Η Hermes ξαναβρίσκει τη λάμψη της

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η Hermes ξαναβρίσκει τη λάμψη της

Μπορεί τα είδη πολυτελείας να έχασαν τη «λάμψη» τους το 2016, αλλά φαίνεται πως αυτό ήταν μόνο περιστασιακό. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του κορυφαίου οίκου μόδας Hermes, οι Ασιάτες καταναλωτές αγοράζουν μανιωδώς μεταξωτά φουλάρια και τσάντες Birkin, ενώ οι τουρίστες που αποθαρρύνθηκαν προσωρινά από τις τρομοκρατικές επιθέσεις άρχισαν να επιστρέφουν στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.

Το δ’ τρίμηνο του προηγούμενου έτους, τα έσοδα του παριζιάνικου ομίλου εκτινάχθηκαν κατά 7,6% στα 1,5 δισ. ευρώ, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών. Η μεγαλύτερη αύξηση του τζίρου προήλθε από την Ιαπωνία και την Ευρώπη, με εξαίρεση τη Γαλλία. Όπως διευκρίνισε η εταιρεία, όμως, τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στην Κίνα παρατηρούνται επίσης ενδείξεις ανάκαμψης.

«Βλέπουμε βελτίωση στην Κίνα και αναζωπύρωση της ζήτησης για τον κλάδο μας στο δεύτερο εξάμηνο του 2016», σημειώνει ο διευθύνων σύμβουλος του οίκου μόδας, Άλεξ Ντουμας. «Οι καταναλωτές επιζητούν την ποικιλία των προϊόντων μας που περιλαμβάνει παπούτσια, ρούχα, τσάντες και μεταξωτά αξεσουάρ».

Ανάλογη εικόνα βελτίωσης παρατηρείται και στις υπόλοιπες αλυσίδες πολυτελών προϊόντων, που υπέστησαν σημαντικό πλήγμα λόγω της μείωσης της ζήτησης στην Κίνα και επιβράδυνση των τουριστικών ροών στην Ευρώπη. Οι πωλήσεις και τα κέρδη του οίκου Louis Vuitton τα περασμένα Χριστούγεννα ξεπέρασαν τις προσδοκίες των επενδυτών, ενώ εντυπωσιακή αύξηση σημειώθηκε και στα μεγέθη της βρετανικής Burberry. Επιστροφή στην ανάπτυξη ανακοίνωσε και η Richemont, η οποία κατασκευάζει τα ρολόγια Cartier.

Κρίση φαίνεται πως περνάνε, ωστόσο, τα δερμάτινα είδη. Το δ’ τρίμηνο του 2016, τα έσοδα από δερμάτινα είδη υποχώρησαν κατά 8,5%, από αύξηση 16,3% που είχε σημειωθεί το προηγούμενο τρίμηνο. Οι δερμάτινες γραβάτες και τα μαντήλια, ωστόσο, κατέγραψαν άνοδο 11%, από πτώση 4,1% τα αντίστοιχα τρίμηνα. Σύμφωνα με τον Ντουμάς, ο τομέας των υφασμάτων και του μεταξιού έχει επωφεληθεί από την ανάκαμψη της ζήτησης στη Γαλλία και την Κίνα.

«Η τουριστική κίνηση στη Γαλλία έχει βελτιωθεί σε σύγκριση με πέρυσι, αλλά δεν έχει φτάσει ακόμη στα επίπεδα που θα έπρεπε», εξηγεί ο CEΟ του γαλλικού ομίλου. «Βλέπουμε τάσεις ανάκαμψης που σε κάποιες χώρες είναι πιο ισχυρές από άλλες, όπως για παράδειγμα στην Ιταλία και τη Βρετανία».

Τα ετήσια αποτελέσματα της Hermes για το 2016 θα ανακοινωθούν στις 22 Μαρτίου και, σύμφωνα με τις ενδείξεις που έχουν προκύψει, αναμένεται να ανακοινώσει ελαφρά βελτίωση του λειτουργικού περιθωρίου της, από 31,8% που ήταν το 2015.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider