Τα ιαπωνικά τρένα κατακτούν τον κόσμο... και με το δίκιο τους

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Τα ιαπωνικά τρένα κατακτούν τον κόσμο... και με το δίκιο τους

Τα ιαπωνικά υπερσύγχρονα τρένα «κατακτούν» τον κόσμο: μετά τη σύμβαση που κέρδισε για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της Ινδίας, η Ιαπωνία βάζει πλώρη και για τη γραμμή που θα συνδέει τη Σιγκαπούρη με τη Μαλαισία.

Η επέκταση των υπερταχειών συρμών της Ιαπωνίας ανοίγουν το δρόμο προς νέες αγορές για τους στρατηγικούς προμηθευτές των ιαπωνικών σιδηροδρόμων, όπως η Hitachi και τη Mitsubishi. Όπως δήλωσε ο Ιάπωνας υπουργός Μεταφορών, η συνεργασία κυβέρνησης-επιχειρηματικών κολοσσών ήταν καθοριστική για την επιτυχία στον διαγωνισμό της Ινδίας την προηγούμενη εβδομάδα.

Η Ιαπωνία, η οποία διαθέτει το ταχύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο εδώ και 50 χρόνια, προσπαθεί να εξάγει την κορυφαία τεχνογνωσία της προκειμένου να επιτύχει τον στόχο για τριπλασιασμό των εξαγωγών υποδομών στα 248 δισ. δολάρια έως το 2020.

Η Σιγκαπούρη και η Μαλαισία έχουν καταθέσει πρόταση κατασκευής σιδηροδρομικής γραμμής που θα συνδέει την πρώτη με την Κουάλα Λαμπούρ σε μιάμιση ώρα (με μέση ταχύτητα 300 χλμ/ώρα), από τέσσερις ώρες που καλύπτεται η απόσταση με αυτοκίνητο.

Οι δύο χώρες έχουν λάβει σχεδόν 250 αιτήματα για διευκρινήσεις όσον αφορά στο έργο και 98 εταιρείες έχουν εγκριθεί σε πρώτη φάση. Ο πρόεδρος της Hitachi, Toshiaki Higashihara εξηγεί ότι το ιαπωνικό team ενδιαφέρεται να καλύπτει πλήρως τη γραμμή, όχι μόνο τους συρμούς, αλλά και τις εργασίες και τη συντήρηση. «Θέλουμε να καλύψουμε όλο το πακέτο», τόνισε.

Η Κίνα, η οποία είναι ο βασικός προμηθευτής των σιδηροδρομικών βαγονιών στη Μαλαισία με ποσοστό 80%, έχει εκδηλώσει «ιδιαίτερο ενδιαφέρον» για τη σχεδιαζόμενη γραμμή αλλά όλα θα εξαρτηθούν «από τον ανταγωνισμό», όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Επιτροπής Δημόσιων Χερσαίων Μεταφορών της Μαλαισίας, Syed Hamid Albar.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider