Το Ιnstagram αγκαλιάζει τις επιχειρήσεις

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Το Ιnstagram αγκαλιάζει τις επιχειρήσεις

Το δικό της μερίδιο στις διαφημίσεις διεκδικεί η εφαρμογή φωτογραφιών της Facebook Inc, Instagram, η οποία αναμένεται να παρουσιάσει νέα εργαλεία σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τα διαφημιστικά της έσοδα.

Ειδικότερα, η δημοφιλής εφαρμογή, που θεωρήθηκε από τους αναλυτές ως η θυγατρική-κλειδί που θα συμβάλλει ενεργά στην ανάπτυξη του Facebook, αποφάσισε να διαφοροποιήσει τους επιχειρηματικούς λογαριασμούς από εκείνους των απλών χρηστών.

Πλέον θα δίνει την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να δημιουργούν ειδικό προφίλ μέσω του οποίου οι πελάτες θα μπορούν να επικοινωνούν απευθείας με την επιχείρηση αντί να δημοσιεύουν τα σχόλιά τους δημόσια.

Ακόμα, το Instagram θα προσφέρει στους επιχειρηματίες νέα στατιστικά στοιχεία για να εντοπίζουν τις δημοσιεύσεις που έχουν μεγαλύτερη απήχηση τους χρήστες ενώ θα τους επιτρέπει να «μετατρέψουν» τα post τους σε διαφημίσεις.

«Πλέον έχουμε περισσότερους από 200.000 διαφημιζόμενους στο Instagram, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων είναι μικρές επιχειρήσεις», δήλωσε η Marne Levine, γενική διευθύντρια του Instagram, σε συνέντευξή της και προσέθεσε πως βασική επιδίωξη του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου για κάθε αλλαγή που πραγματοποιεί είναι να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προβάλλονται και να ξεχωρίζουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.


Πράγματι, το Facebook προσπαθεί εδώ και καιρό να αξιοποιήσει τους 400 εκατ. μηνιαίους χρήστες του Instagram ώστε να διατηρήσει σταθερό κι αναλλοίωτο το ρυθμό αύξησης των εσόδων του.

Οι διαφημίσεις του μέσου αναμένεται να αποφέρουν στον κολοσσό των κοινωνικών δικτύων, έσοδα 1,53 εκατ. δολάρια, ήτοι το 15% των συνολικών διαφημιστικών εσόδων του Facebook, σύμφωνα με το eMarketer.

Τα νέα εργαλεία του Instagram είναι παρόμοια με αυτά που προσφέρει στους επιχειρηματίες το Facebook και το Twitter. Θα επιτρέπεται δηλαδή στους χρήστες να πληρώνουν το κοινωνικό δίκτυο για να προωθούν την δημοσίευσή του σε συγκεκριμένο κοινό για συγκεκριμένη ώρα και συγκεκριμένη θέση. Ταυτόχρονα μέσω του επιχειρηματικού τους λογαριασμούς θα μπορούν να μοιράζονται πληροφορίες με τους πελάτες τους για το προϊόν τους και να διαχειρίζονται τα παράπονα των πελατών.

Βέβαια οι προσπάθειες του Instagram για αύξηση των εσόδων του είναι ακόμα σε πρώιμο στάδιο σύμφωνα με την Levine. «Πριν από δύο χρόνια είχαμε μόλις εισάγει την διαφήμιση στο κοινωνικό δίκτυο το οποίο είναι μόλις πέντε χρονών. Οπότε όπως είναι αναμενόμενο στην ηλικία των πέντε μόλις που ξεκινάς τις όποιες προσπάθειες» κατέληξε η Levine.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider