Pokemon GO: To πρωταπριλιάτικο αστείο που έγινε φαινόμενο

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Pokemon GO: To πρωταπριλιάτικο αστείο που έγινε φαινόμενο

Το παιχνίδι για κινητά - φαινόμενο Pokemon GO που έχει κατακτήσει εκατομμύρια χρήστες μέσα σε λίγα 24ώρα από την κυκλοφορία του ξεκίνησε ως πρωταπριλιάτικο αστείο. Τον Απρίλιο του 2014, η Google παρουσίασε την «Πρόκληση των Pokemon». Είχε ετοιμάσει μάλιστα ένα προωθητικό βίντεο, στο οποίο καλούσε τους χρήστες να βρουν και να παγιδεύσουν τα χαριτωμένα μικρά τερατάκια τσέπης μέσω της εφαρμογής Google Maps.

Και όμως ένας άνθρωπος, ο διευθύνων σύμβουλος της Niantic Labs John Hanke, πήρε την ιδέα πολύ σοβαρά. H εταιρεία, που άνηκε τότε στην Google, είχε ήδη μια μεγάλη επιτυχία με το παιχνίδι Ingress το οποίο παίζεται σε περισσότερες από 200 χώρες και έχει περισσότερες από 14 εκατομμύρια λήψεις. Στο συγκεκριμένο παιχνίδι οι παίχτες πρέπει να πάνε σε διάφορα μνημεία και κτήρια-τοπόσημα, τα οποία στο Ingress είναι «πύλες ενέργειας» και να τα «πιάσουν» με το κινητό τους. Για τον επικεφαλής της Niantic το να συνδυάσει τον κόσμο του Pokemon με ένα αντίστοιχο σύστημα παιχνιδιού ήταν λογικό βήμα.

Το Pokemon GO που ξεκίνησε την κυκλοφορία του την προηγούμενη εβδομάδα κέρδισε αμέσως το ενδιαφέρον του κόσμου αναμιγνύοντας τα χαρακτηριστικά του Pokemon με τα παιχνίδια για κινητά. Η μεγάλη απήχηση του παιχνιδιού ήταν αναμενόμενη καθώς υπάρχει μια ολόκληρη γενιά που έχει μεγαλώσει με την δημοφιλή σειρά Pokemon και έχει παίξει παιχνίδια με κάρτες και video games που βασίζεται σε αυτή.

Με το νέο παιχνίδι οι παίχτες γίνονται οι ίδιοι εκπαιδευτές Pokemon και καλούνται να περπατήσουν στους δρόμους με το κινητό στο χέρι για να ανακαλύψουν και να πιάσουν τα μικρά τερατάκια τσέπης. Το νέο παιχνίδι στέλνει τους παίχτες σε μπαρ και πιτσαρίες, έχει οδηγήσει στην ανακάλυψη ενός πτώματος και μπορεί να βοηθά ληστές στο να στοχοποιούν τα θύματα τους.

«Είναι μάλλον το πρώτο παιχνίδι για κινητά που έχει ξεκινήσει ένα κοινωνικό φαινόμενο», σχολιάζει ο Hideki Yasuda, αναλυτής του ινστιτούτου Ace Research στο Τόκιο. «Το βασικό είναι ότι αυτό το φαινόμενο εμφανίζεται παγκόσμια. Και η Nintendo έχει αποδείξει πως μπορεί να βγάλει ακόμη επιτυχίες που βγάζουν χρήματα».

Η Nintendo ήταν στο επίκεντρο της προσπάθειας για να βγει το παιχνίδι στην κυκλοφορία. Μια ομάδα από προγραμματιστές της Nintendo, της Pokemon Co. (η οποία ανήκει εν μέρη στη Nintendo) και της Niantic δημιουργήθηκε για την κατασκευή του παιχνιδιού. Το 2015, η Niantic ανεξαρτητοποιήθηκε από την Google λαμβάνοντας χρηματοδότηση ύψους 30 εκατομμυρίων δολαρίων από την Nintendo, την Google, την Pokemon και άλλους επενδυτές.

Το έργο είχε την πλήρη υποστήριξη του Satoru Iwata, του προέδρου της Nintendo που πέθανε πέρσι και ο οποίος είχε υπάρξει μεγάλος υποστηρικτής της ιδέας ότι τα παιχνίδια θα πρέπει να σηκώνουν τους παίχτες από τις καρέκλες και να τους κάνουν να κινούνται.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider