ήταν από τους πρώτους που αποφάσισαν να στραφούν στον χώρο του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεών τους. Η τάση όμως τώρα αυτή καθίσταται μονόδρομος, καθώς, από προκύπτει από πρόσφατες έρευνες, οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου έχουν διπλασιαστεί για εταιρείες όπως η Hugo Boss και η Mulberry. Γρήγορα οι εταιρείες αυτές αντιλήφθηκαν πως χωρίς το internet δεν θα μπορούσαν να θεωρηθούν ανταγωνιστικές.

- Τόνωση των λιανικών πωλήσεων.

Χωρίς ουσιαστική τόνωση των λιανικών πωλήσεων, καμία εταιρεία δεν μπορεί να «δει» ενίσχυση των οικονομικών μεγεθών. Βασικός στόχος είναι η τόνωση της αγοράς στις χώρες του ανεπτυγμένου κόσμου και δη στην Ευρώπη.

- Τεχνολογία

Η τεχνολογία μπορεί κάλλιστα να χαρακτηριστεί «μοδάτη» και να δέσει γάντι με τον χώρο της μόδας. 


Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Η ερώτηση αποσκοπεί στην πρόληψη αυτόματων υποβολών

Best of Internet