Πρόθυμοι να πληρώσουν για ένα ραντεβού οι millennials

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Πρόθυμοι να πληρώσουν για ένα ραντεβού οι millennials

Όλο και περισσότερες υπηρεσίες dating είναι πλέον διαθέσιμες για το νεανικό κοινό που αναζητά μέσω των online το ταίρι του και μάλιστα είναι διατεθειμένο να τις πληρώσει κιόλας.

Από τα sites που προτιμούν οι λεγόμενοι millenials (οι άνθρωποι που γεννήθηκαν από το τέλος της δεκαετίας του '80 έως το 2000) είναι το Tinder, το Bumble και το Hinge, το οποίο χρησιμοποιείται κυρίως από τη συγκεκριμένη γενιά (το 90% των χρηστών του είναι μεταξύ 23-36 ετών). Αυτές οι εφαρμογές έχουν αρχίσει να μετατρέπονται σε υπηρεσίες επί πληρωμή. Από την άνοιξη του 2015, το Tinder έχει λανσάρει μηνιαία συνδρομή η οποία κυμαίνεται από 6 έως 9,99 δολάρια. Η πιο πρόσφατη εξέλιξη αφορά στο Hinge όπου ήταν δωρεάν από το 2013 αλλά αυτό το μήνα ξεκίνησε να χρεώνει 7 δολάρια το μήνα.

Εξαιρουμένου του Tinder, αυτές οι εφαρμογές δεν πωλούν διαφημίσεις. Η πρόκληση για αυτές τις υπηρεσίες που «το γυρνούν» σε επί πληρωμή, είναι να πείσουν τους millennials, οι οποίοι ποτέ μέχρι τώρα δεν είχαν πληρώσει για κάτι τέτοιο, ότι αξίζει τον κόπο να δώσουν χρήματα για αυτό.

Η εφαρμογή Scruff, η οποία απευθύνεται σε άνδρες ομοφυλόφιλους έχει εδώ και καιρό υιοθετήσει αυτή την τακτική. Το 2011 εισήγαγε μια έκδοση η οποία κοστίζει από 9,00 δολάρια μέχρι 14,99 δολάρια το μήνα. Σήμερα, το ένα τρίτο των συνδρομητών του είναι millennials όπως ανέφερε ο Jason Marchant, στέλεχος της εταιρείας. Το 15%-20% των 10.000 χρηστών του πληρώνει για την εφαρμογή.

Πράγματι, παρά το γεγονός ότι μπορεί να είναι υπερχρεωμένοι ή υποαπασχολούμενοι, οι millennials δεν είναι απαραιτήτως αρνητικοί στο να πληρώσουν για να κλείσουν ραντεβού. Το μέσο ποσόν που ξοδεύουν οι παλιοί χρήστες ηλικίας 18-34 ετών του Simple , η μέση μηνιαία δαπάνη είναι 11,65 δολάρια.

Ωστόσο, υπάρχει ένα «πλαφόν» στα χρήματα που θέλουν να ξοδέψουν για αυτό, το οποίο δεν θα ξεπερνά τα 15 δολάρια, σύμφωνα με σχετική άτυπη έρευνα σε ένα δείγμα από millennials. Και όταν στρέφονται στις συνδρομές, σίγουρα θέλουν διαφορετικές παροχές από εκείνες που προσφέρουν οι δωρεάν εκδόσεις.

Εδώ και αρκετά χρόνια οι επί πληρωμή υπηρεσίες συνοικεσίων αποτελούσαν τον κανόνα. Κάποια όπως το eHarmony και το Match απαιτούσαν πληρωμή ενώ άλλα όπως το OkCupid προσέφεραν τόσο δωρεάν υπηρεσίες όσο και premium προσφορές για εκείνους που πλήρωναν. Όμως, αρχής γενομένης από το Grindr το 2009, οι δωρεάν εφαρμογές άρχισαν να προσελκύουν millennials που είχαν μανία με τα smartphone. Τώρα, οι εφαρμογές ελπίζουν να διατηρήσουν αυτό το κοινό και προχωρούν σε αναβαθμίσεις οι οποίες δεν υπόσχονται μόνο να οδηγήσουν σε ένα ταίρι αλλά και σε μια σχέση.

Η Tinder ανέφερε ότι οι προσπάθειές της να χρηματοποιήσει τις υπηρεσίες μέχρι στιγμής ήταν απλές και επιτυχημένες. Το δεύτερο τρίμηνο, η μητρική εταιρεία Match Group, η οποία έχει υπό την «ομπρέλα» της το Match, OkCupid και Plenty of Fish, είδε τα έσοδά της να αυξάνονται κατά 21% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, χάρη σε μια αύξηση 30% στις συνδρομές στο Tinder.

Το χαμηλό κόστος των υπηρεσιών λειτουργεί ενθαρρυντικά στους πελάτες καθώς αποτελεί ένα «αποδεκτό» ποσόν από τους millennials. Θα μπορούσε να είναι μια συνδρομή στο Netflix ή το Spotify ή ένα ποτό σε ένα ραντεβού.

«Νομίζω ότι μέχρι 10 δολάρια το μήνα είναι τέλειο», εξήγησε ο Thomas Crosse, 28 ετών ο οποίος χρησιμοποιεί το Tinder εδώ και δύο χρόνια και έχει ετήσια συνδρομή. «Αν ξεπεράσει τα 10 δολάρια, τότε δεν αξίζει τον κόπο. Αλλά τα 10 δολάρια είναι ένα ποσόν το οποίο μάλλον δεν θα το αντιληφθεί καν. Το ξέχασα σχεδόν μέχρι τη στιγμή που ήρθε στο Goolge Play», σημειώνει.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider